بعد از شش سال وابستگی، چه کنم؟

سوال یکی از مخاطبان

من بیست و شش سالمه دختر لیسانس. توسن بیست سالگی از یه چت روم با پسری هم سن خودم اشنا شدم من قبلش عاشق کسی نبودم و ارتباط قبلیم بد بود و چهارماه بود این اقا مدیر چت رومه. با هم چت میکردیم توچت روم پسره گفت من عاشق یکی بودم و بهم خیانت کرده ، منم رابطه قبلیم رو براش گفتم که چهار ماه بود.

 و اون اقا میخواست رابطه داشته باشیم من نخواستم بهم زدیم همش چت کردیم تا گفت دیگه نمیتونه بیاد داره میره کمرش رو عمل کنه شمارشو داد چند روز در ارتباط نبودیم بعد تاریخ عملش، حالش رو با پیامک پرسیدم بعد هفته اول این اقا تا شش ماه ابراز علاقه میکرد و من بعد شش ماه بهش گفتم دوستش دارم. شش سال رابطه داشتیم و سکس چت و عشق بازی. پسره نه تحصیلات نه خانواده نه کار هیچی ولی شش سال من منتظرش بودم . هربار برای اقدام به خواستگاری گفت پول ندارم شرایط ندارم یکم صبر کن و من صبرکردم. دیروز یه خانم 22 ساله زنگ زد بهم و گفت من زنشم هفت ماهه عقد کردیم. منم گفتم قبلش دوساله دوست بودم من نیازاش رو برآورده کردم و تواضافی هستی راست و واقعیت داستان رو گفتم و گفتم تو اومدی تو زندگی من. پسره بعد از شش سال، حتی یه لحظه هم توضیح نداد و به زنش هم گفته که ما بهم نمیخوردیم ومن تو رو انتخاب کردم، الان حتی نمیتونم با پسره تماس بگیرم. شش سال باهاش بزرگ شدم، میشه بگین چیکار کنم؟

۹ لایک:)
همه‌ی رابطه‌های این مدلی تهش میشه همین! هیچ پسری حاضر نمیشه با دختری که حاضر میشه همچین کارهایی بکنه ازدواج کنه. نیازش که رفع بشه میره دنبالِ یه دخترِ آفتاب مهتاب ندیده.
به نظرم بهتره از گذشته‌اش عبرت بگیره و سعی کنه از این به بعد بهتر زندگی کنه. این که فکر کنه اون آقا همسرش رو طلاق بده بیاد ایشون رو بگیره احمقانه‌ست. با سعی کردن برای تماس با اون آقا هم فقط خودش رو تحقیر می‌کنه.

🙏

دمتو بذار رو کولت برو!!

🙏

:-\
وقتی ازدواج کرده و همچین حرفی زده دیگه بهتره شمام بری دنبال ادامه زندگی

🙏

با نظر خانوم حوا کاملا موافقم+ آرزوی خوشبختی
 متاسفانه  کار شما اشتباه بوده

🙏

غلامرضا ... ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۲
سلام...
حالم از کسانی که فقط سو استفاده میکنند بهم میخوره و همینطور از دختر خانمهایی که همسر رو فقط به خاطر پول و موقعیت میخوان.
یاعلی

🙏

رویا رویایى ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۱:۱۱
سادگى و زودباوریتون رو براى آینده درست کنید
قطعا زندگى بهترى خواهید داشت و به هیچ کسى هم به راحتى اعتماد نکنید متاسفانه از شما سواستفاده شده ولى مهم نیست زمان باعث میشه فراموش کنید خودتون رو تغییر بدید و بهترین زندگى رو براى خودتون بسازید اون آقا هم برن محو شن:) اصلا مردها ارزش اینو ندارن که ناراحت بشى :)

🙏

علی خراسانی ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۱:۳۳
یعنی دختر انقدر کم عقل
 اگه پسر کسی رو بخواد شش سال بهونه نمیاره

🙏

آقای بیدل ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۲
امان از این عشق های مجازی ...

🙏

سرباز گمنام ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۴
سلام
گذشته ها گذشته فراموش نمیشه ولی میگذره بهش نچسب بزار همون گذشته باقی بمونه منظورم اینه که به ایندت گرهش نزن قیچیش کن و از الان به بعد راه درستو پیدا کن و برو نیازی هم نیست هی به خودت سر کوفت گذشته رو بزنی فقط درس بگیر و دیگه هم تکرارش نکن که بشه سه اشتباه تقریبا مشابه
ابجی جان اصل کاری میبخشه ازش کمک بخواه خودش حلش میکنه 
 ازش بخواه که مشکلتو اون طور که به صلاحته حل کنه اگه نکرد بیا هر چی دلت خواست به من بگو


عاقبت بخیر شین ان شا الله

🙏

ℳoɦaოოad .. ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۸
به نظرم هرچی بوده گذشته فکراینده باشید 
زندگی تون از قبل خیلی بهتر بسازید تا اگه اون مردم هم زمانی از زندگی شما بشنوه جفت دست تو سرش بزنه که این خانم خوب از دست داده
(به پای کسی ۶سال موندن آخر دوست داشتن)

🙏

سعید بیگی ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۳
سلام
همون طور که دوستان گفتند: مردی که پیش از خواستگاری رسمی تقاضای رابطه کنه قصد ازدواج نداره و فقط می خواد سوء استفاده کنه و بس! دختر و احساساتش و زندگی آینده ش هم اصلا براش مهم نیست! بهتره اون نامرد رو فراموش کنه و بره پی سرنوشتش! ان شاءالله خوشبخت بشه.

🙏

مجهول الحال :) ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۷
تنها راهش فراموش کردنه.
و اینکه زندگیت رو رو پایه های خراب زندگی یه زن دیگه نساز..
چون مطمین باش تهش هیچی نیست .
و کلا فراموشش کن بهترین کاره .
واست ارزوی خوشبختی میکنم .

🙏

سلام
به نظر فراموشی کار درست نیست.چون حل کردند.صورت مسئله هست.نه حلش...
برا حلش بشین برا خودت این شش سال بنویس..ببین کجا وچطور فکر میکردی وچی شد..اصلا اجازه دادی این آقا وارد قلبت بشه..حتما دلیل داره..بعد سعی کن نقاط قوت وضعف تو راهکار مناسب تقویت یا محدود کنی...خوب بهترین شروع هم توکل به الله هست وتوسل به اهل بیت ع...میتوانید از امروز هم شروع هم نماز روز یکشنبه ماه ذی القعده بخوانید...بعدیه ختم بستگی به روحیه خودتون انتخاب کنید.چون این اتفاق یهو نیافته که یهو بخواد از یاد بره...بایستی سموم وبدی های این مدت به روح وجسم تون وارد شده رو با کارهای درست خارج کنید..
موفق باشید

🙏

دختری از جنس باد ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۱
فراموشی...

🙏

نـــای دل ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۸
بیشتر عشق های اینجوری دوام دارن..

دارن؟ یا ندارن؟

همون کامنت خانوم حوا

🙏

نـــای دل ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۲
ندارن..

اشتباه تایپیه...  :)

ممنون از نظرتون🙏😊

باید فراموشش کنی دیگه 
نمیشه بری انتقام بگیری زندگیشو بزنی بترکونی 
سعی کن بیش تر کنار خانوادت باشی 

🙏

محمد فرهمند ۳۱ تیر ۹۷ , ۱۹:۱۷

ان مع الیسر عسرا

با هر لذتی یه غم هم هست

باید تحمل کنی

هیچ چاره ای نداره

🙏

کات کنید بهتره.
از شما به عنوان راهی برای رسیدم به چیزهایی که مد نظرش بوده استفاده کرده.
درواقع شما نقش یک وسیله رو داشتید براش.

🙏

خشت اول رو کج گذاشت و با این مهندسی تا خود ثریا کج میره

🙏

نمی دونم اون دختر بیچاره چه جور الان داره زندگی میکنه این که همسرش یه آدم خیانت کار بوده. هرچند اگر بتونه ببخشه نتونه ببخشه به حال شما فرقی نمی کنه چون اون پسر اصصصلا آدم زندگی نیست . اصلا شما دو تا نمی تونین با هم بسازین. تموم شد رفت.
 باید این عشقتو دفنش کنی بکشیش و یه مقداری عزاداری کنی سر این حس عاطفی که داشتی. خاکش کنی بره.
بعد خودتو بسازی. رشد بدی. از صفر گاهی هم زیر صفر ولی حرکت کنی نمونی تو این حال. توبه کنی.
ان شاءالله که به زودی حالت خوب بشه. از این ها هم تجربه هرچند تلخی گرفتی.
ما آدما یه بار بیش تر زندگی نمی کنیم. حیف نیست بخواهیم همش آزمون و خطا کنیم و زندگیمون رو تلخ کنیم؟از تجربه ی بقیه بهتره کمک گرفت در هر حالی.
الان هم شما اگر توبه کنی با عنایت و خواست خدا می تونی مثل یه نهال تازه کاشته شده بشی فقط باید مراقبت کنی.

🙏

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۲۱
خب خواهر من بدون تعارف شما غلط کردی باهاش سکس چت و... کردی! مگه خدایی بالای سرمون نیست؟ به اون پسره 6 سال عادت کردی، خدا همیشۀ وجودت باهاته. برو توبه کن رابطه تو با خدا تقویت کنف از خودش بخواه تا اونو از یادت ببره، توفیق بده گذشتته م جبران کنی، یکی بهتر از اون هم نصیبت کنه ان شاءالله.

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت