میتونیم با پسری که به دلمون ننشسته ازدواج کنیم؟

سوال یکی از مخاطبان


اگه پسری به خواستگاری شما بیاد و همه معیارهای مورد نظر شما را داشته باشه و از هر نظر خوب و مورد تایید شما و خانواده ی شما باشه ولی به دل شما ننشینه و هر کاری کنین از پسر خوشتون نیاد و نتونین دوستش داشته باشین، چه کاری انجام میدین؟

۹ لایک:)
نـــای دل ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۱
معلومه دیگه...

یک عمر زندگیه خوشش نمیاد جوابش رده...

🙏

غلامرضا ... ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۶
سلام.
ردش میشه.
یه سوال: خواستگاری رفتن استرس داره؟
یا علی

سلام

سوال میخواین بپرسین قسمت ارسال سوال، پست اول 
کامل سن و شرایط رو بگین که پست بشه
به نظر من که استرس نداره

این یعنی ی معیاری ته دلتون هست ک ازش بی خبرین ...
دقت کنین ببینین چیه ؟

🙏

ازدواج نباید کرد خونواده که نمی خوان با اون پسر زندگی کنن

🙏

با جناب سه نقطه موافقم، به نظر من شما ظاهر براتون مهمه و احتمالا ظاهرشون رو نپسندیدین
به نظر من اگه اکثر معیارهاتون رو دارن، بهشون بیشتر فرصت بدین.
حدود 5 یا 6 جلسه با ایشون حضوری صحبت کنین، اگه حرفهاشون به دلتون نشست و کنار ایشون حس خوب داشتین باهاشون ازدواج کنین
من خودم ظاهر برام مهم نیست ولی به دل نشستن برام مهمه، اتفاقا دوست دارم طرف خوشگل نباشه ولی به دل من بشینه چون اینجوری فقط میشه مال خودم، شما هم به این موضوع فکر کنین و حتما 5 جلسه باهاشون صحبت کنین
ولی اگه بعد از چند جلسه صحبت کردن، از بودن باهاش معذب بودین و حالتون بد میشد به طور قطع جواب منفی بدین.

وحیده پوربافرانی ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۹
مطلقا جواب رد
اولین و اصلی ترین، دل هست که باید بپذیره

🙏

آ میـMiRـزا ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۳
سلام
اول اینکه با خودم فکر میکنم و بعدش سراغ افراد صالحِ مشورت میرم تا مشورت بگیرم

ضمنا
به دل نشستن مهمه یا ملاک‌های اساسی ازدواج؟
برای شروع زندگی نیازی نیست در همون نگاه اول عاشق و دل کُشته طرف بشید. عشق جرقه کوچکیست که شاید در وحله اول پیدا نباشه ولی به مرور بزرگ و پرحرارت میشه
خیلی از ازدواج های موفق که به سبک رسوم قدیمی و به اصطلاح سنتی انجام شده، در ابتدای کار شاید وضعیت همین بوده باشه.

پس بیشتر مشورت کنید

🙏🙏

اقای رمانتیک ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۷
متاسفانه من پسرم کسی به خواستگاریم نمیاد

😊

اقای رمانتیک ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۳
خخخخخخ

😊

سلام 
اینکه دیگه فکر کردن نمیخواد ، ردش میکنم 

🙏

ℳoɦaოოad .. ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۳۳
شما بهتره بادلت یه مشورت بکنی که بشینه این اگه بره معلوم نیست بعدی کی بیاد از ما گفتن

😊

🙏

ریحانهــ (: ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۸
با هم صحبت کردین  چن جلسه و خوشت نیومده؟
علتش چی هس؟باید فک کنی چرا و  از چی خوشت نیومده ؟

🙏

ریحانهــ (: ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۹
چون نگفتن علت خوش نیومدن رو منم نمیدونم چی بگم.

🙏😊

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۴۱
اوّلین معیار همون به دل نشستنه. بقیّه متفرّعاته. داشتیم مردای بی پول، بیمار، بداخلاق، بیسواد یا حتّی معتادی رو که با دخترای پودار و سالم و تحصیلکرده ازدواج کردن ولی زندگیشون پایدار مونده. عامل اصلی طلاق اون موارد ذکر شده نیست، همون به دل نشستنه، وگرنه کوهی از طلا هم که داشته باشه، اگه به دلت نشینه، بهونه درمیاری و زندگیتون تلخ میشه.

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت