چفت موزیک (17)


center> متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ طوفانی باراد

چسبیده دستام تو دستات
آرامش برگشته پیشم با حرفات

همه رو یادم رفت قلبمو دادم رفت
بدون ترس

چرخیده دنیا به کامم
عطر تو هیچ وقت نذاشتش بخوابم

مثل یه درمونی بگو که میمونی
تا نفس هست

همیشه با من باش عشق تو تاثیر داشت
منو به تنهایی عادت نده رو دلم رد پات هیشکی نمیاد جات

یه دنیا خوشبختی بات اومده وای از دوست داشتنت از تو و بوی تنت
عطرت پیچیده شد بی هوس میخواستمت

خوبه آرامش بی انتها کم نمیذارم برات
کم نیست احساسم طوفانی عشقمون طولانی

مکثت بی فایدس انتظار واسه چیه
جات تو قلب منه یادت نره کی برات عاشق تره

همیشه که باشی بام آروم میشه دنیام
مساله سادست تو عشق منی

دل تو دلم نیستش حسمو فهمیدش
چشات نمیذارن دل بکنی
دل بکنی

وای از دوست داشتنت از تو و بوی تنت
عطرت پیچیده شد بی هوس میخواستمت

خوبه آرامش بی انتها کم نمیذارم برات
کم نیست احساسم طوفانی عشقمون طولانی

مکثت بی فایدس انتظار واسه چیه
جات تو قلب منه یادت نره کی برات عاشق تره


۱۰ لایک:)
عالی بود 
ممنون :)

مرسی😊

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۰:۳۱
سلام.
عالی بود.
خیلی قشنگ بود. :)

سلام

ممنونم😊

عالی

سپاس😊

ما جــــــــღــــــدہツ ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۴:۵۱
:)

😊

جناب منزوی ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۴:۵۶
خیلی هم خوب :)

مرسی😊

نـــای دل ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۶:۱۳
خیلی هم زیبا...

مرسی🙏

مهدی قاسمی ۲۰ آبان ۹۷ , ۱۸:۳۳
لایک:) 
امیدوارم به هدفت برسی:)

مرسی

چه هدفی😦؟

قشنگه.

مرسی😊

مهدی قاسمی ۲۱ آبان ۹۷ , ۱۳:۲۰
نه کلی گفتم که یعنی به هر چیزی دوست دارین برسین
من که نمیدونم شما چه هدفی دارید:)
ببخشید دیگه ، همینجوری گفتم:))

ممنونم از دعای قشنگتون😊

شما هم همینطور

فرید پرهمت ۲۱ آبان ۹۷ , ۱۴:۰۹
منم لایک کردم!!!

مچکرم😊

علیــ ـرضا ۲۳ آبان ۹۷ , ۲۱:۰۹
به به 

تشکر😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت