چفت موزیک (7)

center>



متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ دیوونه فرزاد فرزین

میگی همه چی خوبه برات بی منم خوبه این دله من آشوبه برات دلم آشوبه
طاقته دوریتو ندارم میمیرم که نباشی با تو بیخیاله درد و غمو بیخیاله همه حواشی

نذار که تو گوشت بگن حستو پای اون نریز اونا همه حسودنو حسودی میکنن یه ریز
هر چی که دورتر بشیم دوره تو خالی تر میشه فکر نکنی بدونه من آسمون آبی تر میشه

دیوونه چشام داره تو نگاهت اینو میخونه
تو میخوای ازم ببری چون این آسونه اما بری هر جایی بی من زندونه

دیوونه کی مثه من قدر تو رو آخه میدونه
تو میخوای ازم ببری چون این آسونه اما بری هر جایی بی من زندونه دیوونه

خودتو نزن به اون راهو برام صحنه سازی نکن اگه میخوای بری بگو اینقد با دلم بازی نکن
مگه چی خواستم من اصلا یه بار رو حرفم حرف نزن همه چیم ماله توئه اینقده منو پس نزن

دیوونه چشام داره تو نگاهت اینو میخونه
تو میخوای ازم ببری چون این آسونه اما بری هر جایی بی من زندونه

دیوونه کی مثه من قدر تو رو آخه میدونه
تو میخوای ازم ببری چون این آسونه اما بری هر جایی بی من زندونه دیوونه

دیوونه کی مثه من قدر تو رو آخه میدونه
تو میخوای ازم ببری چون این آسونه اما بری هر جایی بی من زندونه دیوونه
۸ لایک:)
نـــای دل ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۷
موفق باشین..

ممنونم

شما هم همینطور🌼

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۱
:)

😊

سپاس :)

ممنونم 💜

ℳoɦaოოad .. ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۹:۱۵
👍

🙏

آهنگ های فرزاد فرزین همشون عالین

درسته

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۸
سلام...
عالی بود.
فصل های زندگیتون شاد...
یاعلی

ممنونم🙏

چه زیبا.

ممنونم😊

امروز شهادت بود ای کاش نمیزاشتی  فردا میزاشتی

مال دیروزه😊

اها

بله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت