چفت موزیک (26)


center> متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ شبهای نیلوفری هوروش بند

صدا بزن منو بگیر ازم غمو شانه به شانه پا به پا
بیا بگیر دست مرا ببر تو رویای شبونت
نوازشم کن و دوباره عاشقم کن و
برای روییدن خنده رو لبات دلم میخواد خودم بشم بازم بهونت
نیست به جز هوای تو در سرم با تو خوشم ای همه باورم
آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه
منو از این شبای نیلوفری از خواب خوش تا به کجا میبری
نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه
چشمانت مرا سپرده دست رویا بیا بشین در بر من تا
خیره بشم به موج گیسوی چو دریا
مژگانت شرر زند بر دلو جانم ماه تمام آسمانم
تمام زندگیم شدی بی تو دگر من نتوانم
در نگاهم ببین وصل شده حال من بهترین اتفاقی تو هر فال من
رو نگیر از دل بی قرار منو بی تو دیوانه میشم شمع شو پروانه میشم
چشمانت مرا سپرده دست رویا بیا بشین در بر من تا
خیره بشم به موج گیسوی چو دریا
مژگانت شرر زند بر دلو جانم ماه تمام آسمانم
تمام زندگیم شدی بی تو دگر من نتوانم
۸ لایک:)
سلام
خیلی خوب بود. واقعا خوشمان آمد

سلام

ممنون از نظرتون😊🙏

سپاس 
قشنگ بود :)

مرسی عزیزم🙏😊

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۰۳ تیر ۹۸ , ۱۳:۵۴
سلام
خوب بود
:)

سلام

مرسی از نظرتون🙏😊

یه بنده خدا ۰۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۳۴
🙏🙏

ممنون از نظرتون😊🙏

لوک خوش شانس ۰۳ تیر ۹۸ , ۲۱:۱۶
خوب بود مرسی 

ممنون از نظرتون🙏

سعید بیگی ۰۵ تیر ۹۸ , ۲۰:۲۷
سلام
شنیدیم. سپاس از لطفتون!

سلام

ممنون از حضور و نظرتون

نـــای دل ۰۶ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۴
زیباست...

ممنون از نظرتون🙏🙏

جناب منزوی ۰۹ تیر ۹۸ , ۲۰:۰۷
لذت بردم دستتون درد نکنه

خواهش میکنم

سلامت باشین ان شا الله

** سیلاک ** ۱۰ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۱
وای عاشقشم :)))) ممنون 

خواهش میکنم

ممنون از نظرتون😊🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت