آیا پسری که تحصیلاتش دیپلم است حق ازدواج و زندگی ندارد؟

پسری 31 ساله هستم که تا دیپلم درس خواندم نزدیک به سه سال است که برای ازدواج اقدام کردم سوال من از دختران این است که چرا با پسری که سالم و کاری است ازدواج نمیکنند و ملاک انتخابشان تحصیلات دانشگاهی شده است لطفا دلیل قانع کننده بیاورید آیا من که دیپلم دارم حق زندگی ندارم. با وجود اینکه الان همه دخترها از پیام نور لیسانس گرفته اند تکلیف من چیست؟؟؟

مچکرم

۵ لایک:)
سلام
تحصیلات ربطی نداره.چون تازگی ها یکی از دوستان بنده با یه نفر که زیر دیپلم هستند ،عقد کردند.در حالی که ارشد تمام کردند.
چون معیارهاشون داشتند...

قطعا حق زندگی دارد، شما باید قبل از اینکه حضوری به خواستگاری برید و یا به معرف ها بسپرین که دختری برای شما انتخاب کنن که تحصیلات جزء معیارهاش نباشه، خیلی از دختران تحصیلکرده هستن که دنبال همسر با ایمان و پاک هستن و تحصیلات براشون چندان مهم نیست، شما میتونین برین سراغ ایجور دخترها. البته در کنارش اگه براتون مقدور باشه میتونین در دانشگاههای ازاد و یا علمی کاربردی بدون کنکور ادامه تحصیل بدین.
براتون ارزوی موفقیت و خوشبختی دارم.
ناشناس به حسانه خانم ۰۶ خرداد ۹۷ , ۲۱:۲۲
حتما پسره پولدار بوده من معمولیم
بیا با من ازدواج کن من هم دیپلم دارم
خب با دختری که دانشگاه نرفته ازدواج کنید مشکل اینجاست که شما هم احتمالا دختر تحصیلکرده مد نظرتونه
بانوی شرقی ۰۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۹
بنظر من خواه نا خواه درس خوندن روی نوع فکر و برخورد ادما با مسائل زندگی تاثیر میگذاره ‌

روی کاری که میکنید. در امد حتی!!
اما ایمان و ادب از همه اینا مهم تره ... شما اگر قصد ازدواج دارید بهتره از دخترایی ک همسطح تحصیلی خودتون هستن درخواست ازدواج کنید .
نمیخوام توهین کنم ها اصلا ‌. چون درس خونده ها و نخونده ها همع بیکارن😄 فقط بخاطر اسمشه و چون ما خانم ها یکم حس مقایسه و حسادت داریم به هم سن های خودمون ممکنه مشکلی به وجود بیاریم یا اگر خانوم ایندتون مدرکش بالا تر باشه ممکنه سرکوب مدرکش بهتون بزنه 

رفتار و ادب و ایمان و وفاداری ازهمه چیز مهم تره خودتون درگیر دخترای ظاهربین امروزی نکنین.(نه همه) 
انشاالله که همسر خوبی نصیبتون خواهد شد.
خوب بگردن دنبال یه دختره دیپلمی.

دختر دیپلم خیلی کم هست

چون پسرا اکثرا میرن دنبال کار و ترک تحصیل میکنن ولی دخترا پیام نور یا علمی کار بردی و . . حتی میتونن بدون کنکور برن دانشگاه و اکثرا لیسانسو دارن

شاید توی شهر اونا اینطوریه.

شاید

سلام. من تحصیلاتم ارشد هست و خانم هست. اشتباه محضه با کسی که تحصیلات بالایی داره ازدواج کنید. به این دلیل که دیدگاه های متفاوتی خواهید داشت. این مملکت پر هست از دختران دیپلم یا فوق دیپلم که زیبا نجیب هستند و در انتظار ازدواج. من خودم خانواده فقیری دارم و هرگز به ازدواج با یک فرد توانمند مالی فکر نمیکنم. 

🙏👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت