گفته اگه جوابشو ندم خودکشی میکنه!!

سوال یکی از مخاطبان

من پسری هستم که در یکی از شهرستانها زندگی میکنم. چند روز پیش مهمونی رفته بودیم. دختر عموم هم اونجا بود. هیچ علاقه ای بهش ندارم و هیچ ابراز علاقه ای هم نکردم. اونا خونشون تهرانه و تو عالم خودشونن و من تو عالم خودم.

راستش تمام مدت تعطیلات رو کوفتم کرد نمی دونم شمارمو از کجا گیر آورده ولی مدام پیام میده من عاشقت شدم و دوستت دارم. اولش فکر کردم می خواد منو سر کار بزاره، ولی دیدم داره جدی میگه. الان که دو روزه دیگه هیچ جوابی بهش ندادم. پیام داده اگه جواب ندم خود زنی می کنه.

اعصابم خیلی خورده، کسی هم نیست ازش مشورت بگیرم. من در کل آدم بی احساسیم و برام مهم نیست که دوستم داره، ولی این که می خواد به خودش آسیب بزنه منو نگران می کنه. لطفا بگید این دیوونه رو چکارش کنم؟


۱۰ لایک:)
سلام
اگر با من نبود.میلی چرا بشکست..جام لیلی..
پس بنا خودتون گذشتید..
راست میگید بهش حقیقت بگید...

🙏

سلام...
باید بهش بگه که دوستش نداره.
یاعلی

🙏

خب بهش بفهمونه ک دوسش نداری یا ازش خوشت نمیاد 
باهش حرف بزنه

🙏

رویا رویایى ۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۵
به نظرم خانوادشو در جریان بزارین 

🙏

خیلی ساده بگه که علاقه ای بهش نداره..

🙏

کلا کسی که راحت میگه خودمو میکشم به درد ازدواج نمیخوره،
تعادل روانی نداره،
اگه واقعا به شما علاقه داشت، میتونست یبار بگه و بقیه ماجرا رو به شما و علاقه ی شما بسپره نه اینکه بیاد تهدید کنه
بهش بگید که ازدواج فامیلی دوست ندارید و هیچ حسی بهش ندارید
دختری از جنس باد ۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۹
اول اینکه جوابش رو بدید و بگید تلاشش بی مورده و شما علاقه ای بهش ندارید

و خانوادشو در جریان بزارید

🙏

سلام
به نظرم بهش بگید که مثل یک خواهر دوستش دارید و طور دیگه ای نمی تونید در باره ش فکر کنید و این مطلب رو در حضور خونواده بهش بگید که بعدا دردسر براتون درست نشه. خدا خودش کمک می کنه.

🙏

کلا این مدل دخترا با چه رویی حرفشون رو میزنن من نفهمیدم هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

🙏

استاد بزرگ ۰۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۱۹
به نظر من هم باید حقیقت رو بهش بگه
:)

ممنونم از نظرتون🙏

باهاش حرف بزن و حقیقت رو بهش بگو. حقیقت همیشه از دروغ گفتن یا بهانه در آوردن بهتره. آدمی که اینقدر نمیفهمه که کی دوستش داره کی دوستش نداره همون بهتر که نباشه.

ممنون از نظرتون🙏

طرف دیوانه ست
کسی که خودزنی یا خودکشی می کنه و بخواد از این راه با فشار آوردن به مراد دلش برسه، بدرد نمی خوره.
باید به خونوادش بگه

ممنون از نظرتون🙏

امید شمس آذر ۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۱۷
شما جواب نده، اگه خودزنی کرد بدون که میخواد مطمئن بشی که واقعا دوستت داره؛ اونوقت با لحن محبّت آمیز بهش بگوه: خب! حالا که منو دوست داری باید اینجوری و اینجوری و اینجوری باشی. اگه ادّعاش واقعی باشه، خودشو به خاطر تو تغییر میده. اگر نه برای همیشه بیخیالت میشه.

ممنون از پاسخهای کاملتون🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت