همسرم همش در حال کار کردنه، چیکار کنم؟؟

سوال یکی از مخاطبان

سلام,من یه دختر ۲۳سالم که نزدیک دوساله ازدواج کردم ,لیسانس دارم وهمسرم دیپلمه

راستش خیلی طول کشید تا به ایشون جواب مثبت بدم حدود یه سال,گفت که از بچگی بهم علاقه داشته وچون آشنا بودن خانوادم خیلی موافق بودن 

راستش حسنای زیادی داره ,میدونم

ولی بعضی کارهاشو نمیتونم واقعا تحمل کنم ,چیزی که همیشه عذابم میده کار کردن زیادشه ,منم وضع اقتصادی رو میبینم,گرونیارو میبینم,ولی واقعا اسم اینو میشه گذاشت زندگی؟

اینکه هرروز صبح بری ده ونیم یازده شب بیای ,تازگیاهم به دوازده یا یک رسونده,جمعه ها هم باکلی بحث میمونه خونه.

وقتی باهاش حرف میزنم میگه تو نمیفهمی چه فشاری به جوونا میاد!میگم من همش تو جامعه م میفهمم وای زندگی فقط کار نیست...

خلاصه مشکل ما هیچ جوره حل نمیشه،

جای خالیشو با اینترنت پر میکنم و...

خیلی دارم اذیت میشم ,حتی مهمونیا هم همین ساعت میاد و پیش همه شرمنده میشم!

لطفا بگین باید چیکار کنم؟

۱۰ لایک:)
بهرنگ قدوسی ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۱:۵۵
قابل توجه دخترای دم بخت  شوهر نیست اگه هم باشه پول نیست😂😂😂😂😂😂😂😂

😐

لطفا مرتبط با سوال نظر بده

اینکه همسر شما سرش به کاره و دنبال خیلی از کارهای دیگه نیست، خیلی خوبه
ولی خب از طرفی هم من به شما حق میدم، خانوما احتیاج به صحبت و همدم دارن.
بعضی از آقایون کلا این مدلین، هر کاری هم بکنین تغییر نمیکنن، به نظر من اینجور افراد بهتر از افرادی هستن که مسئولیت پذیر نیستن و خونه میخوابن.
بهتره شما هم بری سر کار که خونه تنها نباشی، بچه هم که داشته باشین انقدر سرگرم میشین که دیگه تنها نیستین.
هر چند وقت هم میتونین به همسرتون پیشنهاد بدین که مسافرت برین و جند روزی با هم باشین.
امیدورام مشکلتون حل بشه، زیاد سخت نگیرین، 
همسره دل سوزیه خیلی خوبه درست میشه به مرور زمان صبر باید کرد

💜

ℳoɦaოოad .. ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۴
مردها هم از استراحت وپیش خانوادشون باشن بدشون نمیاد ولی شرایط اقتصای این اینطوری حکم میکنه بیشتر کارکنن

💚

ممنون,از راهنمایی هاتون.
منم شرایط اقتصادی رو میدونم ولی آیا یروز درهفته که مهمونیه,نمیتونن دوساعت زود تر بیان ؟همسرم هیچ وقت نمگه تو فکرش چی میگذره .
شما بگین آقایون واقعا به چی فکر میکنن؟
اینکه خونه رو تامین اقتصادی کنم,آیا نباید مشکلات خونه رم شما حل کنید؟
نباید تکیه گاه باشین؟درد خونواده رو کی باید بشنوه؟
واقعا شما تو شرایط من نیستین حتی اگه در طول هفته بمیرم اون میگه کار دارم بمونه جمعه.همش دارم گریه میکنمو..
همش داره بینمون فاصله بیشتر میشه ,
اصلا تازه فهمیدم خواسته های ما متفاوته ایشون یه زنی میخواد که هرچی گفت انجام بده ,اصلا شکایت نکنه ,همش بسازه ,هیچ توقعی هم نداشته باشه,هیچ خرجی هم نداشته باشه,
ولی من یکیو میخواستم که به خانواده اهمیت بده,فعال اجتماعی باشه,واسه ادم تکیه گاه  باشه ,آخه این چه تکیه گاهیه؟ من میخواستم ادامه تحصیل بدم ولی ترسیدم فاصلمون بیشتر بشه,
اونموقع اومد خواستگاری حرفای منو شنید ولی حرفای خودشو نزد,وقتی بهش میگم میگه نمیخواستم از دستت بدم ,
این یعنی خود خواهی ,اگه منو دوست داشت به خواسته هام فکر میکرد.
آقایون لطفا رفتید خواستگاری بگید چی میخواید که طرفتون فکراشو بکنه
پســـــــــــــر روزگــــــــــار ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۳:۵۲
خیلی سخته نظر دادن در این مورد 😬😬

💚

ممنون از راهنماییتون,
ولی لطفا بگین تو فکر آقایون چی میگذره؟
همسرم هیچوقت اینو نمیگه ,
آیا فیط اینکه خونواده رو تامین مالی کنید کافیه؟
نباید تکیه گاه باشین؟دردای خونواده رو کی باید بشنوه؟کی باید مشکلای توخونه رو حل کنه؟...
کار ما از صبر کردن گذشته ,هر چی صبر میکنم بیشتر بینمون فاصله میفته,قبلا باانصاف تر بود الان اصلا یه درصد هم به من حق نمیده,
تازه فهمیدم اصلا خواسته هامون متفاوته,
ایشون یه خانمی میخواست که هر چی گفت انجام بده,هیچ توقعی نداشته باشه,هیچ خرجی نداشته باشه,فقط بسازه 
من میخواستم همسرم فعال اجتماعی باشه مثل خودم,تکیه گاه باشه,اهمیت بده خانواده,صمیمیت بینمون باشه 
من تو خواستگاری حرفامو گفتم ,ولی ایشون نگفت,وقتی ازش میپرسم ,میگه نمیخواستم از دستت بدم ,به نظر شمااین خو خواهی نیس؟اگه منو دوس داشت به نظرم اهمیت میداد

ممنون از راهنماییتون,
ولی لطفا بگین تو فکر آقایون چی میگذره؟
همسرم هیچوقت اینو نمیگه ,
آیا فیط اینکه خونواده رو تامین مالی کنید کافیه؟
نباید تکیه گاه باشین؟دردای خونواده رو کی باید بشنوه؟کی باید مشکلای توخونه رو حل کنه؟...
کار ما از صبر کردن گذشته ,هر چی صبر میکنم بیشتر بینمون فاصله میفته,قبلا باانصاف تر بود الان اصلا یه درصد هم به من حق نمیده,
تازه فهمیدم اصلا خواسته هامون متفاوته,
ایشون یه خانمی میخواست که هر چی گفت انجام بده,هیچ توقعی نداشته باشه,هیچ خرجی نداشته باشه,فقط بسازه 
من میخواستم همسرم فعال اجتماعی باشه مثل خودم,تکیه گاه باشه,اهمیت بده خانواده,صمیمیت بینمون باشه 
من تو خواستگاری حرفامو گفتم ,ولی ایشون نگفت,وقتی ازش میپرسم ,میگه نمیخواستم از دستت بدم ,به نظر شمااین خو خواهی نیس؟اگه منو دوس داشت به نظرم اهمیت میداد

نـــای دل ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۹
شوهر اهل کار باشه خیلی عالیه..
ولی اینکه وقت نذاره برای همسر و بچه ها و همیشه کار درست نیست..

💚

خانم شما باید برید از مشاور کمک بگیرید.ما ادمای معمولی ممکنه چیزی بگیم که شما لز چاله بیوفتی تو چاه.چه بهتر که از همون اول از یه ادمِ کاردان کمک خواسته بشه.

💚

پشمآلِ پشمآلو ۱۸ تیر ۹۷ , ۱۷:۱۵
من پیشنهاد میکنم شما کتاب حال خوب خانه داری فرانک کلابی رو بخونی .. طرز فکرتو کمک میکنه عوض کنی
سخت هس ولی شکر خدا کن و سعی کن جای اینکه مغزتو بذاری رو فکرای منفی اولا رو نقاط مثبت شوهرت متمرکز کنی دوما از مغزتو ایده هات و خلاقیتت استفاده کنی و ببینی چجوری میتونی یه کارافرینی یا هر خلاقیت دیگه ای به خرج بدی که تو کارش کمکش کنه و مجبور نشه ساعتای طولانی بیرون باشه

💚

شما باید با همسرتون کامل صحبت کنین
ازش بپرسین چه اهدافی داره و به چه چیزهایی میخواد برسه
بعد شما بگین که توقع زیادی ازش ندارین و زیاد به خودش فشار نیاره
از نیازهای خانوما براش بگید، مثلا کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی رو از اینترنت دانلود کنید و بخونید و برای همسرتون خلاصشو بگید
وقتایی که سر کاره بهش پیام عاشقونه بدین

پست این وبلاگ و کامنت هاشو بهشون نشون بدین شاید درک کنن ...

💚


چند بار تاحالا پیش مشاور رفتیم,راستش به شما آدمای معمولی اعتقاد دارم!
هربار دوروز خوب بعد یادش رفت 
یبار تامرز جدایی هم رفتم ولی اومد کلی حرف زد بعد از بیست روز برگشتم خونه وتصمیم گرفتم کوتاه نیامو زندگیمو بسازم,
اونم یه هفته نه ونیم میومد خونه ,اشتباهشو قبول کرده بود ,به زندگی میرسید 
ولی دوباره....
راستش خیلی کتاب وکانال و...بهش معرفی کردم بخونه,ولی دوروز میخونه و...
این مشکل حل نمیشه میدونم.
فقط از شما میخوام که بگین بهترین
کار چیه چی کار کنم ,باخودم لج کنم پارو احساسم بزارم,طلاق عاطفی بگیرم ,باهاش زندگی کنم ولی بیخیالش شم,فقط به موفقیت شخصیم فکر کنم,
برم سرکار؟

بهترین کار اینه که شما هم بری سر کار، هر انسانی شخصیتی جداگانه داره، نباید انقدری وابسته باشی که اگه طرفت بهت توجه نکرد، داغون بشی، 

کار کنی هم برای روحیت بهتره و هم برای زندگیت
طلاق و بی خیالی اصلا خوب نیست
اینکه میگی همسرت پیش مشاور اومده، مشخصه که ایشون هم شما رو دوست داره و حاضره برای زندگیش تلاش بکنه، اما اخلاقش همینطوریه، ممکنه با گذشت زمان حل بشه، 
شما هم دنبال کار باش، البته کار خوب و با محیط خوب

رویا رویایى ۱۸ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۲
به نظرم خودتون هم برین سر کار فشار از روى همسرتون برداشته بشه تایم کارشو کم کنه :)

💚

یه جوری عشق رو به زندگی تون اضافه کنید . هر مردی یه قلقی داره برای عاشق شدن . مثلا ممکنه یکی با محبت هیجان انگیز و غافلگیر کننده عشق تو دلش بیشتر بشه یکی هم با سکوت و آرامش ...
قلق همسرتونو پیدا کنین و تمام تلاشتونو بکنین ک بیشتر عاشقتون بشه

💚

واقعا سخته

این گاهی به فشارهای خانواده برمی گرده و گاهی به روحیات خود فرد

ببینید ریشه مشکل کجاست

💚

غلامرضا ... ۱۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۰
سلام...
بیزحمت یه آهنگ جدید بزار.
یا علی

سلام

چشم حتما

سلام بنظرتون قلق مردا رو چجوری باید پیدا کرد؟و چیه؟
آخه خیلی چیزا واسشون مهمهواهمیت داره ولی بنظرم واقعا اینا قلق نیس,
مگه نمیگن قلقشو پیدا کنی دیگه هرکاری بگی میکنه و....
ولی این چیزایی که براشون مهمه رو خیلی آدم انجام میده ,ولی همیشه جواب نمیده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت