کسب درآمد آنلاین

سوال یکی از مخاطبان

سلام روز همگی بخیر 

من بعنوان شغل دوم میخوام یک کسب و کار انلاین راه بندازم، نظر خودم اینه که یک پیج رو بخرم و کار تبلیغات رو توش انجام بدم، اما نمیدونم محتوای پیج چی باید باشه که تعداد دنبال کننده ها راکد نمونه و حتی خیلی کند هم افزایش داشته باشه کافیه، فکر خودم اینه 

لطفا شما هم پیشنهاداتونو بگید و درمورد محتوای پیج هم راهنمایی کنید ممنونم❤

۸ لایک:)
پرتو کیانی ۱۵ آذر ۹۷ , ۲۲:۵۸
من خودم هیچ وقت به تبلیغات های آنلاین حس خوبی ندارم...!
به نظرم کار مزخرفی ست...!

🙏🙏

دنبال بیت کوین و لایت کوین و اینها نرید که سیستم بالایی میخواد شاید در حد صد میلیون تومان. دیگه پول برق و اینها رو هم در نظر بگیرید که 24 ساعته باید روشن باشه.

🙏🙏

آقای بیدل ۱۵ آذر ۹۷ , ۲۳:۴۱
هیچی ازش سر در نمیارم :)

🙏🙏

جناب منزوی ۱۶ آذر ۹۷ , ۲۰:۱۱
معذرت :)

😊🙏

نـــای دل ۱۷ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۷
هم وقت گیره..
هم دردسرش زیاده..
هم خرجش زیاده..

نمی ارزه بنظر من..

ممنون

منم همین نظرو دارم، البته کسانی که از چند سال پیش که تازه تلگرام و اینستا اومده بود شروع به کار کردن، درآمدهای خوبی دارن

ن یه مدت داشتم دردسر خیلی داره

ممنون 🙏

منم خیلی دوست دارم درآمد داشته باشم ولی حیف تا به حال در فضای مجازی فعالیتی نداشتم که مخاطب زیادی جذب بشه. 

🙏🙏

راستش احساس میکنم با توجه به هزینه و حتی خرج بسته اینترنت و ... ارزش نداشته باشه

اما خب در مورد محتوا
مطالب معمایی باید جالب باشه
مطالب طنز 
یا حتی مطالب پزشکی ساده 
مخصوصا طب اسلامی یا طب سنتی که این روز ها طرفدار داره

مرسی از نظرتون🙏

سعید بیگی ۲۰ آذر ۹۷ , ۰۰:۳۲
سلام
در مورد مطالب پست ها فکر کنم باید جذاب باشه! مثل مطالب طنز، مطالبی در باره ی افراد معروف، آهنگ های مورد علاقه ی جوان ها و دیگه عکس های باکیفیت که زیبا و غیر تکراری و کار خودتون باشه! و ...!
کلا برای این کار یا باید وقت زیاد بگذارید تا بتونید اعضای پیج رو نگه دارید و اضافه شون کنید یا باید هزینه کنید تا اون هایی که واردند بتونند براتون این کار رو انجام بدن. موفق باشید.

سلام

ممنون به مطالب مهمی اشاره کردین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت