چفت موزیک (33)

 
............................>
 
متن آهنگ در ادامه مطلب
 
متن آهنگ معلومه کجایی میثم ابراهیمی
 
بی تو تک و تنهام چه سرده دستام
معلومه کجایی معلومه کجایی
بی تو من و دریا بی تو شب و سرما
کجایی با کی الان
منم که تیره و تار و تنهام
فکرم باش یه ذره تو که فکرت
یه سره زده به سر من
من و یادت و شب
فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من
من و یادت و شب دیوونه کرد
خسته ام از فکرای بی سر و ته میزنم بی تو توی دل شهر
فرقی نداره که چی میشه تهش میخوام یه امشبو دیوونه شم
چرا نگاتو میدزدی ازم دنیارو واست میریزم بهم
گل بودی خشکیدی خیلی قشنگ بی سر و سامونه این دل تنگ
فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من
من و یادت و شب ...
فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من
من و یادت و شب دیوونه کرد ...
۹ لایک:)
محسن رحمانی ۱۹ بهمن ۹۸ , ۱۸:۳۳

سلام و عرض ادب .

سلام

ارادت

نـــای دل ۲۴ بهمن ۹۸ , ۰۰:۱۸

زیباست...

ممنونم از همراهیتون🙏

آهنگ های میثم ابراهیمی عالین

 

مرسی

آره خوبه، تلویزیون یه برنامه ترانه باران داره هر روز چندتا آهنگ پخش میکنه، میثم ابراهیمی اگه پخش بشه همیشه تو نظرسنجی اوله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت