آیا رفتار نامزدم طبیعی است؟

حدود یک ماهه که نامزد کردم. ازدواجمون کاملا سنتی بود. همسرم 27 و من 22 سالمه. ما این یک ماهی که عقد کردیم حتی دست همو نگرفتیم. من خودم که پیشقدم نشدم و نامزدم هم هیچ حرکتی نکرده. فقط در حد سلام و احوالپرسی. من قبل با هیچ پسری دوست نبودم و سوالی که از اقایون اینجا داشتم اینه که آیا این رفتار طبیعیه؟ 

۳ لایک:)
احتمالا طبیعی باشه، چون ازدواجتون هم سنتی بوده، به نسبت کسایی که قبلا دوست بودن شناختتون هم کمتر بوده. فعلا نگران نباش خودش میاد سمتت
 تبریک میگم. انشاالله یک ماه دیگه هم تحمل بفرمائین اگه وضعیت به همین منوال بود به روانشناس مراجعه بفرمائید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت