چفت موزیک (32)

.........................>

 متن آهنگ در ادامه مطلب

 

متن آهنگ بر باد رفته علی زند وکیلی

 

بهشتم گم شده بر باد رفته
صدام کن اسم من از یاد رفته
صدام کن بی صدات از دست میرم
نذار از ترس تنهایی بمیرم
دلم آواز کولی وار میخواد دلم آغوش گندم زار میخواد
من از دلبستگی ها زخم خوردم دلم یه عشق بی آزار میخواد
خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود
خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود
خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت
توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت
چه حالی داره حس پر کشیدن یه دریارو یه جرعه سر کشیدن
با چشم بسته آدم هارو دیدن به تو قبل از دوراهی ها رسیدن
چه بد حالیه حس بی پناهی زمین افتادن از بی تکیه گاهی
تصور کردنای اشتباهی رسیدن از سیاهی به سیاهی
خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود
خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود
خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت
توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت

​​​​​

۸ لایک:)
محسن رحمانی ۲۴ دی ۹۸ , ۱۸:۲۸

ممنون.

مرسی از حضورتون🙏

😔👌🙏

😘🙏🌷

:))

:)))

نـــای دل ۲۶ دی ۹۸ , ۰۰:۴۶

مثل همیشه زیبا..

مرسی از نظرتون🙏🙏

دختر خرداد ۲۶ دی ۹۸ , ۲۲:۳۷
:)))))

:)))))🌷

آهنگ خارجی بذارید اگر ایرانیا ته کشیده

افغانی منظورتونه؟

آره افغانی..تز خیلی از ایرانیا قشنگتره

 

..نهایتش ترکی...آخرش سبک دنس یا الکترونیک از بانو...

ما از تولیدات داخلی حمایت میکنیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت