چیکار کنم که باور کنه دیگه بهش خیانت نمیکنم؟

سوال یکی از مخاطبان

دختری ۲۰ساله هستم. با پسری ۲۲ ساله به قصد ازدواج دوست بودم. به عشقم سر کل کل و لج و بچه بازی خیانت کردم و با یکی از همکلاسیهام به مدت یک هفته دوست شدم. از بدشانسی همکلاسیم با عشقم رفیق بودن و عشقم فهمید که بهش خیانت کردم. الان پشیمونم هر کاری میکنم که برگرده. مطمئنم اونم منو دوست داره. الان سه ماهه، هرچند وقتی میاد یه تیکه میندازه میره.  اما من دیگه مثل قبل نیستم، بخدا عاشقشم، چیکار کنم که مثل قبل بشه و باور کنه که دیگه من اشتباه نمیکنم و بهش خیانت نمیکنم؟

۶ لایک:)
نمیدونم دوستیتون در چ حد بوده با دوستِ عشقتون !! اما شما تو قدم اول باید بدونید ک اشتباه کردید و بهش حق بدید ک شما رو قبول نکنه ( یعنی اگه دیگه شما رو قبول نکرد پای بی احساسی و بی منطقیش نذارید !)...
اما شما شانس این رو دارید که یه بار صادقانه بهش توضیح بدید همه ی ماجرا رو با همه جزئیاتش (چون تو این مسائل جزئیات واسه مردا مهمه !) ... دیگه انتخاب رو به عهده خودش بزارید :)
بازآی که بازآید عمر شده حافظ
هر چند که ناید باز تیری که بشد از شست ...
آرزوی سعادت 🙏

🙏

این خیانته؟تیترو خوندم با خودم گفتم وای خدای من! 
کلا دیگه بهش فکر نکن چون تا عمر داری مزنه تو سرت

🙏

خیانته دیگه، پس چیه

اینها سرگرمیه.... خیانت اونه که من دیدم. باز توصیه م همونه. این مرد تا ابد اون خیانتو میزنه تو سرش. هرچقدر هم که عاشق باشه

🙏

بهش پیام بده و بگو کار مهمی دارم و حتما باید ببینمت. بعد حضوری از اول تا آخر قضیه رو براش تعریف کن و بگو که میخواستم اینارو بدونی و بعد برم از زندگیت بیرون، بعد دیگه نه بهش پیام بده و نه زنگ بزن. اگه بخوادت خودش برمیگرده و اگه نخواد هم دیگه نمیخواد. ولی اینکه همه چی رو مو به مو براش بگی حس خوبی بهش میده که بیشتر در موردت فکر کنه.
نتیجشو هم بیا بگو برامون😊
کلا اشتاه کار و سوالش

🙏

آ میـMiRـزا ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۸:۴۱
ازدواجی که پایه هاش روی روابط دوستی برقرار بشه زیاد اعتنایی بهش نیست! چون اکثر این موارد برخلاف حرف خداوند است.

🙏

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۴ تیر ۹۷ , ۱۸:۵۵
بهتره چیزی نگیم :)

😊

واقعا نمی‌دونم درباره‌ی اعتماد سازی و برگشت ایشون به عشق‌شون چی باید بگم
اما با اجازه می‌خوام از یه جنبه‌ی دیگه به پست ایشون نگاه کنم....تجربه ثابت کرده ازدواج هیچ ربطی به دوستی نداره ...حتی اگر طرف عشقت باشه. 
شما که انقدر ازدواج رو سهل‌انگارانه و در حد دوستی های کودکانه دیدی که با یه کل کل و لجبازی به رابطه‌ت خیانت کردی چطوری می‌خوای تا آخر این رابطه رو بری و به ازدواج برسونیش تازه اگر این عشق و علاقه اجازه شناخت داد و بر فرض ازدواج ختم شد پس فردا تو ناملایمات زندگی وقتی اون آدم دیگه مثل سابق عشقت نبود و برات عادی شده بود چی کار می‌کنی؟ 
به خدا تعهد و ازدواج خیلی مقدسه لطفا با این بچه بازیا قاطیش نکنید اگر با یک نفر دوستید چون دوستش دارید خب همینو بگید و الان هم عرف جامعه به خاطر این نوع دوستیا کسی رو سرزنش نمی‌کنه! اما نمیفهمم چه اصراریه یه اسم دیگه روی روابط بذاریم؟ به کار بردن واژه‌ی قصد ازدواج ماهیت امر رو عوض نمی‌کنه وقتی خودتونم می‌دونید حقیقتا قصدتون ازدواج نبوده و نیست...با به کار بردن این واژه‌ها مبنای خیلی از پروسه های صحیح مثل آشنایی زیر نظر خانواده ها برای ازدواج رو خراب می‌کنیم اصلا...

قبول دارم، 🙏

ℳoɦaოოad .. ۱۴ تیر ۹۷ , ۲۰:۲۷
خیانت مگه میشه جبران کرد

🙏

اون دیگه بهت اعتماد نداره 

🙏

فرناز فرزان ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۸
با عرض معذرت از مدیر محترم سایت 
این جا همه میگن به قصد ازدواج دوست بودیم. این قصد ازدواج یعنی چی؟! که به همه چیز غیر از اون ختم میشه!!
یه کم با خودتون صادق باشید بگید از سر هوا و هوس با جنس مخالف دوست شدم. خواهشا پیوند مقدس ازدواج رو با این تعابیر مسخره نکنید.

دقیقا همینطوره، همه ی دوستی ها به ازدواج ختم نمیشه

مرسی از نکته ای که گفتین🌷

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۸
عشقهای دانشگاهی به ازدواج پایدار ختم نمیشه. سخته، ولی کلّاً بیخیالش بشید.

صد در صد نمیشه گفت، من ازدواج دانشگاهیه پایدار زیاد دیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت