چطور از دست مزاحم زندگیم خلاص بشم؟

سوال یکی از مخاطبان


مردی 32 ساله هستم متاهل دارای دوفرزند، زندگی خوبی داشتم تا اینکه دختر خانمی 24 ساله از طریق محل کارم وارد زندگیم شد، البته همکار نیستیم . من خام این دختر شدم و کم کم بهش علاقمند شدم و به مدت 6 ماه با هم دوست بودیم. 

همسرم که ماجرای ارتباط ما رو متوجه شده بود، منو ترک کرد. از طرف  دیگه هم این دختر خانم تمام راههای ارتباطی بینمون رو از بین برد و به من خیانت کرد. من هم با بدبختی و اصرار خانمم رو برگردوندم سر زندگیش. الان دوباره بعد از چند وقت این دختره سرو کلش پیدا شده و میگه من جز تو کسی رو ندارم، زندگیمو داره خراب میکنه و با کلی دوستت دارم گفتن های الکی منو وابسته خودش کرده. الان  سوال من اینه که من چیکار کنم که این دختر خانم  از ذهنم بره بیرون  و فراموشش کنم و بچسبم به زن و زندگیم. خیلی سختمه فراموشش کنم ولی از طرفی هم زندگیمو دوست دارم و نمیخوام بخاطر این دختر، زندگیم از هم بپاشه. این نکته رو هم بگم که دختر خانم محل کارمو بلده، یعنی از حضورش در امان نیستم. ممنون میشم کمکم کنید

۱۰ لایک:)
آدم‌های این مدلی رو درک نمی‌کنم کلاً

منم همینطور

مهندس رضا عباسی ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۱:۰۳
انتخاب سختیه ولی زندگیتو بچسب..
من تجربه نه مشابه ولی تلخی داشتم خواستی بیا بهت می گم.

🙏

اقای رمانتیک ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۱:۰۳
منکه فعلا سرم گیج میره :) وگرنه کمک میکردم

😊

:((

🙏

سلام
موقع های میدانید،اون دختر خانم میایند،با خانم تون صحبت کنید.بیایند به دیدتون همسرتون این ارتباط قطع خواهد...
این بدونید در معرض امتحان ولغزش هستید...
ببینید،تو زندگی مشترک چه مشکلی دارید وباهمسرتون صحبت کنید تا باهام دیگه حلش کنید..معلوم بخاطر اون نقطه ضعف تو زندگی تون در مقابل اون دختر ودوست دارم های بی دلیل کم میارید...

🙏

آ میـMiRـزا ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۸
سلام

در مسئله ای که مطرح شده، نکات ظریفی اشاره شده، مثل متاهل و دارای 2 فرزند، من خام این دختر شدم، با بدبختی و اصرار خانمم رو برگردوندم، زندگیمو داره خراب میکنه، دوستت دارم گفتن های الکی، از ذهنم بره بیرون و نمونه‌های دیگر نشون میده که این دوست گرامی از کرده خودشون پشیمون هستن و به خساراتی که به دلیل این ارتباط دیدند و خواهند دید رسیدند.

و از طرفی علاقه ایشان نسبت به همسرشون قابل توجه هست که خودش میتونه به عنوان یک نقطه عطفی برای خلاصی از این مشکل به حساب بیاد.

من پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه همسرشون قبلا از این ماجرا خبردار شدن و زمینه ذهنی دارند، این مورد رو با ایشون در میان بگذارند.
به عنوان مثال با این عبارت که؛ فردی داره برای من مشکل درست میکنه و چون مربوط به زندگی مشترکمان هست، تصمیم گرفتم شما هم در جریان باشید تا با کمک هم و حمایت شما این مشکل را حل و فصل کنیم.
اینگونه برخورد علاوه بر اعتماد سازی برای همسرتان، شاید خاطره و ضربه ای که از برخورد قبلی برای ایشان به یادگار مانده را از بین ببرد و پل عاطفی بهتر و اعتماد بیشتری بین شما ایجاد کند.
وجه امتیاز این پیشنهاد هم این است که؛ در این میان اگر ایشان بهر طریق دیگری از ارتباط مجدد شما مطلع باشند قطعا به جای جبهه گیری، به حمایت از شما تصمیم مناسبتری را خواهند گرفت!

بهرحال آرزوی خوشبختی و زندگی آرام را برای این دوست گرامی از خداوند متعال خواستارم
یا علی

🙏

بهرنگ قدوسی ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۹
از حوا بعیده میگه  اینطور ادما رو درک  نمی کنه 🤔🤔🤔 اگه منظورت دختره است   پس نسبت به این اقا که زن و بچه داره  و مرده  و سرد چی میگی🤔🤔🤔  من نمیگم دختره بی تقصیره ولی  مقصر اصلی خود این اقا است دادا  ما که دیگه  مردا خوب می شناسیم عمه

تقصیر هر دو هست به نظرم

ولی الان دنبال مقصر نیستیم، قضاوت هم نمیکنیم
فقط کمک

سلام آقای سی و چند ساله. 
شیطان گاهی جایی میشینه که تو نمیبینیش. یه مسیری رو میری و نمیدونی که خطره. چون امن دیده میشه و کاری میکنن که امن دیده بشه.
من هم همجنس تو هستم. تو فقط یک راه داری. مثل من برخورد کنی و برای یک بار هم که شده با خودت و زنت رو راست باشی و حقیقت و تمام و کمال بهش بگی..... من و تو خوب میدونیم که همسرت همه چیزو نمیدونه. امیدوارم این کامنت منو بخونی. 
باید به همسرت همه چیزو بگی. همممممممه چیز. همه ی رابطتونو. همه ی گفتگوتون. همسرت بغض میکنه قاطی میکنه روانی میشه. اما یه نموره بهت باور پیدا میکنه. بعد تازه وقتشه که اون خانم تازه واردو بسپاری به زنی که باورت کرده. باز هم راهنمایی خواستی به دوست عزیزم چفت بگو تا کمکت کنم.... 

🙏

آقای مُرَّدَد ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۷
به بهرنگ قدوسیِ عزیز دلم :
شاعر میگه:
تو که نوشم نئی
نیشم چرایی؟ 

و به چفت . صاحب وبلاگ: 

به نظرم وقتی نظراتتون تاییدی هست. میتونید یک سری نظراتو تایید نکنید. چون باعث افسردگی آدمهایی میشه که مطلب دادند و سوال دارند


ببخشید که دخالت کردم

خیلیها رو تایید نمیکنم ولی خب ناراحت میشن میگن چرا تایید نمیکنی

البته همیشه در نظر دارم که نظرات مخالف رو هم تایید کنم که شاید تلنگری باشه، ولی توهین و تمسخر رو نمیپسندم

این آدمهایی که میرن و بعد یه مدت سروکله شون دوباره پیدا میشه اینا با کسان دیگری هم رابطه دارن وقتی تنها میشن میان سراغ اونکه همیشه دوسشون داشته .ولی خانوادتون رو بچسبید چون این دختر دوباره بعد یه مدت میره مشخصه آدم دمدمی مزاجیه . اگر نمیتونید ولش کنید پس به همسرتون هم حق بدین بره دوست پسر داشته باشه چون اونم حق داره بهش عشق بورزند.مطمئن باشید تا این دختر را وارد زندگیتون بکنید همسرتان دوباره متوجه میشه چون زنها کاملا نگاه همسرشون رو میشناسند و دقیقا روز اول خیانت میفهمند همسرشون بهشون سرد شده یا سرش جای دیگه گرمه هرچه هم خودتون رو گرم نشون بدین میفهمه. زنی هم که این موضوع رو بفهمه احساس بی ارزشی میکنه و تمام هورمونهای جنسی و احساسیش از کار میوفته و هیچ لذتی نه شما از او  میبرید نه اون از زندگیش لذت میبره. زن وقتی بهش مثل روز اول دیدارتان عشق بورزید برشما میبارد.

🙏

بچسب به زندگیت بیخیال این دختر


🙏

سوال کننده ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۲
از همه کسانی که منو راهنمایی کردند ممنونم. خیلی آروم شدم . 
سپاس فراوان

🙏

لایک برای ناشناس و میرزا .
آ میـMiRـزا ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۰۳
از اینکه در پایان دوست سوال کننده، نظر دادن خوشحال شدم، کاش حداقل در این وبلاگ این رسم بشه و به بقیه هم منتقل بشه!

اگر در مورد تصمیمی هم که گرفتن چیزی بنویسند عالی میشه
با خانومش کاملا در میون بذاره و هماهنگ باشه و اینکه می‌تونه از اون دختر خانم شکایت کنه و در اخر رابطه خودشو با خانومش بهتر کنه تا به لغزش نیفته... معرفی اون دختره به مشاور هم خوبه اگه واقعا همچین حسی داره به این اقا...

🙏

بهرنگ قدوسی ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۱۶
نظر من از همه  واقعی تر بود ولی چون از بهرنگ قدوسی حسودی می کنند  میخوانند عکس من حرف بزنن😂😂😂😂😂

اقای مردد  لهجه ات به اردبیلی ها  نمیخوره 😂😂😂 درست حرف بزن ببینم  چی میگی 😂😂😂  

😊

نـــای دل ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۱
از اینجور ادما خیلی متنفرم ...
چون خودشون این راه رو باز میکنن برای چنین اشخاصی..

🙏🙏

دنیای کامپیوتر ... ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۳
خب اگه بخواید هم از اون دختر جدا بشید، شاید تهدیدتون کنه که مثلا من ازت فیلم یا صوت دارم.
باید مطمئن بشید که دلیلی برای اثبات بودن شما با او وجود ندارد.
مثلا گوشیشو به بهانه ای بگیرید و چت ها را پاک کنید و ...
یا تهدیدش کنید که فقط بترسه نه اینکه تهدیدو عملی کنید.
از همون اول کار اشتباهی مرتکب شده اید و قبلا از اینکه به جای باریک کشیده شود،قطع کنید که برایتان دردسر ساز میشود.

🙏

بانوی شرقی ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۰
شکایت کن از دستش.
زنت در جریان بگذار زنت بهتر میدونه چه کنه
محل کارت عوض کن
دختره رو بده دست پلیس
یا محکم و جدی باهاش حرف بزن

ببین توهنوزم تکلیف خودت نمیدونی حس میکنم دودلی یا رومی روم یا زنگی زنگ
بخوای میتونی راهیش کنی بره
تو بهش رو ندی و به محبت هاش محل ندی بیخیال میشه میره (سرد باش و جدی)

🙏

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۲:۰۳
همسرتون اگه درکتون نمیکرد، ترکتون نمیکرد. بلکه سعی میکرد بیشتر برای شما فریبا و جذّاب و دلربا بشه تا همۀ زنان جهان رو از چشمتون بندازه.

😊🙏

این نظر امید شمس آذر رو باید سوزوند ! آتش زد !

یعنی چی باید دلفریب بشه که همسر هوس بازش دنبال یکی دیگه نره ؟
شاید باز یکی دلفریب تر پیدا شد .

این مرد عوضی رو باید رها کرد تا تو تنهایی خودش بمیره . مردک هیز ِ بی همه چیز افتاده دنبال دختر 24 ساله هی هم میگه سختمه ازش دل بکنم > برو بمیر !

موافقم با شما، مردی که زیادی تنوع طلب باشه، حتی اگه زنش عروسک هم باشه، دنبال تنوع طلبیه خودش خواهد بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت