ازدواج با فرد شکاک و بد دهن

سوال خانوم حسانه


خانم ها حاضرین  با فردی که خیلی دوستتون داره ولی از همون لحظه اول هر کلمه ای که میشنوه واز شما میفهمه بهتون شک و فکر بد میکنه و این رو از دلایل دوست داشتن بیش از انداز شون میدونند،  (از الفاظ بد هم استفاده میکنند) زندگی کنید  یا اصلا بهشون جواب مثبت بدید؟؟

آقایون محترم نظر تون در مورد همچین شخصیتی از جنس مذکر بفرمایید...

ممنونم


۱۳ لایک:)
نه به هیچ وجه ادم شکاک زندگی و نابود می کنه

😊

رضا `پسر از جنس پدر` ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۶
سلام و علیک مشاوره خانواده :)
والا از اون جای که همه چی قابل درست شدن باشه ولی زمان میبره اگه پایه ی ترک کردن این رفتارش باشه و منم بهش کمک کنم برای من مشکلی نداره .

😊

سلام
خوش اومدین

ℳoɦaოოad .. ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۷
مگه داریم

😊

اگ میتونی درستش کنی با عشق توبه

😊

دختری از جنس باد ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۱
من نه تا وقتی که بهم اعتماد کامل نکرده باشه:)

😊

منفی.
اصلا شنیدم میگن زن به آدم بداخلاق ندین. 
هرچقدر هم بخواد زندگیت شیرین باشه آخرش یا وسطش ایشون با شک و بددهنی های بی موردش زهر میکنه. 
این اخلاقاشون هم تموم بشو نیست. 
آدم مجرد بمونه بهتره تا با زندگی همراه این فرد خودشو پیر کنه. 

😊

دنیای کامپیوتر ... ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۷
نمیدانم.

😊

من خودم اعصاب اینجور افراد رو ندارم، ولی اگه صبور باشین ممکنه درست بشه. ممکنه هم بدتر بشه
نمیدونم😧
نه نه تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم خدا برای هیچ کس هم قسمت نکنه :(

😊

نـــای دل ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۳
بسی سخت...

😊

اگه خیلی بهش علاقه مندی سعی کنین قبل از ازدواج این مشکل رو حل کنین اونم نه خودتون به تنهایی ،از روانشناس و مشاور کمک بگیرین ، همراهیش کنین توی عوض کردن افکار منفیش و باهاش کنار بیاید تا وقتی که کاملا این منفی نگری رو دور بریزه، اگه واقعا اینطور که میگید دوستتون داشته باشه بهش بگین تنها مشکل بین منو تو فقط منفی نگری و شکاکیته که وقتی حل بشه میتونین یه زندگیه پراز عشق و ارامش رو شروع کنین،، و مطمئنا اگه عاشقتون باشه با این منفی نگریش میجنگه تا اون مانع رو از سر راهش برای ازدواج با شما برداره،،، بذارید از مشکلش اگاه شه و بدونه شما از روی عشق و علاقه دارید کمکش میکنین 
اما اگه فکر میکنید که این شکاکی حل شدنی نیست اصلا به ازدواج فکر نکنین جون توی تموم ثانیه های زندگیتون استرس وجود داره حتی اگه کاری ام نکنی، خیلی از مسائل باعث سوتفاهم بین زن و شوهر میشه و حل شدنیه ولی اون سوتفاهم اگه برای کسی که مشکوکه پیش بیاد خیلی زندگی سختی رو میسازه
😊بهرحال چه با جواب مثبت و چه منفی امیدوارم زندگیه پراز ارامش نصیبتون شه 

💙

مرسی از همراهیتون🙏

آقای بیدل ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۸
لایک برای ناشناس .
خراب کردن پل های پشت سر و قطع ارتباط کامل بدون باقی گذاشتن ذره ای روزنه امید و راه برگشت ...

😊

نه...

😊

سعید بیگی ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۷:۰۵
سلام
من این زندگی رو به هیچ وجه پایدار نمی دونم. اخلاق تند شاید درست بشه. اما شکاک بودن اصلا و ابدا. من چند مورد رو دیدم که مرد چون دوران جوونی خودش مشکل دار بوده و دائم سراغ این دختر و اون دختر، اون قدر به زنش سخت گرفته که دیوونه کرده زن بیچاره رو. این بیماری شکاک بودن و بددلی درمان می شه، اما به سختی!

😊

رویا رویایى ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۷:۰۹
مسلما خیر 

😊

مگر دیوانه شدیم :|

😊

سلام
ممنون از نظرات...

😊

مجهول الحال :) ۲۸ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۷
فکر نکنم..اخه وقتی اعتماد نباشه..زندگی مشترک خیلی خیلی سخت میشه..
البته بستگی داره چه قدر طرف رو بخوام و اینکه ایا درمان میشه این مشکل فکری که داره یا ن با پیش روان شناس رفتن (اگه مطمین شم درمان شده)

🙏

عشق آدم شکاک ارزش نداره

دوستی خاله خرسه میشه

😊

سلام
در جواب pink
اگه اون فرد خودش علامه دهر بدونه.اون موقع چی؟؟
خوب
کاش جواب های زیاد تر و با دلیل های منطقی وحساسی زیادی میخواندم...
باز تشکر از پاسخ ها تون
در اونصورت که میگین خودشو علامه دهر میدونه  یکم بیشتر فکر کنین به رد کردنش بنظر من بهتره ،، البته این نظر منه 
همونطورم که توی پاسخ ها میبینین اکثرا نظرشون منفیه 
من خیلی خیلی معذرت میخوام عزیزم ولی  اگه دوستین یه درصدم احتمال بذار شاید اینکارو میکنه که باشما قطع رابطه کنه اما خجالت میکشه رک بیانش کنه، مثه همون جمله معروف که برای بهم زدن میگه (من خیلی عاشقتم ولی من لیاقت تورو ندارم) اما متفاوت تر،،، شاید میخواد خسته ت کنه ،،، منم مثه شما دخترم و کاملا درک میکنم این شرایط رو چون یمدت توی این کش مکشا بودم ولی واقع بینانه بهش نگاه کردم وکنارش گذاشتم چون همچین وسواس فکری ای حتی ممکنه خیلی اتفاقای بدی رو بوجود بیاره ،،، 

🙏

سلام
در جوابpink
دوستی رو قبول ندارم...براش همه شرایط وواقعیت ها رو گفتم..تو بین صحبت هاشون از الفاظ بد استفاده کردند..
طی بعضی صحبت ها ..خودشون حرف متناقض گفتند...
مثالا خیلی براشون مهم بود.بنده چندتا ایمیل یا سیم کارت دارم واصلا چرا دارم...؟؟
یا اینکه چرا جواب خواستگارها مو ندادم؟؟
...


🙏

من که  نمی تونم :|

🙏

تا حالا ردش کردی ؟
سلام
بله تازه ردشون کردم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت