چون خونه ندارم کسی با من ازدواج نمی کنه!

سلام من میخوام ازدواج کنم ولی به خاطر اینکه خونه ندارم هیچ جایی منو قبول نمیکنند

حتی به لحاظ اقتصادی منزل فقیرتر از خودمون هم که میریم اونا میگن دخترمون تو خونه ما فقر و نداری وگشنگی خورده ....حالا نمیخواهیم تو خونه شوهر هم اینطور باشه ..... پدر دختر خودش مستأجره ولی از من خونه میخواد ////// یعنی من هیچوقت نباید ازدواج کنم .... وقتها به رحمت پروردگار شک میکنم من هرسال کربلا هم میرم 

۵ لایک:)
سلام
درسته که الان دخترا دنبال همسری هستن که از ابتدا همه چی براشون فراهم کرده باشه ولی قطعا تعداد زیادی از دخترا هستن که به دنبال همسری سالم و مورد اعتماد هستن. شما هم سعی کنین کمی از معیارهای خودتون کوتاه بیاین. دنبال ظاهر خیلی زیبا نباشین، چرا که دختران زیبا خواستگاران زیادی هم دارن و بنابراین پسری که شرایط مالی بهتری داشته باشه رو انتخاب میکنن. ظاهر در حد معمول که به دل بشینه کافیه، ولی حتما باید به دل بشینه، حتما
مطمئن باشین که تنها دلیل پذیرفته نشدن شما مسائل مالی نیست دلایل دیگر رو در پست "دلایل رد شدن خواستگار از نظر دختران" در همین وبلاگ مطالعه کنید.   ان شاء الله که همسری مطابق سلیقه نصیبتون بشه.
دادا همسره چیه مجردی عشقه
من خودم چند ماه پیش عقد کردم همسرم نه خونه داشت نه ماشین.چون دانشجو بود کارش پاره وقت بود البته میدونم که راه سختی در پیش داریم ولی با کمک عشق پای مشکلات می ایستیم. شما هم اگه یکی عاشقتون بشه باهاتون ازدواج می‌کنه و خونه زیاد مهم نیست براش
چند سالته شما ؟
خب راست میگه دیگه
تو خونه خودشون به حد کافی گشنگی کشیده

شما از کجا میدونین که گشنگی کشیده😄

ℳoɦaოოad .. ۱۵ تیر ۹۷ , ۲۲:۵۳
فکر کنم شما همون مجرد بمونی بهتره ها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت