چطوری برم خواستگاری؟


سوال یکی از مخاطبان سایت


سلام

در مورد سفیدی مو مطلب گذاشته بودید سایت و من هم سوالی در این مورد داشتم.

اول از خودم بگم که 33 سالمه و تا به الان روی پای خودم بودم و زندگی سخت و پر پیچ و خمی داشتم. از بچگی مجبور شدم به خاطر شرایط خانواده برم سرکار و همین سختی و رنج باعث شده که همه موهای سرم سفید بشه. از لحاظ مالی در شرایط خوبی هستم و فکر میکنم بتونم تشکیل زندگی بدم و دختری رو خوشبخت کنم. 

سوالی که دوست دارم به بحث گذاشته بشه این هست که وقتی من برم خواستگاری با چه تیپی برم. موهام سفید بمونه یا رنگ بزنم مشخص نباشه. از طرفی می دونم که اگه موهامو رنگ کنم ممکنه نوعی گول زدن طرف مقابل باشه، اگه با موهای سفید برم ممکنه نپسندن. این نکته رو بگم که همیشه از رنگ مو استفاده می کنم. یعنی هیچوقت اجازه نمی‌دم که موهای سفید خودشو نشون بده. ممنون میشم که توصیه های همه رو در این مورد بشنوم.


۷ لایک:)
بهرنگ قدوسی ۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با یه کیسه پول برو بقیه اش حله 🤣🤣🤣🤣

ایش این کامنت پر مغز رو فقط واسه این مخاطب گداشتم از بس مهربون و دلسوزم 

** *** **** *****  *** *** *********

😄😄

دخترا هیچم پولکی نیستن

اوممم

میتونی رنگ کنی بعد بیان بکنی که رنگ موهات در اصل چطوری بودی و برای چی اینطور شده حتما درک میکنه
باران بهاری ۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۹:۳۵
به نظرم من رنگ نشه...ولی همونجا بگو که چرا موهات سفیده
دخترا مردی رو واسه زندگیشون میخوان ک بهش اطمینان کنن نه کسی ک حتی از موی سر خودش خجالت بکشه. این سفیدی ها نشونه مرد بودن توئه و اصلاً خجالت نکش. اتفاقاً با اعتماد بنفس باش و بدون اگ نشون بدی ک مسئلویت پذیری جذابیتت هم بیشتر میشه
مَرد مگه موهاشو رنگ میکنه؟

بله خیلیا هستن که رنگ میکنن، ولی اکثرا مشکی و رنگ موهای خودشون، ریش و سیبیل هم رنگ میکنن😊

به نظر من جلسه اول خواستگاری با موهای رنگ شده و خوشتیپ برین، بعد همون جلسه اول به دختر خانوم بگید که موهاتون سفیده و رنگ زدین، بعد هم بهش بگید که اگه مایلی یبار هم بدون رنگ موهامو ببین، دیگه دختره خودش تصمیم میگیره.
اینطوری هم دروغ نگفتی و طرفو گول نزدی و هم اینکه با موهای سفید نرفتی که دل زده بشه.
موفق و خوشبخت باشید
موهای جو گندمی به بعضیا خیلی میاد و جذاب ترشون میکنه 
ولی اگه فکر میکنید اینطوری جالب نیست 
رنگ بزنید اما توی جلسه خواستگاری به دختر خانوم بگید که موهاتون رنگه 
و میتونید عکس فابریکتون رو نشونشون بدید
تا فکراشونو بکنن!

اگه وضع مالیت خوبه 
رو هوا میقاپنت نگران نباش:))))))

ما معمولیا هستیم که 
۱۵۰۰ تا عیب رومون میزارن:)))))

همه دخترا پولکی نیستن

البته که پول هم بی تاثیر نیست
ولی اینو مطمئن باشید اگه دختری واقعا عاشقتون باشه، پول اصلا براش مهم نیست، قیافه مهم نیست، فقط خودتون رو میخواد. اگه دختری نه میگه حتما خوشش نمیاد از طرف و بهونه میاره.
پول هم ممکنه یکی رو جذب آدم کنه ولی فایده نداره چون عاشق نیست، پس همون بهتر که آدم همسرش رو وقتی انتخاب کنه که پولدار نیست

بهرنگ قدوسی ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۰:۴۳
در جواب اقای خاص گفتی  "اگه دختری واقعا عاشقتون باشه، پول اصلا براش مهم نیست" 

اخه  دختری بدون پول عاشقت نمیشه که بی پولیت واسش مهم نباشه🤣🤣🤣🤣

خود افلاطون هم نمی تونست فلسفه این جمله رو توضیح بده🤣🤣🤣🤣

چرا نمیشه، پس اینایی که دانشجویی عاشق هم میشن چی

امیدوارم همینطوری باشه که شما میگید
ولی مدارک و شواهد خلاف اینو ثابت میکنه😁

در مورد خط آخر نظرتونم کاملا موافقم!
اگه دختری پیدا بشه
که  پسر رو در اوج بی پولیش 
فقط به خاطر قلب و باطنش انتخاب کنه؛

به نظر من اون پسر ؛ خوشبخت ترین مرد روی زمین میشه😍

حتما همینطوره

ان شاء الله نصیبتان

بهرنگ قدوسی ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۰:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در جواب اقای خاص که گفت "اگه دختری پیدا بشه
که  پسر رو در اوج بی پولیش 
فقط به خاطر قلب و باطنش انتخاب کنه؛

به نظر من اون پسر ؛ خوشبخت ترین مرد روی زمین میشه"  

داداش مگه دختر مردم *** ** ***** بیاد زن ادم  بی پول بشه فیلم هندی زیاد نگاه میکنی🤣🤣

**** ** *** *** ***** ***** ** ***** ****🤣🤣🤣🤣🤣🤣

هندی بازی در نیار بعضی ها خیلی رمانتیکن 😁😁😁😁😉😉

اینا چ حرفاییه که میزنین، جوون مردمو از راه به در میکنین

من خودم خیلی دیدم اطرافم، اتفاقا اونایی که پول ندارن، عوضش شانس دارن، دخترهای خوب پیدا میشه براشون

ستاره دار نمیکردید ببینم چی گفته این 
پسر ناخلف:)))

منم گفتم اگه باشه!
ولی مورد قابل لمسی به این صورت 
ندیدم تا حالا:((

در ضمن من اصلا اهل فیلم دیدن نیستم !😜

چیز خاصی نگفته بود، همون جمله ی بالایی به بیان دیگه ای

دانشگاه پیدا کنین، حتما هست

در ضمن پسرم 
من اگه به وقتش زن میگرفتم 
الان بچم همسن تو بود:))
رعایت کن پسرم:))

دانشگاه هم تو فکرش نبودم 
تا کسی رو پیدا کنم:((

یعنی بی پولی سفت گلومونو گرفته 
نمیزاره به این چیزا درست و حسابی فکر کنیم:(

درک میکنم، ولی به شدت توصیه میکنم در سن پایین ازدواج کنین.

به آقای سوال کننده:
اول اینکه  ان شاءالله خوشبخت باشیدو همسرهم کفو خودتون رو پیدا کنید.
من هم دقیقاً با خانمchefft موافقم.👌
واینکه نگران این مسئله نباشید موهای سفید برای بعضی ها حتی یه ویژگی مثبت هست.

در ضمن آقای بهرنگ قدوسی همه دخترا پولکی نیستن...ا
یا رنگ نکنید و برید،
یا اگه رنگ کردید باید بگید.
:)

البته مورد اول به نظرم بهتره. چون بالاخره خود واقعیتون رو نشون میدید. 
میتونید بهشون علتش رو بگید و اینکه میتونید رنگش کنید.
به خانوم چفت عزیز:
ببخشید من توجه نکردم شما موقع پیام دادن اسمتون رو فارسی تایپ کردید نه انگلیسی،
و تو کامنت قبلیم اسم شما رو انگلیسی نوشتم.
پوزش عزیزم🥀

اشکالی نداره عزیزم

آره چون اینجا اکثرا عضو بیان هستن
خوش اومدی عزیزم

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۰۲
تا حالا خواستگاری نرفتم راستش
ولی اغلب پول و خونه و ماشین میخوان که داشته باشی حله
بعضیام هستن اصن اینارو میخوان نه شوهر رو :)

 در مورد مو هم میتونید موقعی که دارید حرف میزنید بهش بگید :)
چون زیاد حرف میزنید اینم میتونه بعنوان پیام بازرگانی عمل کنه

😊

بهرنگ قدوسی ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۲۴
اقای خاص جون اگه ازدواج میکردی الان بچه ات همسن من بود پس با این سن و سال چرا دنبال ازدواجی🤣🤣🤣

یه جور حرف زدی گفتم  جوون ۱۸ ساله ای

با این سن و سال پول نداری  خب معلومه نباید زن بگیری  نکنه میخوای تو سن ۱۰۰ سالگی پول در بیاری 

اقای خاص  بی خیال  دختر مردم   
با این وضعیت زن بگیری با این سن و سال و بی پولی فقط دختر مردم رو بدبخت میکنی🤣🤣🤣
بشین همون شعراتو بنویس ثوابش بیشتره
مدیونی اگه سانسور کنی  😤😤😤

😏

سرباز صفر درجه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۴۰
سلام دوست عزیز
خوب بقیه دوستان لطف کردن و نظراتشون رو در باره موی شما گفتن
ولی تا اون حدی که من از خانم ها اطلاع دارم اونا به با گوش عاشق میشن کمتر باچشم عاشق میشن.
شما باید بیشتر روی صدا تون کار کنید 
از صاف کردن صدا (اهن گفتن و الفاظ این شکلی) خود داری کنید.
ابتدا وانمود کنید فردی بسیار متشخص هستید (درحد گویندگان اخبار عمل کنید) بعدش یواش یواش بحث رو از جدیت در بیاورید و لطیف تر و جذاب تر صحبت کنید.
مثلا از استرسی که در حال حاظر گرفته اید با دختر صحبت کنید.
در باره خانواده او هم طوری رفتار کنید که متوجه مدیریت بسیار قوی شما بشوند و این را بفهمند که همه چیز تحت کنترل شماست و در آینده قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
در آخر این رو بگم که بهتره قبلش دوش آب سرد بگیری خیلی پر انرژی تر نشون میده شمارو.
شب قبلش هم یاسین بخون و نماز شب و زیارت عاشورا و اینا بخون و از خدا کمک بخواه حتما کمک میکنه شمارو.

سرباز صفر درجه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۴۷
جناب قدوسی 
از بس همه چیز رو مسخره گرفتید فکر میکنید همه حال و حوصله شوخی و بچه بازی های شما رو دارند. البته که این به خود شما ربط داره که در قیمات چطور می خواهید جواب شوخی با نامحرم و حرمت شکنی ها رو بدید.

ازدواج مهم ترین مسئله زندگی یک انسان است 
گفته شده که لیله القدر  از هزار ماه بهتره 
شب خواستگاری هم همین حالت رو داره و مهم تر از هزار شب هست.

دقیقا همینطوره، ازدواج مهمترین مسئله زندگیه انسان هست

به بهرنگ :

حالا اونقدرام سنم زیاد نیست
ولی تو بهت میاد ۱۴-۱۵ سالت بیشتر نباشه:)))

بعدشم اونایی که من نوشتم شعر نبود؛ 
متن یا دلنوشتس!
درساتو خوب نمیخونیا پسرم:)))
این تفاوتارو توی دبستان یاد میگیرن بچه ها:)

هووم
من اگه بودم رنگ می کردم و بهش می گفتم رنگ کردم.
خوشبخت بشین...
♕αяαмεsн♕ ... ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۳:۱۱
نه رنگ نشه بهتر هست به نشر من چون اگر کسی شما رو بخواد قلبتون رو باید بخواد نه رنگ مو و مقدار پول ........ بعدش چند تار موی سپید به نظر من قشنگه وباعث ابهت و و نشان دهنده ای تجربه ای مرد هست ............ایشالله با خبرایی خوب بیایین 
سایت تفریحی چفچفک ۲۹ خرداد ۹۷ , ۰۰:۲۳
پول داشته اما مو نداشته باش... کچل هم باشی اوکه رو میگیری:):):)

😄

نه بابا اینجوریام نیست

نفیسه مرادی ۲۹ خرداد ۹۷ , ۰۸:۰۶
از نظر اسلام رنگ کردن مو برای مردان زینت است، و در سیره معصومین علیهم السلام هم به آن سفارش شده است. پس رنگ کردن موها فریب محسوب نمی شود چرا که سفید بودن مو عیبی نیست که با رنگ شدن پوشانده شود.

اما اگر خودتان به رنگ کردن علاقه دارید، با موی رنگ کرده به خواستگاری بروید و به فرد مورد نظرتان بگویید که موهایتان سفید است و رنگ کرده اید، و حق انتخاب را به او واگذارید.

خوشبخت و عاقبت به خیر باشید

امیررضا خانلاری ۲۹ خرداد ۹۷ , ۱۱:۴۴
سلام و عرض ادب خدمت مدیریت وبلاگ
به نظرم مردانگی به موی سفید و سیاه نیست 
به صداقت است 

سلام، ممنون از حضور و نظرتون🙏

سلام
اگر خواستگاری کسی برن که فاصله سنی معقولی باهاشون داره چرا بهشون بربخوره؟
بنظر من جلسه اول رنگ شده برن و بگن که همیشه رنگ می کنم ولی میتونم رنگ نزنم و شما ببینید یا توی موبایل عکس موهاشون بدون رنگ نشون بدن. 
به این دلیل که همیشه رنگ میکنن مثل عینک زدن هست خب استفاده بشه وقتی بهشون بگید متوجه می شن که شما به ظاهرتون اهمیت میدین و همین طور دروغ نگفتید و پنهان هم نکردید.
خدا کنه دو طرف به دل هم بشینن اخلاقاشون به هم بخوره. این سفیدی و این چیزا دیگه میره تو حاشیه.

مجتبی محمدی ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۸
سلام به دوستان به نظرمن خودپسره باید دست به جیب باشه وبرای خودش زن پیدا گنه حتی یه قرونم از باباشم نباید بگیره . من 23سالمه 3ساله هم درس میخونم وکار میکنم تاحالا خرجی میدادم ولی خدارو شکر دارم زره زره جمع میکنم زن میگیرم.

خداروشکر

ب سلامتی
ان شاء الله موفق باشید

سلام خدمت همه
دقیقا مشکل من هم همینه..
مقدار موی سفید بین موهام هستن..
و همش دلهوره اینو دارم ک ایا موهامو رنگ کنم‌یا ن...
و نظرات دوستان رو خوندم ولب هنوز نتونستم تصمیمی بیگرم..
تا الان‌من یگبار موهامو رنگ‌نکردم ممنون میشم دوستان حواب بدن 
مرسی

اگه کمه لازم نیست رنگ بشه، 

سلام کم نیست جوری هست ک مشخصه...
بنظرتون اگه رنگ‌نکردم..
بگم ک خیلیا گفتن‌رنگ‌کن ولی من تصمیم گرفتم ک رنگ‌نکنم‌و همینطور ک هستم خودمو نشون بدم و بیان..
گفتنش بنظرتون خوب هست یا ن؟؟
بازهم ممنون

سلام

اگه خیلی زیاده میتونین همینجوری برید خواستگاری، بعد به دخترخانوم همون جمله ای که گفتید رو بگید.
مطمئنا دختری که شما و سایر شرایطتون رو بپذیره به خاطر سفیدی مو شما رو رد نمیکنه
اگه با این وجود جواب منفی شنیدین، مطمئن باشین به خاطر موهاتون نبوده.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت