چفت موزیک (34)

 

...........................>

 

متن آهنگ در ادامه مطلب 

متن آهنگ انگار نه انگار سینا درخشنده

 

انگار نه انگار
میدونی من واست دیوونم
این درد و عشقم خودت
انداختی توی جونم
آره انگار نه انگار میدونی اومدم تو دنیات
مست چشاتم امون از اون چشای گیرات
ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم
میدونی بدجوری دوست دارم
عشق طناز خودم دیوونه لجبار خودم
همه دنیامو به پات میذارم
دل به تو بنده دیوونه پسنده
خنده هات این دلو از جا دیگه کنده
آره دلبر نابم تنها انتخابم
ببین از دست تو من مست و خرابم
ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم
میدونی بدجوری دوست دارم
عشق طناز خودم دیوونه لجبار خودم
همه دنیامو به پات میذارم
ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم
میدونی بدجوری دوست دارم
عشق طناز خودم دیوونه لجبار خودم
همه دنیامو به پات میذارم

​​​​​

​​​​​​

۶ لایک:)

زیبا بود 🌷

ممنونم 🙏🙏

شاد باشید همیشه...

سلامت باشید ان شاءالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت