چفت موزیک (4)

 


متن آهنگ در ادامه مطلب

 

متن آهنگ کار دادی دستم پازل باند

 

عشقت افتاده به قلبم وای از دلم بستم دل به دلی که برده دلم

 

تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشی بارون میگیره

دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشقو آرزومی

 

دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه

کار دادی دستم یارِ دیوونه دلم تا آخرش با تو می مونه

 

ببین عشقت به قلبه من داره حسه جنون میده تو هستی که بهم دنیا قشنگیشو نشون میده

 

تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشی بارون میگیره

دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشقو آرزومی

 

دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه

کار دادی دستم یارِ دیوونه دلم تا آخرش با تو می مونه

 

دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه

کار دادی دستم یارِ دیوونه دلم تا آخرش با تو می مونه

 

 

۸ لایک:)
ریحانهــ (: ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۶
من عاشق این اهنگم :)
کلا سوم دبیرستان که بودم خیلی مشتاق دنبال کردن اهنگای پازل بند بودم.

😊

آره قشنگه

آقای مُرَّدَد ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۷:۴۱
اونجاش که میگه : دارم مست تو میشم. تو چشمات مهربونه :)

😊

زیباست

مرسی🙏

قشنگ بود:)

مرسی😊

:)

😊

من اینو خیلی وقته گوش می دم قشنگه :))

😊

mohammad ravanbakhsh ۱۱ تیر ۹۷ , ۲۰:۴۰
👏👏

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت