چفت موزیک (15)


center> متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ جز تو شهرام صدیقی

قدم بزن کنارم تا هرجا دنیا باشه 
چه حالیه که آدم با عشقش تنها باشه 
بگیر دستامو محکم توو دست خیس بارون 
ی کاری کن دوباره دیوونه شیم دوتامون 
جز تو هیشکی واسه دریای من قایق نمیشه 
جز من هیشکی به اندازه ی من عاشق نمیشه 
جونم میره نفس میده بهم عطر ن ... متن آهنگ جز تو شهرام صدیقی 
قدم بزن کنارم تا هرجا دنیا باشه 
چه حالیه که آدم با عشقش تنها باشه 
بگیر دستامو محکم توو دست خیس بارون 
ی کاری کن دوباره دیوونه شیم دوتامون 
جز تو هیشکی واسه دریای من قایق نمیشه 
جز من هیشکی به اندازه ی من عاشق نمیشه 
جونم میره نفس میده بهم عطر نفسهات 
با من بی چتر میخوام بارون بباره روی موهات 
ای وای بازم با بارون قاطی میشه رنگ چشمات 
جونم میره نفس میده بهم عطر نفسهات 
نگاه غرق دریات به ساحلای سنگی 
بهم میگه عزیزم چه لحظه ی قشنگی 
میپیچه عطر موهات توو حسو حال دریا 
کسی روی این زمین نیست کسی بجز ما دوتا 
جز تو هیشکی واسه دریای من قایق نمیشه 
جز من هیشکی به اندازه ی من عاشق نمیشه 
جونم میره نفس میده بهم عطر نفسهات 
با من بی چتر میخوام بارون بباره روی موهات 
ای وای بازم با بارون قاطی میشه رنگ چشمات 
جونم میره نفس میده بهم عطر نفسهات 
۸ لایک:)
شاد باشید همیشه ان شاالله...

ممنونم

زنده باشین

استاد بزرگ ۱۸ مرداد ۹۷ , ۱۶:۴۷
عالی.
:)

ممنونم استاد بزرگ🙏😊

مچکر:)

مرسی عزیزم😊

سلام
شنیدنی و جالب بود1

سلام

ممنونم🙏

عالییییییییییییی بود .. بی نهایت لذت بردم از شنیدنش

این کجا بود از دست من در رفته بود .. معمولا تو موسیقی دانلود کردن پیشتازم ^_^

ممنونم

آره فوق العاده قشنگه

آهنگ قشنگیه.
من آهنگ های راک و متال دوست دارم. روحم با اونها سازگارتر هست.

خوبه😊
ممنون از نظرتون🙏

اقای رمانتیک ۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۱:۴۸
ترانه عالیههههههه 
تو این روزای بدی دمتون خوب خوب

ممنونم

شما هم همینطور😊

مهدی قاسمی ۲۳ مرداد ۹۷ , ۰۹:۳۷
:) لذت بخش و زیبا، مثل همیشه
لایــــــــــــک

ممنونم از نظرتون😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت