چفت موزیک (8)

center>



متن آهنگ در ادامه مطلب



متن آهنگ برو دارمت ماکان بند

چرا غم داره چشات یه دنیا حرف داره نگات
وقتی حالت بده میزنه به سرم که همه ی غماتو بخرم
برو دارمت تنها نمیذارمت
الکی نیست عاشقت شدمو تا زنده ام من هواتو دارم
برو دارمت تنها نمیذارمت
این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو
این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو
این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو
این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

تو میدونی که عاشقت شدمو عشق من به تو که نیست که الکی
میدونم اینو با تو میمونمو آخه تو خیلی با نمکی
نیست هیچ جای دنیا که مثل تو مزه میده من در میارم حرصتو
چیکار کنم آخر من از دست تو
دنیارو گشتم من ندیدم مثل تو
این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو
این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو
این دل حالیش نیست حالیش نیست نبینه خندتو
این دل حالیش نیست دلخور باشی سر کج کنی تو

ترانه سرا : ماکان باند
۶ لایک:)


متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">

از مرورگر کروم استفاده کنین

غلامرضا ... ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۰
سلام...
ممنونم.
یاعلی

سلام

خواهش میکنم🙏

نـــای دل ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۱
موفق باشید..

ممنونم

شما هم موفق باشین
🙏

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۴
قشنگ بود

ممنونم

💟عکس کده💟 ۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۱:۵۸
:)ممنون

ممنون از نظرات شما😊

پرتو کیانی ۰۶ مهر ۹۷ , ۱۸:۲۴
لطفا آهنگ های ماکان بند روبیشتر بذارید...
ممنون:)

سلام

چشم ، آهنگ جدید بدن بیرون میذارم وب
ممنون از همراهیتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت