چطور علاقمو بهش بفهمونم؟

سوال یکی از مخاطبان وب

سلام، من به یه نفر علاقمندم که فامیل هم هست، اگه نبود خودم یجوری بهش می گفتم، نمیدونم اونم به من حسی داره یا نه، چیکار کنم که بهم علاقه پیدا کنه و خودش پا پیش بذاره؟

وچون دوره تنها راه ارتباطی ما اینستاگرام هست

توروخدا راهکار بدید 😞مرسی

۷ لایک:)
خانواده!دنبال چه راه دیگه ای هستین؟اگر واقعا علاقه مندین و هوس نیست؟

ممنون از پاسختون

ایشون خانوم هستن

همین حرفا رو بذار اینستاگرام.

مرسی از پاسختون😊

سلام عزیزم 
خوبی ؟
جواب سوال رو هم نمیدونم :)

سلام سلام

مرسی، شما خوبی😊

خوبم الحمدالله :)

خداروشکر😘

خب اگه خانمه هیچی:)
حرکتی نکنه که خودشو کوچیک کنه جلو خانواده که اگه موردی پیش بیاد تو کل فامیل می پیچه!و براش بد میشه،بازم اگه قراره حرکتی صورت بگیره بهتره از جانب خانواده باشه،اگر مامانشون انقدر درک دارن که درک میکنن به مامانش بگه تا غیر مستقیم و نامحسوس صحبت کنه

بله کاملا درسته

مرسی از راهنماییتون🙏🙏

خوب جسته گریخته تو همون اینستاگرام به صورت غیر مستقیم بهش بگه. من باشم مستقیم به خودش میگم. به نظر من گفتن اونم به صورت مستقیم بهتره.

مرسی از راهنماییتون🙏

سلام
اگر فقط ایشون رو با فضای مجازی اشنا شدن و تو واقعی ندیدن، بهتره تمومش کنن، رابطه ای که با مجازی شروع بشه ، با طلاق تموم میشه، میگید نه برید دادگاه ها بپرسید:) 
نظر شخصی من بود، لطفا انتقاد نفرمایید:))

سلام

مرسی از راهنماییتون🙏
گفتن که از فامیلاشون هستن ولی راه دوره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت