با دلبستگی مجازی چه کنم؟

سوال یکی از مخاطبان

سلام . پسری هستم ک مدتیه در مورد یه شخص مجازی دلبستگی پیدا کردم . کسی ک تا حالا حتی یه عکس ازش ندیدم و ففط حرفاشو شنیدم و متناشو خوندم . اما ذهن و دلم درگیرش شده . احتمال زیاد می دم ک این دلبستگی دو طرفه باشه اما به روی هم نیاوردیم تا حالا . و تا جایی ک تونستم بفهمم هر دو مون می دونیم ک این دلبستگی راه به جایی نداره و آخر عاقبت خوبی نداره . حالا به نظر شما چیکار بکنم ک همه چی تموم شه ؟ به نظر شما مطرح کردن این موضوع با خودش کار درستیه؟

۷ لایک:)
سلام
خوب میتوانند یه مدت ننویسید.وتو فضای مجازی حضور نداشته باشید.با فاصله گرفتن  دلبستگی بر طرف میشه.گفتن حقیقت هم کمک خواهد کرد.

💚

به نظر من که حتی با اون طرف هم مطرح نشه 
با مطرح شدنش وابستگی زیاد میشه و بعد هم گرفتارتر میشن 
 هرچه بیشتر از اون فرد دوری کنن برای خودشون بهتره

🙏

خیلی فاصله هست بین خود واقعیه آدم و نوشته هاش.
یکی از دوستان بیانی، عاشق دختری شده بود که وقتی رفته بود از نزدیکتر دیده بودش، دلزده شده بود.
شما هم ممکنه همو ببینین و خوشتون نیاد
ولی اگه کنکوری نیستین و شرایط ازدواجو دارین، میتونین پیشنهاد کنین که همو ببینین و اگه مورد پسند هم بودین ازدواج کنین
اما اگه دنبال ازدواج نیستین، خودتونو درگیر این مسائل نکنین بهتره
ریحانهــ (: ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۴
مجازی و واقعی ادما کاملا متفاوته.
از متن کسی رو قضاوت نکنید.
در کل نظر من اینه اگه وابسته شدین یه مدت دور باشین فراموش میکنید.
چون علاقه این جوری که بوجود میاد به نظرم عشق نیست.چون نشناخته هست.
ادما میتونن تو مجازی اصلا بهترین ادم دنیا باشن .خیلی رو مجازی آدما حساب باز نکنید.
ان شالله که بهترینه رقم بخوره براتون.

💜 

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۱:۵۴
سلام.
آیا ازدواج کامل کننده دین است؟
نمایی محبتتون دوطرفه متقارن و واگرا باشه...
یاعلی

به نظرم ازدواج برای آدمی که دیندار نیست، کامل کننده ی دین نیست

اوراق امتحانیتون همواره در معرض دید و تواضع معلمان...

سلام
اگه سنت کمه و ۱۷ - ۱۸ ساله ای تو فکرش نرو!


ولی اگه تو سن ازدواجی و شرایط ازدواج داری
به قول یکی از دوستام که میگفت
قبلنا دختر و پسر کنار جوی آب همدیگه رو 
میدیدن ، پس مجازی چرا نه!

توی همین بیان 
دختر و پسر میشناسم که از هم خوششون اومد
بعد رفتن همدیگه رو دیدن و قصد ازدواج داشتن
ولی فعلا نمیدونم آخرش چی شد🐵

کار خلاف شرع و غیر قانونی که نیست!

فقط باید منطقی عمل کنی نه احساسی!
شاید اصلا مرحله چهره شناسی قبول نشدین
هیچ کدومتون و تموم شد😆



تو بیان داریم که چند وقت پیش با هم نامزد کردن😊

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۳
سلام.
عالی نوشتی... به منم یاد بده از جمله آخرت. یادم باشه دارم کم میارم جلوت.
تبدیل فوریه رویاهاتون، تقارن مزدوج داشته باشه...
یاعلی

سلام

تصاعد زندگیت صعودی، حد دست یافته هاتون بینهایت

چرا همه ی نظرات سلام میدین؟

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۵
سلام.
عادته.
عالی نوشتی...
مشتق مشکلات زندگیتون در یک انتگرال گیر ضرب شه...
یا علی

😊

راستش رو بخوای خوشحال میشیم مسئله رو مطرح کنی. تو همین بیان برات جشن میگیریم :)

فکر خوبیه😊

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۷
سلام.
چرا؟
با آرزوی بهترینها...یاعلی

آخه انتگرال کاربرد دیگه ای داره

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۲
سلام
از لحاظ ریاضی انتگرال عکس مشتقه. در صنعت از انتگرال گیر برای حذف نویز استفاده میشه.
با آرزوی بهترینها...یاعلی

چ جالب کاربرد صنعتیشو نمیدونستم😁


غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۹
سلام.
من تو صنعت نبودم ولی چون درسشو خوندم، مشتق مثله نوسان گیره و انتگرال خطای سیستم رو تقریبا صفر میکنه.
باعلی

نمیدونم الان تمرکز ندارم وگرنه من کلی ریاضی خوندم، 

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۴
سلام...
 چه رشته ای خوندین؟
یاعلی

ریاضی

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۱۷:۵۶
سلام...
 من پیرمرد شدم.29 سالمه. فوق لیسانس برق کنترل.
یاعلی

عه، من فک کردم دبیرستانی هستین

دفاع کردین تموم شده؟

غلامرضا ... ۱۷ تیر ۹۷ , ۲۰:۳۰
سلام...
 با اجازتون 94 تموم کردم.
تابع لیاپانوف زندگیتون مثبت موکد و مشتقش کوچکتر مساوی صفر باشه...
یاعلی

تابع لیاپانوف نشنیدم تا حالا

هعییی؛
به نظرم بیخیال این نوع عشق بشو:/
همین(:

🙏

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۲۴
آره درسته. ممکنه اوّلش دلش بشکنه، ولی طوری باید مقدّمه چینی کنی که حالا که داره میشکنه خیلی شدید نشکنه.

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت