چفت موزیک (12)


center>  
متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ فکرشو کن میثم ابراهیمی

من و تو با هم باشیم فکرشو کن
دائم پیش هم باشیم فکرشو کن
چقد عالی میشه عجب حالی میشه
این دل دیوونه با تو
با هم روی یه خط بریم فکرشو کن
فقط و فقط بریم فکرشو کن
میدونی توو عشق تو به خودم
یه لحظه دو دل نشدم
اگه بارون نم نم یواش بزنه
چه خوب میشه عشقم پیش منه
یه شب رویایی میشه دوتایی
آخه تو همینجایی
اگه چشات خیره شه روی چشام
نمیتونم وایسم حتی رو پام
دیگه از خوشحالی از این حالی
که عزیزم ساختی برام
یه وقتایی حوصله م سر که میره
چشام به عکس تو خیره میشه
برام هر دقیقه تو چشات جدیده
واسم تکراری نمیشه
دل من پابند ِ حس ِ توئه
تعادل قلبم دست توئه
بگو میمونی پیش من تا ابد
تورو میخوامت فقط
اگه بارون نم نم یواش بزنه
چه خوب میشه عشقم پیش منه
یه شب رویایی میشه دوتایی
آخه تو همینجایی
اگه چشات خیره شه روی چشام
نمیتونم وایسم حتی رو پام
دیگه از خوشحالی از این حالی
که عزیزم ساختی برام
۶ لایک:)
سلام...
من عاشق آهنگهای میثم ابراهیمی هستم.
ممنونم... یاعلی

سلام

چ خوب
خواهش میکنم🙏

:+))

😊😊

🙏

استاد بزرگ ۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۵:۵۳
زیبا بود
:)

ممنونم🙏😊

قشنگ بود :)

مرسی عزیزم😊

👏👏

ممنونم🙏🙏

عالی بود :)

ممنونم🙏😊

حسین علیزاده ۰۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۵
من خودم قدیم آلبوم اونو داشتم...مرسی که دوباره خاطرشو زنده کردی😙😙😙😙😙😙

خواهش میکنم

ممنون از همراهیتون🙏

how to get help in windows 10 ۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۲۰
Thankfulness to my father who stated to me regarding this blog, this website is truly remarkable.

Thanks🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت