آیا عقد با خواهر شیری جایز است؟

سوال یکی از مخاطبان

سلام من پسر 17ساله هستم عاشق دختری هستم که مامانش بهم شیر داده نمیدونم چیکار کنم ایا عقد باهاش جایز است چون یکی به من گفت با همونیکه شیر خوردی عقد جایز نیست با بقیه خواهراش جایز است منم عاشق شدم الان نمیتونم فراموشش کنم خیلی دوسش دارم اگه نشود خودکشی میکنم چیکار کنم لطفا کمکم کنید شما یه چیزی بگید عقد باهاش جایز است؟؟؟؟؟

۶ لایک:)
نمی دونم

😊

علی عاقلی ۱۶ تیر ۹۷ , ۰۹:۰۷
فکر نکنم جایز باشه این اتفاق! توی وب سرچ بزنی قطعا کلی جواب پیدا میکنی درباره اش. 

🙏

خیلی عذر میخوام شما دنبال جواب سوالتون نیستین
شما فقط تایید میخواین برای انجام کارتون،وگرنه نمی گفتید اگه نتونم ازدواج کنم خودکشی میکنم
حالا ی نکته
باید از مرجع تقلیدتون بپرسید که شرط خواهر و برادر رضایی شدن چیه؟
چون فک میکنم شیردادن برای محرم شدن شرایط خاصی داره
ینی یا سه روز کامل جز شیر اون خانوم چیز دیگه ای نخورده باشین یا پونزده روز حداقل یک وعده از شیر اون خانوم خورده باشین
در این صورته که محرم میشین و اجازه ازدواج ندارین،چون ازدواج با محارم حرامه
ان شالله ک به شرع خدا پایبند باشید

🙏

حیف باید یه چیزای رو لوو بدم

از اونجایی که بنده درس حوزوی خوندم  باید رفت و فقه خواهر و برادر رضایی را خواند چرا که شرایطی دارد سخت تا شما دو نفر را بتوان  خواهر اعلام کرد باید دو هفته تمام شما شیر ان زن را بخوری و هیچ چیز دیگر نخوری تا بشود گفت خواهر برادرید و این که در این مدت با یک بار شیر خوردن محرم نمی شوید ثانیا غذایی به جز شیر هم نباید خورده باشید  اکثر افراد این شرایط را رعایت نمی  کننند و این مسئله اتفاق نمی افتد

🙏

قابل نداشت فقط به ایشون ارجا بدید مشکلش حل بشه

خودشون میان میخونن نظرات رو

🙏

آها لطفا داستان پنج روز بدون وقفه رو هم بخون خوشت میاد داخل وبلاگمه

چشم حتما😊

علی خراسانی ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۰:۴۷
ههههه
از دید یک روانشناس میگم که خودکشی کنی بهتره

😧

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۶
خواهر شیری نداریم، اون خواهر "رضاعی"ـه که ازدواج باهاش حرامه؛ رضاع در شرع یه چیزیه فراتر از شیر دادن. یجور شیر دادنیه که شرایط و مدّت زمانی خاصّ خودشون داره. مثلاً با یه بار شیر دادن کسی خواهر نمیشه. یرید تحقیق کنید ببینید اون شرایط در مورد شما رعایت شده یا نه.

🙏

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۲:۱۰
اون شیر دادنی که باعث محرم شدن میشه، شرایط خاصّی داره. برید تحقیق کنید ببینید اون مادر شرایط رو رعایت کرده یا نه.

سپاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت