چفت موزیک (5)



متن آهنگ در ادامه مطلب


متن آهنگ گل قرمز فرزاد فرخ


چشمان مستت منو دیوانه کرد این دل عاشق شد منو ویرانه کرد

آغوش گرمت بوی عطرت با قلبه خستم دل به تو بستم


نم نمه باران یه دله آرام این قلبه من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن این ترسه دوریتو از من جدا کن


نم نمه باران یه دله آرام این قلبه من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن این ترسه دوریتو از من جدا کن


دست مرا تو بگیر و به من قول بده دیوانه و مجنونه توام به همه پز بده

من تو رو خواهم هر طور به هر حالتی به منه عاشق سرمست گل قرمز بده


نم نمه باران یه دله آرام این قلبه من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن این ترسه دوریتو از من جدا کن


نم نمه باران یه دله آرام این قلبه من با تو میشود آرام

موهاتو وا کن منو صدا کن این ترسه دوریتو از من جدا کن


دست مرا تو بگیر و به من قول بده دیوانه و مجنونه توام به همه پز بده

من تو رو خواهم هر طور به هر حالتی به منه عاشق سرمست گل قرمز بده

۶ لایک:)
اقای رمانتیک ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۱:۵۳
:)))زیبابید

🙏

غلامرضا ... ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۱:۵۷
سلام...
عالیه... چرا هر چی خوشه، گناهه؟
پایدار سرتاسری باشید.
یاعلی

سلام

مرسی
چی گناهه مثلا؟

غلامرضا ... ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۶
سلام...
آهنگ، غیبت، نگاه بع نامحرم (مثلا تماشاچیا جام جهانی )و...
خطی باشید...
یاعلی

آهنگ اگه گناه بود تلویزیون اسلامی پخش نمیکرد

نگاه به نامحرم هم بخاطر امنیت و آرامش خودمون حرامه

غلامرضا ... ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۶
سلام...
تلوبزیون که خوده گناهه. اصلا رییس فرهنگ و ارشاد میدونی کیه؟
یاعلی

سلام

نه من اصلا تلویزیون نمیبینم😊

غلامرضا ... ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۵
سلام...
عالی.
مینیمم فاز باشید از دیدگاه اوگاتا.
یاعلی

یعنی چی؟

غلامرضا ... ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۹
سلام.
یعنی پایدار جهانی باشید.
یا علی

ممنونم

همچنین🙏

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۶
خیلی هم عالی

ممنونم

زیبا بود 

مرسی عزیزم😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت