چفت موزیک (28)

............................>

 

متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ شب رویایی آرون افشار 

من در تب و تاب توام خانه خراب توام
من منه دیوانه عاشق
ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من
جان تو و جان یه عاشق
من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو
ای ماه الهی فقط کم نوشد سایه ات از شب و روزای من و تو
سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه
سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه
تا میرسی از آتش چشمان تو یک شهر بهم میریزد
هر بار که میبینمت از دیدنت انگار دلم میریزد
من با تو پر از شوقم و در حیرتم از این شب رویایی
حیرانم و حیرانم از اینکه تو چرا این همه زیبایی ...
من در تب و تاب توام خانه خراب توام من منه دیوانه عاشق
ای تو سر و سامان من نیمه ی پنهان من جان تو و جان یه عاشق
من عاشقتم تا ابد دور شود چشم بد از تو و دنیای من و تو
ای ماه الهی فقط کم نوشد سایه ات از شب و روزای من و تو
سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه
سوگند به لبخند تو دل من بند تو ای مهر و ماه تو جان بخواه
ای تو همه ی خواهشم تویی آرامشم ای مهر و ماه تو جان بخواه

۶ لایک:)
نـــای دل ۲۰ مهر ۹۸ , ۱۰:۲۰

مثل همیشه زیباست...

سلام

ممنونم از نظرتون🌺

غلامرضا ... ۲۰ مهر ۹۸ , ۱۸:۴۵

سلام...

انتخاب خوبی کردین.

مکان هندسی زندگیتون همیشه سمت چپ محور موهومی.

یاحسین

سلام

ممنونم
زنده باشین
🌺

قشنگ :)

ممنونم🌺

دختر خرداد ۱۲ آذر ۹۸ , ۱۰:۲۹
کاش متنای آهنگای آرون افشار رو بدن یکی دیگه بخونه واقعا شعراش حیف میشن چون واقعا قشنگن اما این صداش بدرد نمیخوره ،ولی باز خیلی ممنون از شما :)))

بله متن آهنگهاش خیلی قشنگه،صداشم بد نیست

ممنون از نظرتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت