چفت موزیک (30)

.........................>

متن آهنگ در ادامه مطلب 

 

متن آهنگ مجبورم پویا بیاتی

 

خودش نخواست بمونه همراهم باشه

خودش نخواست قلبای ما با هم باشه
دوسم نداشت گذشت از این دل وامونده

تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده
من این دردارو غصه ی فردارو پای کی بنویسم

من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم
مجبورم بسوزم با غم این دل خسته مجبورم

بسازم با این قلب شکستهمجبورم

حرمت عشق زبونمو بسته
مجبورم تو دل بریزم و به روم نیارم مجبورم

پا روی شیشه ی دلم بذارم مجبورم

آخه ازش خاطره ها دارم
خودش نخواست بمونه همراهم باشه

خودش نخواست قلبای ما با هم باشه
دوسم نداشت گذشت از این دل وامونده

تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده
من این دردارو غصه ی فردارو پای کی بنویسم

من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم
مجبورم بسوزم با غم این دل خسته مجبورم

بسازم با این قلب شکسته مجبورم

حرمت عشق زبونمو بسته مجبورم

تو دل بریزم و به روم نیارم مجبورم

پا روی شیشه ی دلم بذارم مجبورم

آخه ازش خاطره ها دارم

۴ لایک:)
نویسنده آشنا ۰۶ آذر ۹۸ , ۱۲:۴۱

سلام، خسته نباشین:)

 

سلام

ممنونم
سلامت باشین

متشکرم دوست خوبم 

قشنگ بود :)

مرسی عزیزم😊

غلامرضا ... ۰۶ آذر ۹۸ , ۱۴:۰۳

سلام...

زیبا بود.

یاعلی

سلام

ممنونم از نظرتون🙏

** سیلاک ** ۰۶ آذر ۹۸ , ۱۷:۴۱

قشنگ بود ولی خیلی غم انگیز بود :(

😊🙏

:)

😊😊

من کارای پویا بیاتی رو دوست دارم

مرسی

خواهش میکنم

نـــای دل ۰۷ آذر ۹۸ , ۲۲:۱۸

مثل همیشه عالی...

ممنونم از نظرتون🌷

قشنگ بود مرسی:)❤❤❤

ممنون از حضور و نظرتون😊🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت