چفت موزیک (2)

 

 

 

متن آهنگ در ادامه مطلب

 

 

 

متن آهنگ هوای تو فرزاد فرخ 

 

به هوای تو من تو خیال خودم بی تو پرسه زدم

منو برد به همان شبی که به چشای تو زول میزدم

من به دنیای تو با این احساس ناب عادت کردم

عادت کردم

بعد از آن شب سرد هر نگاه تو را عبادت کردم

آه که نبودت به من آتش جان زد

سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد

من شدم آن کس که روم پی مستی

قلب مرا تو شکستی

دل به تو دادم که غمم برهانی

نشوی تو همان کس که به درد بکشانی

کاش که شود باز که یه روز تو بیایی و بمانی

 

حال که دگر که مرا تو نخواهی

تو بگو چه کنم که هوایت برهد ز سرم

تو ندانی که خود که تمام منی

تو همانی که من نتوانم از یاد ببرم

بعداز آن همه زخم که به جان من افتاد

تو به تسکین دل یار دگر بودی

من به جان بخریدم که بمیرمو اما

برسی به کسی که به آن دل داده بودی

دل داده بودی

دل داده بودی..

آه که نبودت به من آتش جان زد

سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد

من شدم آن کس که روم پی مستی

قلب مرا تو شکستی

دل به تو دادم که غمم برهانی

نشوی تو همان کس که به درد بکشانی

کاش که شود باز که یه روز تو بیایی و بمانی

 

ترانه سرا : فرزاد فرخ

 

 

۶ لایک:)
بهرنگ قدوسی ۰۳ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۴
چه سلیقه بدی داری 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چرا؟ آهنگ به این خوبی

بانوی شرقی ۰۳ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۸
شعرش زیبا بود

😊

رضا مرادی ۰۳ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۴
زیبا بود...!

🙏

زیبا بود ممنون

🙏

قشنگ بود*_*

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت