چفت موزیک (22)


center> متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ دردانه فرزاد فرخ

دوستت دارم من دیووانه
در قلبم عشقم شدی دُردانه
باز مثل هرشب حرفمو گوش بگیر
منو ارام کن و اغوش بگیر
من به تو دل بستم بس تو ناز کنی
منه مغروره پراحساسو تو اغاز کنی
دور تو میگردم و میخندمو دل به تو که یارمی میبندمو
من به تو دل بستم بس‌توناز کنی
منه مغروره پراحساسو تو اغاز کنی
دور تو میگردم و میخندمو دل به تو که یارمی میبندمو
گوشه ی دنج دلم واسه تو بهانه داره
هر چی که ترانه خوندم رنگ عاشقانه داره
مثل‌تابیدن چشمات حس دلبرانه داره
مثل ارامش‌دستات تب کودکانه داره
دل
من به تو دل بستم بس توناز کنی
منه مغروره پراحساسو تو اغاز کنی
دور تو میگردم و میخندمو دل به تو که یارمی میبندمو
من به تو دل بستم بس توناز کنی
منه مغروره پراحساسو تو اغاز کنی
دور تو میگردم و میخندمو دل به تو که یارمی میبندمو

۸ لایک:)
فوق العادسسسسسسسس مرسسسسسسسسسسسسییییی

😍
ممنونم😊

همچین قِر تو کمرم خشک شده بود. :))

😊

ممنون از آهنگ هایی که میگذارید و بازم ممنون از متنش.

ممنون از شما🙏

محسن رحمانی ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۳:۲۲
خییییلی قشنگ بود.ممنون.

ممنون از نظر تون🙏🙏

عالی بود 
ممنون :)

عزیزی😍😊

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۰
جالب بود :)

مرسی😊🙏

پرتو کیانی ۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۷:۲۷
خیلی قشنگ بود:)
ممنونم^...^

مرسی از نظرتون😊🙏

دختر روشنا :) ۲۸ اسفند ۹۷ , ۰۸:۱۶
خیلی قشنگ بود ^_^ 

😊👌

مرسی از نظرتون🙏🙏

سلام و سپاس! جالب بود.

سلام

مرسی از نظرتون🌷

♕αяαмεsн♕ ... ۲۹ اسفند ۹۷ , ۰۶:۲۸
اولین دفعه بود اهنگ اقای فرزاد فرخ رو گوش میدادم 
بسی جالب بود 
ممنون 

من آهنگها شونو خیلی دوس دارم 

ممنون از اینکه گوش دادین🙏

ابوالفصل رضایی ۰۹ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۰۲
ممنون از پست های قشنگت لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید computer1ahar.blog.ir

سلام

مرسی
چشم حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت