یکرویی⛅🌷

"راستی و یک‌رویی" موهبتی است که به اندازه ی هوش و زیبایی نادر است و بی‌انصافی است که انسان آن را از همه کس طلب کند.

۱۶ لایک:)
واقعاهم که اینطوره :)

😊

..بیگانه .. ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۵
از هوش و زیبایی هم نادر تره .. 

😊

وحیده پوربافرانی ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۳:۵۱
دقیقا
عالی بود
ممنون

🙏

دنیای کامپیوتر ... ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۳:۵۶
لایک

🙏

کاملا همینطوره!

عکس انتخابیتونم عالی بود

از عکسه خوشم اومد، دنبال سفیدش گشتم نبو😊

بعضیام تو یک رویی افراطین !
موقع رفتن به خواستگاری مامانم گفت بیا کتتو بپوش !
گفتم نه باید منو همونطوری ک همیشه هستم بشناسن !
با لباسای همیشگی با دوچرخه رفتم خواستگاری :|

مادرتون نشست ترک دوچرخه؟

:)))
راستش یادم نمیاد خیلی ، فک کنم پیاده اومدن اونا چون خیلی دور نبود !

😊

ان شاء الله که خوشبخت بشین
الان با دوچرخه برن خواستگاری درو باز نمیکنن😄

نـــای دل ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۶
احسنت..

🙏

حالا خداروشکر من ک هوش و زیباییم واقعا نادره😎 حالا هم قصد دارم برم ثبت احوال اسمم رو بزارم نادر تا تو یکرنگی هم نادر بشم 😂😕

بله، حتما همینطوره😊

دوچرخه رو ک نبردم تو :|
:))

😊

آقای مُرَّدَد ۰۶ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۷
به نظرم یک رویی در همگان هست. فقط بعضی یک و یا چند رو بیشتر دارند. باید آن یک یا چند روی اضافیِ دیگر را از ایشان طلب نکرد

بله، کاملا درسته🙏

دقیقا

🙏

خواهش میشه:))

😊🌷

مهدی قاسمی ۰۸ تیر ۹۷ , ۰۹:۴۷
:)LIKE

😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت