نمیدونم چرا باهام سرد شده؟

سوال یکی از مخاطبان

سلام من دختری 20 ساله ام عاشق یه پسر 27 ساله شدم. واقعا خیلی وقته دوستش دارم. 3 سال پیش بهش گفتم ولی چون دوست پسرعمومه قبول نکرد و  با یه دختر تو دانشگاه دوست شد. 3 سال بود که دوست بودن، قصدازدواجم داشتن. الان 1سالو 8 ماه دختره ولش کرده. بعد تو اینستاگرام اومد دایرکت، فهمید که منم رابطه ما شروع شد. الان 9 ماهه باهمیم. اولا اخلاقش خیلی خوب بود، همه حرفاشو به من میگفت من واقعا خیلی اذیت میشدم اما تحمل کردم، چون واقعا خیلی دوسش داشتم. الانم یکی دوسه ماهه اخلاقش خیلی عوض شده، بامن خیلی سرده، همش با دوستاشه نمیدونم چیکارکنم، راهنماییم کنین؟؟

۱۰ لایک:)
نـــای دل ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۵
پیش مشاور برن بهتر از اینکه ما راهکار بدیم...

🙏

به نظر من از اولم نمیخواسته و تو عمل انجام شده قرار گرفته، باید رهاش کرد
به نظرم  این رابطه درست نیس..

💜

پیشنهادم کتاب مردان مذیخی زنان ونوسیه! 

💚

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۹:۳۶
3سال پیش باهم دوست شدن 3سال باهم بودن بعد 1سال و 8ماهه دختره ولش کرده!!!!!!!!

بنظرم 2 تا دلیل میتونه داشته باشه یا از دستشون ناراحته یا اینکه دوست داره با یکی دیگه باشه

🙏

رویا رویایى ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۹:۵۰
به نظرم واسه چند ماه اول بعداز شکست عشقى که خورده بوده یکى رو مى خواسته که همدمش باشه براشم فرقى نمى کرده الان که همه چى عادى شده دیگه میلش به شما نمى کشه بازیت داده عزیزم:(

💚

محسن ارما ۱۶ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۲
خوشش بیاد خودش میاد

🙏

اشتباه میزنی کاکو 
از اول زدی اشتباه
نداره رل زدن نتیجه
باید باشه فکر یه کار جدیده

رل زدن یعنی چی؟

یعنی همن دوس دختر دوس پسر به اینا میگن رل انقدر مشاوره اینجوری میاد پیش من از بچه های مسجد

فضای مجازی خیلی ها روو درگیر این مسئله کرده

من شنیده بودم ولی فرقشو با دوستی نمیدونم چیه، شایدم اسم باکلاسشه، خداروشکر من درگیر این مسائل نبودم

خداروشکر  ما که میرم خاستگار

اوج رفیقای ما اینه که پشم و ریششون زیر ده سانت باشه
این دیگه مثلا خوشگلشه

ته ریش بزارین، خیلی باکلاسه

نه من کله قندی دوس دارم به قیافم اونجوری میاد اگه مبنای ما کلاس بود که الان باید از این شلوار پاچه کوتاها می پوشیدیم

هر چی بهتون میاد خوبه

این شد

راستی شما مال کدوم شهری این امار من همه رو میزنه تهران این چه وضعشه

آمار که شهرها رو نشون نمیده😧

چرا برا من میزنه همه رو تهران

خب شاید تهرانن همه

الان شما تهرانی همینو می پرسم دیگه

نه

گفتم اشتباه میزنه

نمیدونم

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۰
اطّلاعات ناکافیه؛ ولی قدر مسلّم اینه که باید از زبان خود پسره بیرون بکشید ببینید چرا سرد شده. علبتهای مختلفی میتونه داشته باشه که هموه شونم در این مواقع طبیعیه. شایدم سرد نشده و احساس خودتونه.

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت