درخواست کار

ارسالی از مخاطبان

سلام، من آقایی 45 ساله ساکن ایلام و مجرد هستم که با پدر و مادرم زندگی میکنم. خونه و پول ندارم. چون دیسک کمر دارم، کار سخت و سنگین نمیتوانم انجام بدهم. اگر  کار سبک همراه با جای خواب در شهر های دیگر هم سراغ دارید لطفا معرفی کنید که من هم بتوانم تشکیل زندگی بدهم. متشکرم

۱۵ لایک:)
نـــای دل ۲۲ آذر ۹۷ , ۱۸:۴۲
تو این اوضاع کار برای افراد سالم و جوون نیست چه برسه به این بزرگوار...

ان شاالله خدا بهشون  سلامتی بده...

سلام

درست میفرمائین
ان شاء الله همه سلامت باشن

بهتره برن کارخونه ها برای انبارداری یا نگهبانی یا توی باغ کسی نگهبان باشن یا گلخونه ها بخوان برن کار کنن، یا برن مکانیکی تعمیرگاه ها، البته شرایط رو بگن سنگینی رو بلند نکنن. چون خیلی جاها حتی شده به اسم منشی از طرف کارای سنگین میخوان. 

سلام

ممنون از پیشنهاداتتون🙏

بانوی شرقی ۲۳ آذر ۹۷ , ۱۸:۵۹
Khili kar hast vali hoghoghsh kme

سپاس از نظرتون

سعید بیگی ۲۴ آذر ۹۷ , ۱۹:۳۵
:l

😔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت