آموزش دلبری های زنانه

زن باید برای شوهرش طناز باشد، باید جوری باشد که وقتی مردش او را می بیند قلبش تندتر بزند. برای زن بودن، برای آرامش بخشیدن، برای تکراری نبودن لازم است که کمی لوند باشی بانو. بعضی از خانم ها، میگن که ما نجیب و متین هستیم و طنازی باعث سبکی میشه ولی باید بگم که اشتباه میکنین، امتحانش که ضرر نداره، از همین امروز شروع کنین آقایون دوست دارن که شما واقعا زن باشین و این زنانگی باید در ظاهر شما نمیان باشه، اول از همه از لباسهاتون شروع کنین، آقایون از لباسهایی مثل تیشرت و شلوار خوششون نمیاد، دوست دارن زنشون لباس زنونه بپوشه، اکثر آقایون پیراهن خیلی دوست دارن، شما میتونین پیراهن بلند و یا کوتاه بپوشین، ساپورت هم برای آقایون خیلی جذابه. در مورد کفش هم شما میتونین هر چند وقت یکبار تو خونه کفش های پاشنه بلند برای همسرتون بپوشید که واقعا خوشحالش میکنین. آقایون عاشق کفش پاشنه بلند هستن. وقتایی که با همسرتون تنها هستین، یه آهنگ شاد بزارین و براش برقصین، با این کار آقایون رو تا مرز دیوانگی خواهید برد. براش لوس بشید، بچه گونه صحبت کنید، وقتایی که با هم دعوا میکنین وسط دعوا محکم بپرید بغلش و بهش بگید منو ببوس، اصلا شوک میشه دعوا یادش میره، در مسائل جنسی هم خیلی از کارها رو میتونین انجام بدین، مثلا اگه بهتون پیشنهاد رابطه داد بگین نه عزیزم الان حوصله ندارم، بعد وقتی که شوهرتون قید رابطه رو زد، خودتون برید سمتش و با ناز و عشوه درخواست رابطه کنین. وقتایی که میره حموم برین تو حموم بگین میخوام بیام بشورمت، موقعی که سر غذا هستین، بهش بگین تا با قاشق من نخوری من غذا نمیخورم و خیلی از کارهای دیگه که اگه تو مسیرش قرار بگیرین خودبخود به ذهنتون میرسه و باعث میشه زندگیتون هیچوقت تکراری و سرد نشه. البته فراموش نشه که طنازی و عشوه گری و ناز کردن مفهومش غرغرو بودن و نازکردن الکی و قهر نیست، چون ناز و قهر بیخودی باعث سردی و فراری شدن مرد میشه. 

من چیزایی که به ذهنم رسیدو گفتم، حالا اگه شما هم چیز جالبی داشتین برامون تو قسمت نظرات بفرستین.

۴ لایک:)
سلام . کتابی با عنوان «دلبرانه های زنانه» اثر خانم مریم طباطبایی ندوشن فوق العاده جالب و راهنماست

سلام

مرسی از معرفی کتاب
🌷🙏

سلام. منم بخش هایی از کتاب دلبرانه های زنانه اثر خانم طباطبایی  ندوشن رو در یکی از کانال های تلگرامی خوندم. واقعا مفید  و تازه بود.ولی این کتاب خیلی نایابه و البته به زبان های عربی و انگلیس هم چاپ شده. اگه دوستان از محل فروش کتاب مطلع هستند لطفا اطلاع رسانی بفرمایند.متشکرم 

سپاس از حضورتون

درسته بخشی از کتاب دلبرانه های زنانه در یک کانال تلگرامی بود اما اصل کتاب رو در نمایشگاه کتاب پیدا نکردم. 

سلام

منم تو نت سرچ زدم کتابی از این نویسنده پیدا نکردم
ولی اسم کتاب "دلبرانه های زنانه، نگاهی نو به ظرافت ها و ظرفیت های وجودی زن" هست،
البته مقاله های زیادی از خانم مریم طباطبایی ندوشن  در مجله ها هست که با جستجوی اسم ایشون، میتونین مقاله ها رو آنلاین بخونین

تا با قاشق من غذا نخوری غذا نمیخورم😐😐

اییییییی😑این کجاش دلبریه😑

😄

اگه عاشق یه نفر باشی هست، نباشی نه

نه والا من اگه در حد مجنونم یکیو بخوام، بازم با قاشق دهنی کنار نمیام😑

اصلاً قاشق خط قرمز منه😂😂😂

ببینیمو تعریف کنیم😉

راست میگه قاشق دهنی چندشه. من تازه دارم عادتش میدم قاشق دهنیش رو توی خورشت نبره. میدونه از دهنی بدم میاد بعد اون سمتی که من دارم غذا میخورم رو قاشق میزنه. نوموخوام من که بعد از چارماه براش تکراری شدم. اونم داره دلسردم میکنه. توی دوران عقد نمیشه هرکاری کرد.

ایشالله که زندگیتون گرم و پر از عشق باشه همیشه

خدا از دهنت بشنوه. . . یه چیزی بگم ؟ هرکی ازت درمورد ازدواج با همسن پرسید ازین کار منعش کن.

چرا؟ بدیش چیه؟

ما باهم شصت و نه روز اختلاف داریم. به من نمیخوره٢٣سالم باشه.ولی خوب خودم که میدونم. موهای من بیشتر سفید شده. اصلا زن زودتر از مرد پیر میشه. مردا بزرگ میشن جذابتر میشن. ولی خانوما... یکسره فکر میکنم یه ذره که پول جمع کرد و به یه جایی رسید میره یه زن دیگه میگیره. فکر میکنم منو دوست نداره.آخه اهل ابراز علاقه نیست .همون اوایل فقط میگفت دوستت دارم. هرچی من توی پیام بنویسم عزیزم و گلم و قربونت برم اون اصلا نمیگه. ازطرفیم میگه من دروغی نمیگم دوستت دارم.وقتی میگم یعنی واقعا اون لحظه دوست داشتنی شدی. هرچی هم میگم من نیاز دارم نمیفهمه. هردومون معتقدیم که باید درمورد مشکلاتمون حرف بزنیم. اون همه اینا رو میدونه ولی نمیفهمه چطور رفتار کنه.

آقایون اکثرا زبانی نمیگن،

خانوما هم میتونن جذابتر بشن، مثلا میتونی لاک بزنی، به خودت برسی، موهاتو مدل دار کوتاه کنی و...

پس اینایی که شوهراشون از خودشون کوچیکتره و زندگیشون خوبه چی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت