از عشق متنفر شدم!

سوال یکی از مخاطبان

سلام پسری هستم بیست ساله 

از بچگی عاشق یک نفر بودم تازگیا رفتم خاستگاریش و  جواب منفی شنیدم  

فکر می کردم ناراحت بشم ولی اصلا عین خیالم نیست.

دیگه از عشق متنفرم، چکار باید بکنم؟

مطالب مرتبط:

دلایل رد شدن خواستگار از نظر دختران

۵ لایک:)
کار خاصی نیاز نیست ! یه مشاور برو میشووره میبره 😅

😊

سلام
اولا جملات تون متناقض هست.آدم از عشق واقعی متنفر نمیشه...
پس یه تصور بوده که بیست حال شما بهش فکر کردید.همین

💚

قطعا تنها یک نفر نیست که شما ازش خوشتون بیاد، در آینده موارد دیگری سر راه شما قرار میگیرن.
عشق باید دوطرفه باشه
در ضمن، شما پسرها، چون انتخاب کننده هستین، نباید از جواب نه ناراحت بشین، همینطور که ممکنه شما برید خواستگاری و دختر و نپسندین، 
رویا رویایى ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۸
صبر کنید گذر زمان شما را دوباره عاشق خواهد کرد

💚

نـــای دل ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۲
مگر قحطی دختره..

بره سراغ بعدی..

😊

احتمالا چون دفعه اول بوده، اینطوری شدن

خدا شاهده دختر زیاده باکت نباشه خودم دو ستا برات جور می کنم

😧

نظرات عجیییب😑
 
باخیلی چیزا تو زندگی باید کنار اومد
الانم که شما تازه این اتفاق افتاده حس تنفر دارین 
کم کم فک کنم بهتر میشین.
به خودتون زمان بدین. روانشناسم خوبه که بروید

🙏

منم از ازدواج بدم اومده در عین حال افسوس میخورم که مجردم. حیف حیف که از دست رفتیم. به خاطر یه مشت گرونی و روابط آزاد خیلیا و آرایشا و لباسای جلف بقیه و در نتیجه تغییر ذائقه ی مردم در کشورمون محکوم به مجردی هستیم

البته سخت گیریهای بی مورد خودمون هم میتونه موثر باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت