چفت موزیک (9)


center>
متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ کوکه حالم سینا درخشنده

اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هواتو

عاشقت شدم کسی ام نمیاد به جا تو توی دل من آخه حک شد اون چشاتو

کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم

شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه

کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم


شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه

بگه هر کی هر چی تو فقط دلبر منی دستی دستی دیدی اومدی دلو ببری

خاصی واسم آخه میدونم از همه سری
۷ لایک:)
آقای مُرَّدَد ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۰:۴۴
سلام به موقع بود! یه ساعته دارم دنبال یه آهنگ میگردم برا این تصاویرِ هردنبیل :))
سُپاس:D 

فقط اینجاش: بگه هر کی هر چی تو فقط دلبر منی دستی دستی دیدی اومدی دلو ببری

سلام

ارادت
کدوم تصاویر؟

سلام قشنگ بود سپاس :)

مرسیی😊

شَفِـ ـقَّت ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۳
سلام قشنگه ^_^ .

سلام

مرسی😊

** سیلاک ** ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۶
بسیار عالی :)))

ممنونم😊🙏

اهنگ گوش نمیدم انشاالله که خوب بوده باشه

😊

اشکال داره آهنگ گوش دادن؟

نه علاقه ندارم آخه یه جوری میشم از این احساسات عشغولیم میزننه بالا خوشم نمیاد

😊

ان شاء الله بعدها گوش بدین

خیلی زیبا😀

مرسی🙏😊

زیبا بود

آفرین

ممنونم🙏

نـــای دل ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۷
ان شاالله همیشه شاد باشید..

ممنونم

شما هم همینطور، سلامت و شاد😊

در اینده دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

خوشبین باشین لطفا😊

غلامرضا ... ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۲
سلام...
مثل همیشه عالی بود.
سطح لغزش معادله دینامیک وجودتون صفر باشه و چترینگ زندگیتون با مد لغزشی عشقتون پیداش نشه.
یاعلی

سلام

مرسی از همراهیتون🙏😊

ℳoɦaოოad .. ۲۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۲
اهنگ عالی بود
ممنون

خواهش میکنم😊🙏

برای تغییر جو خوب بود :)

😊

ممنون از همراهیتون🙏

خوشبن تر از این

این که اصلا خوشبینانه نبود نهایت بدبینی بود

باید بگین خیلی خیلی زود

اهنگ قشنگیه دوسش دارم :)

خوشحالم که دوست داشتین💙😊

اخه چرا :(((( من نمی دونم

بخدا من با مداحی بیس دار حال می کنم اهنگ یکم زیادیه یهو حالم از دست میرره

مداحی فقط میثم مطیعی

اقای رمانتیک ۲۴ تیر ۹۷ , ۲۲:۱۵
زیبا بود

مرسی🙏😊

نه مفهومش خوبه ولی سبک نداره

گوش دادین مگه؟

اره میثم متطیعی یه مداح بگو که من مداحی شو نداشته باشم

نمیدونم فقط همینو خوشم میاد

مهدی قاسمی ۲۶ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۸
خوش سلیقه هستیدا
لــــــــــــــذت بردم !!! :)))))))

ممنونم😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت