چفت موزیک (11)


متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ عشق جانم امین رستمی

دلمو میزنم به دریا بی قایق عشق جانم تو چی میدونی از حال یه عاشق
از سرم دیگه نمیره عشق تو عشق جانم میترسم یه روز نبینمت من باز دل نگرونم عشق جان
وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من به همه میگه چیه تو دل رسوای من پر احساسه وجودم
وای من داره عشق میریزه از طرز نگاهای من جای من خالیه پیشت یار زیبای من بگو من عشق تو بودم
خوبه که خوبه حالت منم ایده آلت اسممه تو فالت عشق جانم
دنیامی اونی که میخوامی عشق جانم عشق جانم هوامی تو همه ی نفسامی عشق جانم  
دلخوشیمی تو حال خوب این روزا عشق جانم نرو از قلبم زود زود زود بیا عشق جانم 
وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من به همه میگه چیه تو دل رسوای من پر احساسه وجودم
وای من داره عشق میریزه از طرز نگاهای من جای من خالیه پیشت یار زیبای من بگو من عشق تو بودم
خوبه که خوبه حالت منم ایده آلت اسممه تو فالت عشق جانم …

۸ لایک:)
بـہـنامــ B҉N҉ ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۱:۲۱
قشنگه :)))

مرسی

😊

قشنگ بود :)

مرسیی🙏😊

از این رپ ها بهتره. همون ها که سر و ته ندارن.

😊

ممنونم🙏

عالی

ممنونم🙏

مهدی قاسمی ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۶
خدا قوت :)

ممنونم😊

غلامرضا ... ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۳:۰۲
سلام...
عالی بود.
یاعلی

سلام

ممنونم🙏

ریتم زندگیتون همیشه شاد باشه، از نوع بندری :)🌷
ممنون بابت موسیقی

خیلی ممنون از لطفتون، شما هم همینطور😊

🙏

سعید بیگی ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۹
سلام
متن که دیده می شه، بهتر می فهمی که چی می خونه. جالب بود. ممنون.

سلام

درسته
خواهش میکنم
ممنون از نظرتون🙏

چه شاد و قشنگ :-) مرسی

ممنونم😊

ℳoɦaოოad .. ۲۹ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۵
👍

😊

میلاد کمالی ۳۰ تیر ۹۷ , ۰۰:۳۲
خیلی وقت بود دانلود کرده بودم
امشب حدود یه ساعتی هی گوشش کردم هی گوشش کردم
الان این پست رو دیدم خیلی تعجب کردم
ممنون بابت معرفیش به همه

چ جالب😊
🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت