چفت موزیک (35)


                          

متن آهنگ گفتم بمان حمید هیراد در ادامه مطلب

به تو گفته بودم ز من بگذری روم در پی عشق ویرانگری
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی ...
به تو گفته بودم که دستم بگیر کنار دلم باش و با من بمیر
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی ...
گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی
گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی ...
تورا دیدمت بعد عمری سلام ببین اشک شوقی که ریزد مدام
ماندن یا نماندن به پای تو ماندم یا نماندم ...
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
افتاده ام از پا چرا ...
گفته بودم که آرامشم میرود نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی
گفته بودم نرو خواهشا میشود پیش من باشی سازشم میشود
گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی ...

۴ لایک:)
محسن رحمانی ۱۵ مرداد ۹۹ , ۲۱:۴۱

چه قشنگ .

 

ممنون.

مرسی

سلامت باشین

سلام

آهنگایی که انتخاب می کنید و میذارید بیشترشون زیباست و دلنشین

مثل همین آهنگ

شما فقط آهنگ بذاریدلطفا:)

ممنون

سلام

ممنونم از لطفتون
بقیه مطالبم خوبن که :)

زیباست..

ممنونم از نظرتون🙏

چقد قشنگ بود...بادل من هماهنگ بود گریم انداخت...

نشنیده بودمش....

مرسی عزیزدلم❤

قربونت عزیزم😘

مال پارساله خودمم نشنیده بودمش، خیلی قشنگه

چقده دیر به دیر آپ میشید شما

یکم درگیر کارای خودمم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت