چفت موزیک (6)



متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ نفس کی بودی تو علیرضا طلیسچی

تازگی داره قلبم واسه اون آمادگی داره زیبایی رو تو عینه سادگی داره مگه داریم مگه داریم
خوبیش اینه که میدونم پای دلم میشینه که ثابت کنه تو زندگیم همیشه یکه مگه داریم مگه داریم

عشقتو تو قلبم بکوب مگه داریم مگه داریم اینقد خوب

نفس کی بودی تو کی بودی تو عشقم
این همه دوری و فاصله رو بشکن انگاری رو دله من اسمتو نوشتن

نفس کی بودی تو کی بودی تو جونم
واسه همه عاقلو واسه تو دیوونم من دوست دارم بدونه تو نمیتونم

چشمات همونجوری که میگنه این چشما همه ی عشقه منه
قلبم بدونه تو نمیزنه مگه داریم مثه تو زندگی

حرفات که صاف میشینه تو دلم من چجوری از خوبیات بگم
دوست دازم هر چی که دارم بدم نداریم ابنقد وابستگی نداریم اینقد وابستگی

نفس کی بودی تو کی بودی تو عشقم
این همه دوری و فاصله رو بشکن انگاری رو دله من اسمتو نوشتن

نفس کی بودی تو کی بودی تو جونم
واسه همه عاقلو واسه تو دیوونم من دوست دارم بدونه تو نمیتونم
۹ لایک:)
قشنگه :)))) 

خخخخ :))))

😊😊

🙏

سلام

من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

ممنون

زیبا بود

مرسی😊

** سیلاک ** ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۳
قشنگ بود :))))

ممنونم😊

وحیده پوربافرانی ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۶
این آهنگ رو دوست داشتم و دارم
ممنون :)

خواهش میکنم عزیزم

پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۰
زیبا بود

مرسی

اقای رمانتیک ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۵
ترانش عالیه

آهنگش هم قشنگه، گوش کنین

اقای رمانتیک ۱۶ تیر ۹۷ , ۱۵:۱۱
گوشش کردم

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت