آیا جادو حقیقت دارد؟

سوال یکی از مخاطبان

من پسری  17ساله هستم. عاشق یه دختری هستم که اون عاشقم نیست. میخوام اونم عاشقم باشه هرکاری میکنم نمیشه چیکارکنم؟

 بعضیا گفتن برو پیش جادوگر بهت تاوز میده که اون عاشقت بشه ایا این حرف حقیقت داره اصلا جادوگر هست کجاهست؟

۵ لایک:)
عشق یه طرفه فایده ای نداره

🙏

نه همش چرت و پرته، خودتو درگیر این چیزا نکن، اول درس و کار و بعد هم وقتتو بزار برای یکی که دوستت داشته باشه
اقای رمانتیک ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۰
عشق جادو نیست که بشه به دستش اورد
برای به دست اوردن دل طرف باید رضایت دلش رو به دست بیاری و برای این کار باید راهکارش رو پیدا کنی

🙏

اقای رمانتیک ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۱

🙏

نـــای دل ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۵
عشق با جادو و رفتن پیش ساحر بدست نمیاد..

🙏

استاد بزرگ ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۹
به نظر من
جادو و جمبل همش خرافاته ...
عشق یک طرفه هم فایده نداره دنبالش رو نگیرن بهتره.
:)

🙏

من این سوال رو خودت دارم الان دوران جادوگریه ؟ 

🙏

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۶
اگه عاشقت نیست خیلی سخته بشه کاریش کرد :)

جادوگر هم الکیه

🙏

가브리엘 샤리피 ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۴۲
من یه نمونه از خواهرم شنیدم که برای خواهر دوستش پیش امده بود.و کاملا درست بوده این نوع سرکتاب باز کردن.

😧

وحیده پوربافرانی ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۷
عشق جادو می کنه اما جادو نمی تونه عشق بیافرینه!

💚

آره واقعیت داره. من خودم یک جادوگر بزرگ هستم. 😃😛

😯😯😯😯

اولا بگم که جادو هست ولی اگه بری سراغش خودتو تا ابد بدبخت کردی چرا که شاید تا دوی=سال اول زندگی خاطر خواهت باشه ولی بعد یه مدت تمام زندگیت از هم می پاشه 

استاد بزرگ ببخشید


ولی  با دعا توکل و توسل درست میشه قرار به خوشبختی باشه خودش جور میشه

من یه عمر تمام عاشق دختر خالم بودم و در نهایت رفتم خاستگاریش که گفت مه شاید باورت نشه عین خیالمم نبود که گفته نه چرا که به خدای خودم اعتماد داشتم  الان دختری رو تو زندگیم دارم که به کل دنیا می ارزه  پس زیاد عجله نکن  با عقل انتخاب کن با عشق زندگی

🙏

خدایی من همیشه بهتر از همه جواب میدم نه

بله، ممنون

ان شاء الله همیشه موفق باشید

چشم

خدا خیرت بده

راستی تا الان وبلاگت وبلاگ برتر نشده

من دو ماهه نشده هنوز وبم

من دیگه حرفی ندارم ://

چرا؟

اها انشاالله بشی امسال
راستی وبلاگ برتر ماه نداریم خیلی زیاده یک سال ور بری با وب تا بشی برترین در سال

من دنبال برتری نیستم، چون مزیتی نداره

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۲
سؤال غلطه و نباید جواب داده بشه. شما هنوز سنّت کمه. عشق 17 سالگی مخلوطی از واقعیّت و خیاله. برو درستو بخون، سربازیتم برو. چند سال بعد به این دورانت میخندی.

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت