چفت موزیک (25)


center> متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ ادامه میدمت هوروش بند

بازم خاطره هامون اومد یادم
چه قشنگ بود اون روزا باهم
من تو یه گیتار و یه آهنگ
اون شب باد میزد لای اون موهات
کی تورو قد خودم میخواست
کی تورو قد خودم میخواست ...
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره
باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت تو فکر خودم ادامه میدمت
بازم میام به دیدنت ...
بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم کی تورو با کسی عوض کردم
تو نکن از تو دلت پرتم ...
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره
۷ لایک:)
حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۱۴ خرداد ۹۸ , ۱۹:۴۱
خوب بود
:)

ممنونم😊

فک کنم شما از این آهنگها خوشتون نمیاد

با سلام...
زیبا بود. عید فطر بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
یاعلی

سلام

ممنونم
عید شما هم مبارک🙏🙏

نویسنده آشنا ۱۴ خرداد ۹۸ , ۲۳:۵۵
سلام، عید سعید فطر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم:).

سلام

ممنونم
منم تبریک میگم، طاعات قبول🙏🌷

زیباست..

عیدتون مبارک...

ممنونم، 

عید شما هم مبارک🙏🌷

مرسی فکر نمیکردم خوشم بیاد از آهنگ. خوب بود مرسی

خواهش میکنم، قابل نداشت😊🙏

قشنگ بود 
متشکرم :))

مرسی عزیزم🙏😊

حـ . آرمان (استاد بزرگ) ۱۸ خرداد ۹۸ , ۰۰:۲۶
سلیقه ها متفاوت هست :)
ترجیح من بیشتر گوش دادن آهنگهایی است که از نظر شعر و محتوا غنی تر باشند
یا کلا بی کلام باشند :)

بله درسته

ان شاء الله که همیشه سلامت و موفق باشین🙏

عیدت مبارک :)

ممنونم

عید شما هم مبارک باشه،😊

👏👏

ممنون از حضورتون🙏🙏

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت