ازدواج آسمانی


سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا رو تبریک میگم به همه دوستان عزیز،،

ان شا الله که به برکت این روز، شرایط ازدواج همه جوونا جور بشه،،

دخترا سعی کنید تو مسائل اقتصادی زیاد سخت نگیرین که پسرا هم بتونن ازدواج کنن. 

پسرا هم سعی کنین از ازدواج نترسین،،

روزی دست خداست، نگران پول نباشین،،

من به این اعتقاد دارم که اگه خدا بخواد کسی پولدار بشه،، قطعا میشه، حتی اگه با فقیر ترین فرد هم ازدواج کنه،،

-برعکسشم هست-

خدا خودش تو آیه 26 سوره آل عمران گفته:


قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشَاءُ وَتَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ۖ بِیَدِکَ الْخَیْرُ ۖ إِنَّکَ عَلَىٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ


بار خدایا، ای پادشاه ملک هستی، تو هر که را خواهی ملک و سلطنت بخشی و از هر که خواهی ملک و سلطنت بازگیری، و هر که را خواهی عزت دهی و هر که را خواهی خوار گردانی، هر خیر و نیکویی به دست توست و تنها تو بر هر چیز توانایی.


به شرطی که انتخاب درستی داشته باشیم تو زندگیمون و پول رو به اخلاق و چیزای مهم طرف ترجیح ندیم.

به امید خوشبختی همه جوونا

🌸🌸🌸🌸🌸🌸

۱۶ لایک:)
تبریک :)😍😍

مرسی عزیزم😊🌹

سلام :)
مبارکه ان شاءالله

سلام

سلامت باشین ان شا الله

سلام...
تبریک
انشالله عروسی خودت.
من به این نتیجه رسیدم که همسر من اون دنیا منتظرمه. این دنیا واسه پولدارها
پایدار باشید

سلام

ممنونم
وای شما پسرا چرا انقد نا امیدین،،
شما که شرایطتون خوبه، ان شا الله همین جا

ما ناامید نیستیم. بخدا نمیشه خوشبخت کرد. 

خوشبختی چیه مگه

قدیما چرا خوشبخت میشدن
الان نمیشن؟!

تبریک :)

ممنونم

سلامت باشین:-)

قدیما همه تو یه سطح بودن تقریبا. فکرها و... فرق میکرد.
الان خیلی فرق کرده همه چی. اخه الان دختر خانمها یه شوهر نسبتا پولدار میخوان. منم الان هیچی نیستم پس منتفیه. منم نمیخوام هیچ باشم.

بخاطر اینستاگرامه، 90 درصد پسرا همینن ولی دخترا فقط ده درصد و میبینن، باید فرهنگسازی بشه

نمیدونم من دیگه فقط گذران عمر میکنم.
پایدار باشید
یاعلی

ان شا الله که خدا گشایش ایجاد کنه تو کار همه جوونا

زنده باشین و سلامت

همچنین. بیخیال ازدواج. زندگی مجردی شیرنیهایی زیادی داره.
مثلا تا ظهر خوابیدن. تا دیر وقت بیرون بودن و ...
پایدار باشید.
علی یارت

متاهلی هم اینا رو داره ولی دونفره

خیلی جملات قشنگی نوشتین ولی از حرف تا عمل خیلی فاصله است . یه زمانی به این جمله که پول خوشبختی نمیاره معتقد بودم هر چقدر تجربه ام میره بالاتر می فهمم پول گزینه اول و آخر زندگی های امروزیه .. اینکه پول خوشبختی نمیاره مال کشورهای پیشرفته است که برای تخصص خیلی ارزش قائلند شما اونجا پول هم نداشته باشی نگاه جامعه به شما نگاه ارزشمندیه اینجا شما رو از روی مدل ماشین و متراژ خونه و مسافرت های خارجی تون ارزش گذاری می کنن .. وقتی مدرک دکترا داشته باشی و یک هزارم یه بازاری درآمد نداشته باشی و تو حداقل های زندگیت گیر کرده باشی می فهمی این فقط پوله که خوشبختی میاره .. من عاشق های زیادی رو می شناسم که فقط به خاطر اینکه از نظرمالی مشکل داشتن نتونستن کنار هم دوام بیارن شکم گشنه و سفره خالی که عشق سرش نمیشه عزیزم 

تا حدی قبول دارم صحبتاتونو ولی همه که نمیتونن مرفه باشن. برای داشتن زندگیه بهتر قطعا باید تلاشو بیشتر کرد ولی اینکه بخوایم هممون یه زندگی در سطح عالی داشته باشیم ممکن نیست و نتیجش میشه کم شدن ازدواج. صحبتای من اینه که خواسته های غیر معقولمونو پایین بیاریم،، فقط دخترا مه حق زندگی ندارن، پسرا هم حق زندگی دارن و با هر وضعیت مالی

ممنون از نکاتی که گفتین🌹

جناب منزوی ۱۳ مرداد ۹۸ , ۰۰:۱۳
تاهل خوبه، بشرط پذیرفت مسئولیت آن
تبریک میگم

قطعا تاهل و مسئولیت پذیری باید با هم باشن

ممنونم😊

سلام..
عرض تبریک..

سپاس از مطلب زیباتون....

سلام

ممنونم
مرسی از حضورتون

سلام

نماهنگ ببین

https://www.aparat.com/v/E0uzp

سلام

جالب بود😊
عجب خونه ای هم داره

خداروشکر. گفتم یه کم بخندی. خونه خوبی داری قلیون و همه چی براهه

یاعلی

آره :-D

ممنونم، ان شا الله همیشه شاد باشید

فرناز فرزان ۱۶ مرداد ۹۸ , ۲۳:۱۶

ان شا الله همه جوونا شرایط ازدواجشون مهیا بشه و خوشبخت بشن

ان شا الله

ممنونم از حضور و نظرتون💙

دامادیان چه کسانی بودند؟

نمیدونم

چی هست این؟

کسانی که قبلا ازدواج میکردند ☻

😊

الانم ازدواج میکنن خب

سلام، من باور دارم میشه خوشبخت شد فقط با حلوا حلوا گفتن، دهن شیرین نمیشه. 

الان من یه تعداد زیادی خواستگار رد کردم یا خودشون رفتن همه هم منطقی بود..... دوست دارم عاشق کسی بشم. دیگه خسته شدم از این انتظار سنمون کم کم داره به 40 هم نزدیک میشه حتی.... آیا ما نمیتونیم عاشق بشیم؟ خدا که نگفته عاشق نشین. من واقعا دوست دارم عاشق بشم. چکار کنم.... اینقدر بدبختم که حتی موردی برای عاشق شدن هم ندارم که بخوام دوسش داشته باشم و عشقش رو در درونم زنده کنم. 

سلام

خب میشه عاشق شد ولی اونی که احساس قبولش میکنه منطق قبولش نمیکنه،، نتیجش میشه تنهایی
به نظرم باید بین عقل و احساس یه تعادلی برقرار کنیم و زیاد سخت نگیریم، ان شا الله خدا هم کمک میکنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت