چفت موزیک (10)

center>


متن آهنگ در ادامه مطلب


متن آهنگ اهل عاشقی فرزاد فرخ

هوای من برای تو اگر که ماندگار شوی
که جان من برای تو اگر که سازگار شوی
سرگذشت قلب من دچار عشق نبود
اهل عاشقی نبود تو آمدی شدی تمام من
جای امن بودنم یه کنج قلب توست
حس خوب چشم توست عشق پاک ناتمام من
باور کن همه حرفامو
محکم بگیر دستامو
جایی نرو بمان تو با من باش
باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو
جایی نرو بمان تو با من باش
پر میکشم تو دستای تو
نفس میکشم از هوای تو
دست رو قلب من بذار که غرق خواهشه
از نگاه من ببین پر از نوازشه
سرگذشت قلب من دچار عشق نبود
اهل عاشقی نبود تو آمدی شدی تمام من
جای امن بودنم یه کنج قلب توست
حس خوب چشم توست عشق پاک ناتمام من
باور کن همه حرفامو
محکم بگیر دستامو
جایی نرو بمان تو با من باش
باور کن همه حرفامو محکم بگیر دستامو
جایی نرو بمان تو با من باش

ترانه سرا : فرزاد فرخ


۵ لایک:)
پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۱۳
خیلی زیبا بود

ممنونم🙏🙏

ℳoɦaოოad .. ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۲۲
,👍👍

🙏🙏

💟عکس کده💟 ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۸:۳۴
; )

😊🙏

زیبا 

🙏🙏

سعید بیگی ۲۶ تیر ۹۷ , ۲۰:۱۰
:-)

😊🙏

مهدی قاسمی ۲۶ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۳
:) چه قشنگ !

مرسی😊

محسن رحمانی ۲۶ تیر ۹۷ , ۲۲:۴۲
قشنگ بود.

مرسی🙏

خسته نباشی :)

سلامت باشید😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت