چفت موزیک (29)

....................    

متن آهنگ در ادامه مطلب 

متن آهنگ پس من چی سامان جلیلی

بعد از من دنیا به کامته پس من چی میگن که یکی کنارت هست من چی
هنوزم من دوتا دوتا دارم از هرچی تا کی پس خدا خدا کنم آخر چی
دل و دل دادمو قلبمو این دل سادمو تو نکشی پاتو پس
رد ندی رد کنی قلبمو آخه این دیوونه با همه چی با تو هست
دل و دل دادمو قلبمو این دل سادمو تو نکشی پاتو پس
رد ندی رد کنی قلبمو آخه این دیوونه با همه چی با تو هست
رفتی منو دیوونه رو ترکم کردی گفتم بمون سر خم کردی
گفتم برو خستم کردی تو کی منو درکم کردی
تو فقط حرف بزن بگو به من چته اینکه دوست دارم خیلی به نفعته
من با عشق همین نگاهتو میخوامش ...
دل و دل دادمو قلبمو این دل سادمو تو نکشی پاتو پس
رد ندی رد کنی قلبمو آخه این دیوونه با همه چی با تو هست
دل و دل دادمو قلبمو این دل سادمو تو نکشی پاتو پس
رد ندی رد کنی قلبمو آخه این دیوونه با همه چی با تو هست

 

۴ لایک:)
غلامرضا ... ۰۳ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۸

خوب بود. مرسی بابت آهنگ.

یاعلی

خواهش میکنم

😊🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت