لطفا بگید چیکار کنم؟

سوال یکی از مخاطبان

سلام یه دختر 20 ساله هستم چهار ساله عاشق یه پسر  22 ساله هستم یه بار هم اومده خواستگاری. به دلیل کم سن بودن من و پسر، خانواده ی منم قبول نکردن خانواده ی اونم مخالف بودن. اما به زور پسر اومده بودن. الان چهارساله بعد از اون خواستگاری ما در ارتباطیم. از وقتی از سربازی اومده و خانواده اش فهمیدن که با من در ارتباطه اخلاقش عوضش شده و مادرش هم رفته پیش دعانویس بخت منو بسته. پسره رو هم جادو و جنبل کرده. دو - سه هفته ای بود که اخلاقش خیلی عوض شده بود الان ولم کرده. دوسش دارم با هیچ کس هم  نمیتونم ازدواج کنم. لطفا بگید چیکار کنم؟

۶ لایک:)
من که نمیدونم چی بگم


فقط خدا بخیر کنه :)

💚

ای بابا

😊

اخه این چه سوالایی همش یه مدله

😊

خب یه نفر که میپرسه بقیه هم یادشون میاد بپرسن

جادو و بخت بستن که خرافاته
اگه قلبن دوست داشته باشه و قصد ازدواج داشته باشه حتما میاد 
اگه ولت کرده و رفته بهتره بهش فکر نکنی 
به فکر آینده خودت باش 

💚

دنیای کامپیوتر ... ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۱
دعانویسی درسته چون خودم دیدم...

🙏

احمدرضا مرادی ۲۱ تیر ۹۷ , ۱۷:۱۶
منم هرچی میکشم از دست خوانوادس
.
.
.

خونواده مطمئنا خیر و صلاح شما رو میخوان😊

احمدرضا مرادی ۲۲ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۵
خب همینش بده

چرا بده؟

💟عکس کده💟 ۲۲ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۷
اگه بخوام بنویسم حدود 1 سال طول میکشه
1- موبایلما بابام چند ماه پیش ازم گرفت.
2-تلوزیون داریم اما تا الان که 16 سالمه روشنش نکردیم.چند روزی هم هست میخواد بندازش.
3-حق استفاده روزی 2 ساعت بیشتر از کامپیوتر ندارم.
4-تو این دو ساعتم نباید بازی نصب کنم.
5-سالی 2 بار میریم مهمونی.
6-این 2 روز هم نباید زیاد تلوزیون نگاه کنم.
7-رو کامپیوتر هم همین طور.
8- .......
2 ساعت وقتم رفت بای

خب اشکالی نداره،  پدر نگران آینده شماست و اینکه دانشگاه برید این حساسیت ها کمتر میشه

شما سعی کنین برای تربیت فرزندان خودتون شیوه ی بهتری داشته باشین

سلام
دنبال شدید

سلام

ممنونم🌹

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۲۷
خانواده ها در اشتباهن. اگه مطمئن مطمئن هستید که اخلاق خودتون تحت تدثیر خانواده ها نیست و بعد از ازدواج میتونید اونقدر مستقل باشید که دخال اونها مشکلی براتون درست نکنه، برید با دعا طلسمهای اونا رو باطل کنید، اگرنه بیخیال هم بشید.

🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت