میشه قبل از خواستگاری، از معرف عکس دخترو در خواست کنم؟

سوال یکی از مخاطبان


سلام... من تو دانشگاه از حدود دو ترم پیش سپردم واسم مورد ازدواج معرفی کنن و معمولا هم کم معرفی میکنن، کلا تا الان یکی. ولی خب مشکل اصلی دیدن خانومه. من می‌ترسم جلسه خواستگاری بذارن و اگر از لحاظ ظاهری به هم نخوریم (واضح تر: پسند من نشه) دلیل رد کردن چی بگم؟( "خب از همون اول میدید بعد میومد" : از زبان دختره) الان این حد از تاکید من برای دیدن دختر قبل از جلسات خواستگاری مورد نکوهشه؟ و به نظرتون اشکال داره من از واسطه درخواست عکس کنم؟


۵ لایک:)
مهندس رضا عباسی ۱۰ تیر ۹۷ , ۱۹:۱۰
رد کردن موردی نداره این فرهنگ بد جا افتاده و دلیلی نداره که حتما قبول کنند و اونجا می رن تا ببینند به درد هم می خورند یا نه
عکس به نظر من ارسالش به شما خوب نیست ولی اگه امین باشه می تونید عکس پوشیدشو تو دست اون ببینید که از لحاظ انتشار نشدن عکس خیالش راحت باشه

🙏

میتونه تو گوشی خود معرف ببینه!نه که براش ارسال کنن و اینا...
واینکه بهتر قبلشم دورا دور ببینه خب 
یجوریه روز خواستگاری از لحاظ ظاهر دختر دلیل رد کردن باشه:/

🙏

سلام
به نظر من هیچ اشکالی نداره که دخترو ببینید و نپسندید، ولی برای اینکه زیاد ذهنتون درگیر این مساله نشه، بهتره به معرف بگید که ظاهر براتون خیلی مهمه،
هیچ اشکالی هم نداره چون ظاهر برای اکثر آقایون مهمه
موفق باشید
سلام
مهم این که تکلیف تون با خودتون کاملا مشخص باشه.
والا از دانشگاه بخواهید به راحتی میتوانید ببینیدشون...
همان طوری که برا خیلی ها اتفاق افتاده...

🙏

به هر حال کفویت ظاهری هم مهمه و هر دو طرف باید نسبت به چهره هم به توافق برسن، شدنش که میشه تو جلسه خواستگاری واسه ظاهر رد کنین ولی خب سعیتون رو بکنید قبلش ببینیدشون. سوال آخرتون هم به نظر من اشکال نداره اگر در حفظ عکس امین باشید

🙏🙏

قرار نیست که دلیلش رو خیلی واضح روشن شرح بدید براشون . مادرتون زنگ بزنن بگین به هم نمی خوریم و تمام ...

🙏

دنیای کامپیوتر ... ۱۰ تیر ۹۷ , ۲۱:۴۶
اشکالی ندارد.
میتونید از معرف عکس را بخواهید تا در مجلس خواستگاری دارای استرس اینکه ظاهرش چگونه است نباشید.

🙏

دیگه زمونه جوری نیست که طرف از عکس بسنجی اینقدر فتوشاپ زیاد شده که نگو 
اگر شاغل محل کارش اون ببینید اگر دانشجو خب راحت تر 
کلا با عکس مخالفم هم به نفع شما نیست نه به نفع اون خانوم

😊🙏

فکر کنم بهتره همدیگرو حضوری ملاقات کنن اینطوری بهتره

🙏

رویا رویایى ۱۰ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۰
خیر مشکل نداره عهد دقیانوس که نیست :))

🙏

بانوی شرقی ۱۰ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۱
نه اشکالی نداره
به مادرتون بگید تا محترمانه یک عکس از دختر براتون بیاره.


بعدا یک سوال مبنای شما برای ازدواج ظاهره؟
حالا اگ فردا خدایی نکرده صورتش سوخت یا هرچی رهاش میکنید؟

اخلاق مهم تره‌.
موفق باشید.

🙏

من که دتترم اصلا راضی نیستم عکسمو به پسر بدن. حتی نشون دادن هم راضی نیستم. بالاخره افراد متفاوتن هر کسی یه عقایدی داره. اگر دختر مومنی یا مذهبی باشه اصلا راضی نیس. دختر غیر مذهبی یا معمولی هم بستگی به تفکر خودش داره شاید راضی باشه شایدم نه.
من که بنطرم سعی کنین از طریق معرف ببینین همو یا نهایت با رصایت خود دختر عکس را معرف نشونتون بدن اونم محجبه. 

🙏

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۵۸
میشه چیه؟ واجبه.

😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت