کیا رلن کیا سینگل😆😁

دختره اومده اینستا سوال پرسیده کیا رلن کیا سینگل؟

یعنی چی واقعا؟

یعنی حالت سوم نداره؟ نمیشه کسی ازدواج کرده باشه؟؟

همین دختره چند روز پیش اومده دایرکت، میگه یه سوال دارم پست بذار مردم جواب بدن، منم گفتم باشه، سوالتو کامل بپرس تا پست بشه.

سوال برای من نوشته با این محتوا:

"دو روزه با پسره رل زدم، الان میگه میخوام با هم باشیم، چیکار کنم؟"

منم که خدایی نمیدونم رل چیه، فک میکنم اسم باکلاس دوست پسرو میگن😧

دیگه نپرسیدم ازش، گفتم الان میگه دختره خنگوله😆

گفتم میخوادت برای ازدواج؟ گفت نه دوستی، حالا اینجاست که من فرق رل زدن با دوستی رو نمیفهمم، خب اگه رل همون دوستی باشه که دو روزه با هم دوستن، همینجوری ادامه میدن.


پرسیدم چند سالته گفت 15، پسره هم 17

خلاصه کلی نصیحتش کردم که پسره برای خوشگذرونی میخوادتو گولت میزنه و ....

میخواستم بگم قصدش ازدواج نیست، که به نظرم احمقانه اومد، دختر 15 ساله که دنبال ازدواج نیست.

خلاصه سوالشو خودم جواب دادم، حالا بعد چند روز اومده استوری این سوال مسخره رو پرسیده" کیا رلن کیا سینگل"

اینم از نسل جدیدمون😄😄

کلا ازدواج براشون شده مثل قدیما که میرفتیم پشت بوم و برفا رو پارو میکردیم...


 

۲۱ لایک:)
خخخخ 
مرسی شادی مارا فراهم مینماید 
خخخخخ

😊😊😊

:)))))

😊😊

رضا `پسر از جنس پدر` ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۵
آدم های این دوره زمونه دوست دارن همه چی رو تجربه کنن ولی نمیدونند همه پسرا خوب نیستن باید یه حدی رو رعایت کنن ولی ...  "من به همه این رل بودن ها مشکوک باقی میمونم. "

نمیدونم این اصطلاحات چیه درآوردن، 

به حرف هیچکی هم گوش نمیدن، من بهش میگفتم خوب نیست دوست بشی،  حس میکردم که یه چیز غیر عرفی رو دارم بهش میگم، 

وحیده پوربافرانی ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۰
برای نسل امروز حالت سومی وجود نداره. یعنی انگار کسی که متأهله یا جاش توی کارخونه س یا آشپزخونه. به دهه ها کاری ندارم اما واقعا از دهه ی هشتاد به بعد آدمها فوق العاده عوض شدند و سطحی نگر!!!!

من که نمیتونم فکرشو بکنم در آینده بچه هایی با این طرز فکر داشته باشم، البته از وقتی که بیان اومدم، بچه های دهه هشتادی مثبت خیلی دیدم

وحیده پوربافرانی ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۵
به هر حال هر مکان و هر زمانی خوب و بد داره دیگه.
ممنون از مطالب خوبتون :)

درسته

ممنون از همراهیتون🙏😊

:) 

😊

:))

😊😊

دختری از جنس باد ۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۳
ای خدای من😂

😄😄

حالا رل به چی میگن دقیقا؟!

نمیدونم، ولی حتما مفهومش با دوستی متفاوته که میخواسته تغییر موقعیت بده😄

خواهشا یه نفر بگه اینا ینی چی ؟؟!
سینگل چی بیده ؟! O_o

سینگل معادل انگلیسی مجرده😊

ولی رل نمیدونم چیه

😂😂

😄😄

سلام😁😁

سلام

😊😊

اصن این دهه هشتادیا خیلی عجیبن اکثرشون

کلا نسل جدید عجیبن😊

چون ما با جقجقه بزرگ شدیم اینا با گوشی

اینستا تله وقته

دقیقا

البته برای تبلیغات خیلی خوبه ولی متاسفانه ازش درست استفاده نمیشه

ببین دغدغه ما چیه دغدغه بقیه چیه.
البته انتظار بیشتری هم نمیره این دختر بیشتر از طریق دوستانی با این سبک و سیاق تغذیه فکری میشه و در نتیجه همین بازخورد را هم میگیره. 
اول فکر کردم این سوال شماست تعجب کردم گفتم شما هم!؟ 
منم فکر میکردم این که میگن رل یعنی دوستی. ولی فکر کنم یعنی به کسی علاقه زیادی داشتن و دل بردن ازش. یعنی یه کانال دانشگاه بچه هاشون اینجوری رل رو میگفتن من فکر میکنم اینه تعریفش. خدا بدادمون برسه که محل تحصیل و پژوهشمون شده محل دوستیابی و رل زدن. 

آره واقعا

کلا به فنا رفتیم

میلاد کمالی ۱۵ مرداد ۹۷ , ۲۱:۴۳
بلانصبت جمع
ازدواج بخوره تو سرشون
اینا به روابط بالای یه ماه اصلا آلرژی پیدا کردن :|

😊😊


من که نمیدونم ژل یعنی چی خخخ

😊

ما هم نمیدونیم

سلام

اما رل زدن چیست و به چه معناست؟

کلمهرلاز اصطلاح انگلیسیRelationshipگرفته شده است که به معنای رابطه می باشد. همانطور که گفتیم اصطلاحرلورل زدنبیشتر در فضای مجازی و هنگام چت کردن استفاده می شود و اگر بخواهیم واضح تر بگوییم وقتی یک پسر و دختر با هم دوست می شوند اصطلاحا به آنرل زدنمی گویند.

 

سینگل چیست؟

سینگلمعنای همان کلمه انگلیسیSingleمی باشد و معمولا به افرادی اطلاق می شود که مجرد هستند و دوستی یا رابطه ای با کسی ندارند.

به طور کلی می توان گفتسینگلواین رلمخالف همدیگر هستند و به عبارت دیگر، مجرد و متاهل (یا دارای رابطه) خوانده می شوند.


سلام

ممنون از توضیحاتتون😊🙏

چی بگم.
به نظر من اگر دوستی پاک باشه بین دختر و پسر مشکلی نداره ولی اگر فقط برای دوستی زیرشکمی باشه که نه.

من خودم موافق دوستی نیستم، ب نظرم هر ارتباطی باید هدفی داشته باشه، 

آقای برادر ۱۵ مرداد ۹۷ , ۲۲:۴۸
ما که سینگلیم:)))

بله بله😊😊

اینا که کلن شوتن (:

خیلیم بی خیال😊

علیــ ـرضا ۱۶ مرداد ۹۷ , ۰۰:۱۱
ممنون بابت پست انرژی اتمیت 😂😂

ممنون از شما😄😄

نعیمه بانو ۱۶ مرداد ۹۷ , ۰۹:۵۲
منم یه مدت برام سوال بود بعدش فهمیدم منظور از سینگل ورل چیه :))
اینا دچار احساسات دوران بلوغ میشن کم کم بعد از اینکه سرشون به سنگ خورد این کارا رو میزارن کنار یه نوع تنهایی احساس می کنن که فک می کنن با این کار ها برطرف میشه 

درسته، ولی به نظرم باید خونواده ها سطح آگاهی فرزندانشونو بالا ببرن که بعدها دچار مشکلات عاطفی نشن

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۴:۴۳
😂😂😂😂
الان فمستم اینا ینی چی!😁😁😁

نمیدونم😧

:))))

😊😊

خخخخخ
چقد ما دهه هشتادیارو تخریب میکنین
تاکی عاخه
عاغا همه ی ما دهه هشتادیا ک اینجوری نیستیم
حالا ی عده درسته هستن
ولی ب شخصه با دخترای فامیلم راحت نیستم
بوخودا
فکرشو بکن...
نه اصن فکر این کارارم نمیتونم کنم

نه منظورم دهه هشتادیا نیستن، منظورم این اصطلاحات و عقاید خاصه

 بله خوب و بد بین همه نسلها هست، 

برف پارو کردن که سخت بود مثل جویدن آدمس موزی شده براشون .. شیرینیش که رفت می ندازنش دور ... 

خدا عاقلشون کنه 

روز به روز هم داره این فرهنگهای بد بین مردم جا میفته و هر کی این ضد ارزشها رو داشته باشه لاکچری میشه

سیّد محمّد جعاوله ۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۹
خخخ

😊😊

پریسا سادات .. ۱۶ مرداد ۹۷ , ۱۹:۵۵
:|
:))

😊😊

منم معنی اینارو نمیدونستم
مرسی هم آگاه شدم هم کلی خندیدم
:)))))))
😅😅😅😅😅😅😅
متاسفانه سن این چیزا همش داره کم میشه!!!منظورم اینه که حتی بچه های سوم یا چهارم ابتدایی ...
چقدرم خنده دارن
:)))))))

بله دقیقا😊

ممنون از حضور و نظرتون🙏

اقای رمانتیک ۱۷ مرداد ۹۷ , ۱۲:۰۳
خدایی نسل جدید خیلی بد شدن

همه که نه، یه عده ی خاصی 😊

یه بنده خدا ۱۷ مرداد ۹۷ , ۱۴:۰۵
خخخخخخخخ

😊😊😊

💟عکس کده💟 ۱۷ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۷
ههههههه
:)

😊

دنیای کامپیوتر ... ۱۸ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۴
ازدواج هم خوبه هم بده.

چیش خوبه، چیش بده؟

الان که دغدغه فقط دخل وخرج شده اینا یابچه ان یا بی دغدغه!

خب سنشون کمه و هنوز چیزی نمیدونن از زندگی

🙏

سلام
خب می گفتید دخترجان ، پسری که میگه واسه دوستی میخوامت یعنی برای بازی دادنت میخوام ، اینکه دیگه سوال پرسیدن نداره 

سلام

😊
مشکل اینجاست که از نظرش دوستی با پسر مشکلی نداشت

رل چی هست ؟ ☺ چقدر جدیدا لغات جدید ابداع شده. همون لاس زدن هست که خارجی ها توی فیلم هاشون میگن ؟ یه بازی روی گوشیم هست و پسره ده سالش هست و تازه داره دندون های اصلیش در میاد و بعد درباره رل زدم توی چت بازی صحبت میکنه. حال نداشتم توی نت درباره اش سرچ کنم ولی الان که داره فراگیر میشه باید برم ببینم چیه که اینقدر میگن. 
راستی خوشحالم که هنوز وبلاگت فعال هست و ادامه میدی. بعضی وب هایی که دنبال می کردم بسته شده بودن و طرف دیگه حال مطلب گذاشتن را نداشته. از بین وب هایی هم که دنبال میکنم فقط مطالب اینجا را میخونم و نظر میزارم . البته فعلا تا زمانی که لحظه رفتنم به سربازی فرا برسه. 

ممنونم از همراهیتون

شما هم خیلی کم پیدایین، 😊
ان شاء الله که سلامت باشین🙏

خخخخخخخخخخخ
خب بود

مرسی از حضورتون😊

😂😂😂

😊

دخترک مژده ۲۳ خرداد ۹۸ , ۰۹:۳۶
عاغا!سلام.
من یه دهه هشتادی ام از نوع بسیییاااررر مثبتش!
خودم از همسالان خودم واقعنننن ناراحتم!
چندروز پیش،بعد امتحان نهایی،توی مدرسه،دختره متاهله بازم نشسته برا دوست مجردش تمامو کمال روابط شرعیه باشوهرشو تعریف میکنه با جزئیات!!!!!!!!!

منم معنی هییچچکدوومم اینارونمیدونم ولی میدونم تاچندوقت دیگه سنت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از بین میره!

سلام

خوش اومدی
هر آدمی هم نوع خودشو جذب میکنه، پس نگران نباش عزیزم

منم یه سوال دادم کیا رلن کیا سینگل خخخخ

😊😶😄

منم رل میخوام 😜😂

 

😑😶

مرسی بابت مطالب عالیتون

ممنون از حضور و نظرتون😊

اینجور ک معلومه رل خیلی جالبه

نمیدونم😬

پسرکِ سربزیز ۲۳ شهریور ۹۸ , ۰۰:۳۰

سلام

فکرکنم پست خیلی قدیمی باشه

به نظرم یجور ضربه میخورن که نفهمین از کجا خوردن

کلی بیماری روحی روانی و نارضایتی توی آینده شون هست مگه میشه آدم سال به سال شریک زندگیشو عوض کنه؟ شریک لزوما منظورم زیرسقف رفتن نیست مهمترین نیاز که نیاز عاطفیه شریک میخواد وقتی صبرنکنیم تا ازدواج درست کنیم ضربه میخوریم از همین ناحیه

بعد از ازدواج(اگه ازدواج کنن) به مشکل میخورن

سلام

بله درسته
آرامشی که توی وفاداری هست هیچ جای دیگه نمیشه حسش کرد
ممنون از نظرتون🙏

عالی بود ممنون ازنصیحتاتون بهمون کمک کرد آخه کیه که گوش کنه.

خواهش میکنم😊

اره راستش هر کسی فک میکنه خودش داره درست ترین کار رو انجام میده،،

عالی بود ممنون ازنصیحتاتون بهمون کمک کرد آخه کیه که گوش کنه.

Maryambandas Bandas ۱۹ مهر ۹۸ , ۱۸:۳۰

دهه هشتادی خوب هم داریم مثلا من یکیش هستم ولی واقعا بد زمونه ای شده 

بله خوبم زیاد داریم

ان شا الله همیشه همینجوری خوب بمونین

:O :O :O :O :O :O 

:O :O :O :O :O :O 

😊

فائزه اسدی ۳۰ مهر ۹۸ , ۲۳:۴۹

خداهمه ماروهدایت کنه

ان شا الله

یه سوال دارم ببخشید حالا رل دونه ای چند هست یکی هم واسه من پیدا کنین

خخخخ

😊

واقعا بد زمونه ای شده دیگه بچه هاازمابیشترمیدونن!!!

😊🌷

قبول

😊🙏

این ته تغاری ما هم دهه هشتادیه. سینگل یعنی کسی که دوست پسر نداره.خداروشکر ته تغاری سینگله. رل زدن همون دوستیه ،وقتی طرف میگه بیا رل بزنیم یعنی حرفای عاشقانه و ...بزنیم.مثل لاس زدن که معنیش رو دو هفته پیش سرچ کردم. خداگوگل رو بیامرزه. این تعریف یک دهه هشتادیه.

آره ولی تو این تعریف ازدواج جایگاهی نداره

به نظرم داره روز به روز کمرنگ تر میشه

خوب الان اینقده گرونیه که میترسن. پسره میره با دختره رل میزنه با دوتا پفک و پاستیل و شکلات دلش رو به دست میاره. دختر ساده باشه پسر کارشم باهاش میکنه. بعد ولش میکنه. دیگه چرا ازدواج کنه. دختره هم نیاز عاطفی که داره اینطوری برطرف میکنه.ولی افسردگیای بعدش دیوونه کنندست که نمیفهمه.

درسته الان زیاد شده این چیزا و همش به ضرر دختره

دخترابسیار ساده ان. وپسرابسیارفرصت طلب...

البته در مورد همه ی دخترا و پسرا نمیشه اینو گفت

دختر خرداد ۱۲ آذر ۹۸ , ۱۰:۴۲
اوضاع اینجوری پیش بره کلا دهه های قبل باید با چاقوی میوه خوری برن خودکشی کنند ،خیلی خندیدم ممنون :))) اما در واقع بشدت آدم باید نگران باشه

ممنون از نظرتون😊🙏

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام من یه ده هشتادی منفی هستم حتما با خودتون میگن جای من اینجا نیست فک کنم اینجا اکثرن بچه مثبتن آرع به نظر من رل خوبه دهناتون ببندین هی میگین چه نسلی شده رل اصلا خوب نیست نسل ما خوب بهتر شما هاست نسلای بعدیم بهتر میشن میمئنم تا نسالای دیگه ایران اینجوری نیست میشه خارج  ایشالا یعنی دعا میکنم در آینده ی نزدیک ترض فکر تمامی مردم ایران درباره این چیزا  عوض شه ایران بشه یه کشور آزاد  بابا برین جلو پلاستون جم کنید مشتی آدم مف خور دارن مارو اموزش میدن دختر به این میگن زندگی به این میگن که هی از رو هوس با اینو اون رل بزنین به این پسر بگین با کسی نیستم با ۱۰ تا پسر برین بیرون تا دلتون بخادم عضو کانال ****** ۳ بارم میخواستم خودکشی کنم  حالا رل چیه ؟ هیمی پرسین دوست پسر برا دخترا و دوست دختر برا پسرا حیف شرایطشو نداشتم و گرنه از این ایران میزدم بیرون سلامتی روزی ** ** ** ** **** *** **** ** **** **** ****** *** سلامتی روزی که هیچکس سینگل نباش هیچیکی نگه رل خوب نی یا سلامتی روز یکی چادری نباشه یا کسی نه نماز بخونه نه روز بگیره نه قرآن حالا برا اینا صلوات 

سلام عزیزم

اینکه آزاد باشی و آزادانه زندگی کنی اصلا بد نیست، اینکه نسبت به جنس مخالف شناخت داشته باشی بد نیست. ولی اینکه بخوای خودتو در معرض سواستفاده ی جنس مخالف قرار بدی اصلا چیز خوبی نیست. ممکنه الان این چیزا به نظرت مسخره بیاد ولی بعدها حتما متوجه میشی که پسرایی که یه مدت باهات رل زدن مقطعی بوده و برای خودت ارزشی قائل نبودن که این واقعا برای یه دختر آزار دهنده هست.
چرا فک میکنی هر کی مخالف زیر سوال رفتن عزت نفسه حتما چادریه؟! یا اینکه هر کی چادریه لزوما مثبت نیست، 
خارجیا هم اینطوری نیستن که هر روز با یکی باشن، کشورهای اروپایی هم به کسایی که هر روز با یه نفرن میگن بی بند و بار، منتهی اونا سبک ازدواجشون متفاوته و شاید بهتر از ایران باشه، چون تا وقتی که واقعا به همسرشون علاقه دارن باهاش زندگی میکنن،  وگرنه رل که بی بندو باریه حتی تو کشورای دیگه
عزیزم برات آرزو میکنم زندگیه با عزت 🌷

منم ارزو میکنم که کارات و شرایطتت اوکی شه و بری و کشور از وجودت پاک شه

😊

ببخشید من با خانوم شیوا بودما نه با شما

بله متوجه شدم😄

ولی بعضی از دهه هشتادی ها خیلی بیشتر از بقیه میدونن مثل من ولی بعصیا خیلی خنگ هستند

ربطی به خنگی نداره، منم نمیدونم ولی فک نکنم خنگ باشم😨😥😑😶

سلام عزیزم منظورم از خنگ یعینی کم تر از بقیه میدونن مشیه از سینگلی هم متن بزارید ممنون میشم : )

😊

از سینگلی چی بذارم آخه پیشنهاد بدین

متن عالی بود من که دوست داشتم. چون خودم سینگلم برای همین گفتم :)

مرسی از حضورت عزیزم😊

رل میخوام

😐😐

نمیدونم چرا اینجوریم هم سینگلم هم خجالتی بدترین حالت ممکن :)

تنتون سالم باشه:)

پیام تون خیلی عالی بود من خودم سینگل ام ولی عالی بود

😊🙏

I want a rel😞

😏😏😏

واااااااااااااااااااااااااااااااااااا مگه ما دهه هشتادیا چمونه؟

حالا انگار بقیه دهه ها خیلی خوبن

والا ما اگه هم جور خاصی هستیم(که نیستیم) زیر دست همین دهه هفتادیا و دهه شصتیا بودیم که اینجور شدیم

:)

همه که مثه هم نیستن، همه جوره داریم

خیلی باحال بود حالا والا سینگلی هم سخته من ۳ساله دنبال ی دختر خوب هستم گیرم نمیاد اگه میتونی کمک کن

ان شاءالله پیدا میشه، از خدا بخواین که دختر مناسبی جلوی راهتون قرار بده

به نظر من اصلا خوب نیست که کسی رل داشته باشه منظورم از طرف دختره چون خود دخترا ضرر میکنن به نظرم پسرا فقط دخترا رو برای بازی دادن و خوشگذرونی میخوان میدونید چیه؟؟؟ منم یه دهه هشتادی هستم و تمام ترسم و وحشتم اینه که کسی بخواد بهم پیام بده یعنی پسر دخترا انقدر ساده نباشین شما با چه انگیزه ای میریین با یه پسر ها اون میخواد چه تاجی رو سر شما بزاره؟؟؟ تا یکی از راه رسید و بهتون گفت خوشگل سریع دست و پاتونو گم میکنین یعنی چی آخه  نظر من اینه که تا موقع ازدواجتون سینگل بمونید 

👌👌

ببینید منم ده هشتادیم ولی ربطی نداره 10 سالمه ولی اگر 3صبح هم از بیرون بیام بابام یاداداشم نمیگه کجا بودی اینا میخوان از سینگلی درآن آبروی خودشونو میبرن 

:)

مهدی عسکرپور ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۶:۰۷

جالبه نصف کامنتا پسرای سینگلن و دنبال رل میگردن و کامنت گزاشتن شاید فرجی شد :)

انتظار دارن دخترا برن پی وی؟! خخخ

بعد از اون طرف دخترایی که تو بیو میزنن : سینگل

مث اون برچسب فروش فوری توی سایت دیوار میمونه ...

 

خیلی خندیدم مرسی ! خخخ

.

راستی!

میشه وبمو دنبال کنید؟
منم دنبالتون میکنم باشه؟
www.mahdiaskarpoor.ir

برای دنبال کردن به این لینک برید:
http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=mahdiaskarpoor.ir

من هر کسی که دنبالم کنه دنبال میکنم

حالا نصف کامنتا رو عدم تایید زدم :)

نویسنده سناریو ۱۵ مرداد ۹۹ , ۱۴:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

در زمان شاهنشاه: رول به معنای نقش بازی کردن در تاتر وسینما بود . اگرکسی میخواست سر کسی کلاه بگذارد وطرف میفهمید یارو کلاه بردارره . بهش با عصبانیت مگفت: برای من رول بازی نکن دستتو خوندم *** *** *** ** *****   یا پشت سره آدما می‌گفتن : با این یارو نگردین  . اون همش داره برات رول بازی می‌کنه ****** ***** **** *** *** ***** **** *** ** ** **** **** ***** *** *** ***** **** **** * *** ***** کلمه رول درجای دیگری هم مصرف داشت . مثلاً می‌گفتند: تو مثل اینکه رانندگی بلد نیستی رول فرمونو درست دست بگیر. و گر نه اینطوری برونی کله معلق میشیم.

 

 

ممنون از توضیحاتتون

الانم این کلمات بکار میرن

سلام‌‌وتشکربابتوب‌سایت‌ومطلب‌زیباتون

سلام

ممنون از حضور و نظرتون

سلام متنتون واقعیت نبود و ما دهه هشتادیا همه قبولش داریم چون واقعیته من خودم به شخصه افتخار میکنم یه دهه هشتادیم چرا چون همه ی آدمای نسل قبل کح به قول خودشون خیلی سنگین رنگین بودن وعضشون بدتر از دهه هشتادست ببنید من اصلن قصد توهین ندرم فقط توی دلم حرفایی هست کح باید بگم منم یه دختر دهه هشتادیم اما همیشه حد حدود خودمو رعایت کردم بعله ما دهه هشتادیا کلن توی گوشی هستیم خب شوما جایگزینی براش دارین/؟ ندرین وقتی شوما هایی کح مثلن عالی هستین بهترین هستین زمان خودتون چقدر عشق میکردیم چقدر دور هم بودین اما آلن چی/؟ سال به سال هم همو نمی‌بینیم چرا ما مردم چرا شوماهایی کح مثلن بهتر از ما می‌فهمید همش چیزای بد مارو می‌بینید/؟ چرا فک میکنین همتون خوبین چرا وقتی توی یه سایتی یه برنامه ای هر چیزی کح درمورد خوب بودن باشه همه میان میگن بعله درسته رل زدن چیه سینگل چیه ههه آقا همه ی شوماها توی نسلتون اع این چیزا داشتین شاید اگح ما هم موقع شوما بودیم می‌گفتیم اینارو نگاه کن بزارین مثال بزنم مثلن موقع شوما تازه گوشی اومده بود خب همتون مراسم تک زنگی داشتین ببین بخدا من قصد توهین ندرم فقط دارم میگم به خودتون بیایین چرا میخای نسل جدیدی کح آینده سازن رو خراب میکنین آقا اصلن بدترین آدمای دنیا نسل ماهستن ولی به اینکح بدن همیشه به فکر همه هستن درسته بیخایلن مهم نیست هیچی براشون مغرورن اما اینو بدونین ما دهه هشتادیا درسته بدیم ولی اگح پایه جون بقیه وسط باشه اولین نفریم کح جلو میریم حتمن بعضیا میگن ههه برو باوا دلت خشه  چرا جونمو بخاطر یکی به خطر بندازم اما اینا همه تظاهر سطحی به جاش ماهم خودمونو نشون میدیم ولی اینو بدونین کح ما دهه هشتادیا هرچی بهمون گفتن سکوت کردیم حرف نزدیم هر کاری کردیم یه ایراد گرفتین اشکال ندره خدا بالا سر هست نمیگم شوماها بدین خیلی هم خوبین اما توی دین خدا نگفته کسیو مسخره کنین خودتونو اونجور کح نیستین جا بزنین آهای دهه هشتاد ایی کح میگین ما خوبیم بدها اینان نح عزیزم ما هممون یکی هستیم بعله منم به شخص غبطه میخورم یه هم دهه ام این کارارو میکنه با خودش ولی با این حال قبول دارمش ولی شوماها چی/؟ چرا میخاین خودتونو خوب جلوه بدین بخدا این کار درست نیست کمکشون کنین این نسل هنوز خامه هنوز جوونه اشتباه میکنه درس میگیره آره آلن اینو من گفتم صدرصد میگین هه ماشالا انقدر خیره هستین کح هرچی بهتون بگیم هرچی سرتون بخوره به سنگ چیزی نمیگین خب عزیزدلم ما کلن عادتمونه هرکی باهامون چه دختر چه پسر هرکاری کرد دم نزنیم اره حتمن اینو هم میگین کح با بهشون بگیم اینکارو نکن میگن بتوچه آره میگن قبول دارم میدونین چرا میگن/؟ چون دیگح براشون هیچی مهم نیست اونم فقط بخاطر اینکح هیچکس براشون تره هم خورده نمیکنه وقتی میبینن همه به چشم بد نگاهشون میکنن پشت سرشون این همه حرفه خب چی بگن ها چی  بگن آهای نسل های بزرگ شوماها کح انقدر عاقلین انقدر درست کارین به ماهم یاد بدین به ماهم بگین چیکار کنیم شریف ما دهه هشتادیا اع سگ کمتر اگح گوش نکنیم بعدشم انگار ما دهه هشتادیا وقتی اینجور تیپ میزنینم انگار قاتلیم نح جونم شوما دهه شصتیا هفتادیا هم این دوره هارو داشتی حالا ما شلواز اسلشیم شوما شلوا دم پا ما موهامون اع پشت بیرونه یا بافتست شوما گرچه سبز کاشتین بالا سرتون آره همه ی دهه ها این دو هارو گذرونن اما هرکدومشون به یه مدلی پس ایراد نگیرین نگین ما خوبیم بگین همون خوبیم. 

حتمن فک میکنین منی کح این حرفارو میزنم یه دختر بد لش هستم نح جانم من توی اجتماع بزرگ شدم من به شخصه میگم من یه دهه هشتادیه بروز باحجاب هستم من همچیو میدونم همچی پدرم مادرم خاهرم گفتن خودت باید بفهمی منو جوری تربیت دادن کح خودم بفهمم بعله من توی همه ی گپها گروها کانال بودم دیدم چیکارا میکنن چت کردم توی همه ی ربات ها هم رفتم ولی حد خودمو دونستم ببینید من با اینکح اینجوریم اومدم اع کسایی همایت کردم کح ضد حجاب چادرن چون واقعن باید میگفتم اینارو توی دین من نگفته حق کسیو بخورم اع کسی کح داره بهش ظلم میشه دفاع نکنم بعله یه دختر 15 ساله نباید وارد رابطه بشه اما همین دهه هفتادی نصف بیشترشون ازداجهاشون اع همین توییتر بوده تازه شهرهاشون هم جدا آره جانم فک نکنین فقط دهه هشتادیا اینطورین همه اینطورین پس نباید زود قضاوت کنیم و همچیو سر دهه هشتادیا بریزیم به خودتون بیاین. 

یه تشکر دوباره اع مدیر سایت ممنونم کح همچین متنی رو گذاشتین تا ما کامل بتونیم راجبش باهاتون صحبت کنیم و مردم آگاه شن کح نسل ما عجیب نیست نسل ما نسلی بعد از شوما هاست کح همه ی اینارو گذروندین به مدلی دیگر پس عادل باشیم و ع آلتو رعایت کنیم باتشکر🎀

 

🙏

خب همه ی پسرا که اینجوری نیستن یه روز باشن یه روز نباشن دختر باید فقط به پایه یوی بسوزه که ارزششو داشته باشه نه اینکه یه به اسن بگه عشقم یه روز به اون یکی 

😶

سلام من خودم یه ده هشتادیم که مثبت و با حجابم دیدم توی جامع چه کارا که نکردن ولی خوبم دیدم ده هشتادیهام مثل همه ی ده ها خوب و بد دارن آنقدر بد نگید در مورد مون     ما ده هشتادی مثل همه با مد پیش می‌رویم زمونه شما مد جور دیگه ای بود شمام اینطوری میگشتید زمونه مام اینجوری اینجوری میگردیم 

آفرین👌👌

من یک دهه هشتادیم       افتخار من اینه که یه دهه هشتادیم چرا چونکه تمام دوستان من رل زدن  ومنو تشویق میکنن که رل بزن اما من هیچ وقت به حرف اونها توجهی نمیکنم  و همچین کاری نمیکنم  اولش هم نمیدونستم اصلا رل چیه  تا اینکه در گوگل سرچ کردم   حتا من هیچ دوستی نداشتم که  جنس مخالف من باشد پس لطفا زود قضاوت نکنید 

👌👌

😂😂😂😂😂

خیلی بامزه بود عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت