پرسش و پاسخ

بازدید کنندگان عزیز در صورتی که سوال یا مطلبی داشتین که مایل بودین پست بشه و دیگران در  پاسخ به سوال شما همکاری داشته باشن، لطفا در قسمت نظرات این پست مطرح کنین که به اشتراک گذاشته بشه.

پست مربوط به هر سوال با زمینه نارنجی لینک داده شده😊

نظر یادتون نره🙏🙏

منتظر مطالب بعدی ما باشید...

                                                 

۳۳ لایک:)
امیر بیابانی ۰۴ خرداد ۹۷ , ۰۹:۲۲
از طرف دانلود فیلم
ای به چشم

چشماتون بی بلا🌸🙏

سلام سوال همین جا جواب داده میشه یا صفحه اصلی؟

سلام

در صفحه اصلی پست خواهد شد

افشین خرمی ۰۶ خرداد ۹۷ , ۱۸:۵۲
سلام عالی و خوب

سلام

ممنونم

راههای کاهش غلظت خون رو میخواستم ببینم بقیه چی میدونن . 
ممنون

خواهش میکنم

لطفا سوال من هم پست بشه مرسی

چشم

امید حمزه نژاد ۱۰ خرداد ۹۷ , ۲۲:۴۴
دنبال شدی . :) یادم رفته بود بزنم روی دنبال کردن .

😄

منم حواسم نبود

گرافیست ارشد ۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۶:۳۹
به به ، ممنون
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد

سلام

ممنونم

بنگاه ازدواج شده رسما ...

نه فک نمیکنم

سلام هانیه 
شما این وصفی که گفتید معلومه فقط به ظاهر اهمیت میدید نه زندگی خوب 
دنیای ریاضی ۱۸ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۲
هانیه بر از یک مشاور کمک بگیر که ایم کاره است خوشبخت بشی انشاالله
علی زیرایی ۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۴:۲۸
سلام به دوستان عزیز
اگر مشکلات اینستاگرامی دارید به سایت اینستاگرام ها سر بزنید و مشکلات خود را رفع کنید.
www.instagramha.ir
لیندا حسینی ۱۹ خرداد ۹۷ , ۲۳:۰۲
هانیه خانم به نظرم فقط و فقط به آینده هر کدومشون فکر کنین - دارایی فعلی خواستگار اولیتون واستون مهم نباشه به نظر من البته / در نهایت آرزوی خوشبختی دارم واستون.
سلام 
من بعد ماه رمضون عروسیمه بچه ها. ما رسم داریم عروسی مجلل بگیریم. یعنی حدود 40 میلیون خرج یک شب سالنمون میشه. من و شوهرم تصمیم گرفتیم این پول رو نگه داریم برای خرید خونه و به جای عروسی بریم مشهد و بعدش هم شمال.
میخوام مشورت بگیرم که کارمون درسته؟ یا بعدا پشیمون نمیشم که چرا عروسی نگرفتم؟
لطفا شما هم نظرتون بگید :)
سلام
وبلاگ خوبی بود.
ساده و پر محتوا

اگه راجع به رعایت حقوق دیگران بنویسید ان شاءالله از ثوابش بهره مند بشید.

حق دیگران را ادا کنیم نه اینکه به زور بیان از ما بگیرن !

موفق باشید

سلام

ممنونم
چشم ان شاء الله

سلام 
وبلاگ تون خیلی قشنگه...
من امروز اومدم اینجا
در واقع تازه واردم😊
خواستم تشکر کنم🥀

سلام

ممنونم🙏
خوش اومدین🌷
خوشحال میشیم همراه ما باشین😊

خیلی مرسی
سلامت باشید💐

زنده باشین😘

به یه دختر

راستش در این مورد اطلاعی ندارم، از وبلاگ زیر بپرسین
http://computer24.blog.ir
چشم ،ممنون

😊

😘

سوال من نامزد من پسر با ادب. با ایمان . ظاهرخوب. خانواده دار. اصیل .هست و اصلا دنبال تجملات و زیبایی های انچنانی نیس و الان از من دوره (شهر دیگه ای هستند)
یکسری خواسته هایی از من دارن ک بنطر من نا معقوله نطر شما چیه؟


چادری بشم
آرایش نکنم (فقط توی خونه)
شلوار تنگ ممنوع
کفش باز ممنوع (پوشیدن جوراب اسپرت تا بالای مچ پا اجباری!)
مانتو کوتاه ممنوع
جایی ک مرد باشه نباید کلاس برم
نباید با اقایون صحبت کنم و یا جواب سلامشون بدم
خندیدن بیرون ممنوع
اهنگ گوش کردن ممنوع :/
تعریف کردن کل روزم با جزییات رقیق براشون
اگر راجب مرد دیگه ای حرفی بزنم خیلی ناراحت میشه
رفتن به کنسرت و سینما ممنوع
کلاس هایی مثل خودارایی کاشت ناخن زومبا و‌.. ممنوع 
شاغل شدن قبل ازدواج ممنوع
قطع ارتباط با دوستان و همکلاسی ها 

نطرتون چیه بچه ها؟؟
گرافیست ارشد ۰۲ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۹
سلام ، دنبالشد 🌹🌹🌹✔

🙏🌹

محمود ..... ۰۳ تیر ۹۷ , ۱۳:۰۲
سلام
من فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارم، متولد 65 و پسر هستم. مشکل من اینه که در یکی از شهرهای مرزی به صورت قراردادی مشغول به کار مهندسی هستم. تا به حال خیلی خواستگاری رفتم ولی اکثر دخترها میگن که ما راه دور نمیتونیم بیایم و دوری از خانواده برامون مشکله. میتونم شهر خودمون خونه بگیرم، خودم سختی بکشم و هفته ای دو روز بیام پیش همسرم ولی اینطوری هم کسی قبول نکرد. نمیدونم چرا کسی حاضر به زندگی با این شرایط نیست. چرا دخترها حاضر نیستن کمی سختی بکشن. چرا ویژگی‌های مثبت من را کسی نمیبینه و ارزش براش قایل نیست؟ من از لحاظ ظاهری هم معمولی هستم. یعنی نه خیلی خوب و نه خیلی بد. چاره کار من چیه؟ این را هم بگم که من دنبال دختر با قیافه متوسط به خوب و با اخلاق هستم و شرایط تحصیلی هم لیسانس. ممنون
اگه کسی از دوستان اینجا هست که مایل به ازدواج با بنده هست و شرایطمو قبول داره بگه.
محمود ..... ۰۳ تیر ۹۷ , ۱۳:۱۹
ممنون که سوال منو به اشتراک گذاشتید.

خواهش میکنم🙏

گیتی رسایی ۰۵ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۰
سلام . یکدنیا از اینکه برایم کامنتهای دلگرم کننده میگذاری سپاسگزارت هستم

من دوای درد خود را می‌شناسم!
روزگار

از دل بیمار من
دیگر طبیبی ساخته است


فاضل_نظری

سلام و ارادت

خواهش میکنم، کاری نکردم، شعرهاتون واقعا زیبا هستن😍
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که شما پولهاتونو کجا می ذارید؟...آدرس دقیق لطفا(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

سلام

پولی ندارم فعلا که جایی بخوام بزارم.چطور مگه؟ بانک دارین؟😊
ممنونم، عاقبت شما هم بخیر

سلام وقت بخیر من بعد از پنج سال دوستی هفت ماه عقد کردم تودوران دوستیمون شوهرم حساس بود و من وخیلی محدود میکرد گفتم شاید عقد کنیم اوضاع بهترشه ولی الان حساسیتش بیشتر شده.این از رو دوست داشتنه ایا؟چیکار میشه کرد حساسیتش و کم کنم
نه دیگه...
فرمودید اگه سوالی دارین که می خواهید بقیه جواب بدن، مطرح کنید...
بنده هم مطرح کردم(لبخند)

گفتم بقیه، نگفتم خودم 😁

سلام
پسری 29 ساله هستم که تقریبا شرایط ازدواج دارم. حدود 15 تومن برای پول پیش خونه و ماشین هم پراید دارم. به جز پولی که برای رهن خونه کنار گذاشتم، 10م دیگه برای خرج و مخارج عروسی کنار گذاشتم. ولی با این ده تومن نمیتونم هم خرج مراسم عروسی بدم و هم طلا بخرم. به نظر شما دختر ها قبول میکنن که طلا نخرن؟ 
مردی 32 ساله هستم متاهل دارای دوفرزند، زندگی خوبی داشتم تا اینکه دختر خانمی 24 ساله از طریق محل کارم وارد زندگیم شد، البته همکار نیستیم . من خام این دختر شدم و کم کم بهش علاقمند شدم و به مدت 6 ماه با هم دوست بودیم. همسرم که ماجرای ارتباط ما رو متوجه شده بود و منو ترک کرد. از اینطرف هم این دختر خانونم تمامیه راههای ارتباطی بینمون رو از بین برد و به من خیانت کرد. من هم با بدبختی و اصرار خانمم رو برگردوندم سر زندگیش. الان دوباره بعد از چند وقت این دختره سرو کلش پیدا شده و میگه من جز تو کسی رو ندارم، زندگیمو داره خراب میکنه و کلی دوست دارمای الکی  ومنو وابسته خودش کرده والان  سوال من اینه که من چیکار کنم که این دختر خانم  از ذهنم بره بیرون  و فراموشش کنم و بچسبم بع زن و زندگیم. خیلی سختمه فراموشش کنم ولی از طرفی هم زندگیمو دوست دارم و نمیخوام بخاطر این دختر، زندگیم از هم بپاشه. این نکته رو هم بگم که دختر خانم محل کارمو بلده، یعنی از حضورش در امان نیستم. ممنون میشم کمکم کنید
سلام
میخواستم یه سوال مطرح کنید..

1. آیا حاضرید با دختر یا پسر سید ازدواج کنید؟
2. نحوه برخورد با یه سید متفاوت هست یا اصول خاصی داره؟
3. خانم ها حاضرید با روحانی ازدواج کنید؟ آره یا نه چرا؟؟
4. آقا یون، خانمی رو که علاقه به کار در بیرون نداره ولی در منزل هر کاری را که دوست داره انجام بده، مورد حمایت قرار میدهید؟

تشکر
چرا من نمیتونم دوست دختر پیدا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دختر برای چی ؟ ازدواج کنین

سلام
دختری 31 ساله هستم که دو خواستگار دارم و تصمیم دارم یکی را انتخاب کنم. راستش هیچکدام از خواستگارها را به طور کامل و صد درصد نمیپسندم و هیچکدام همه ی معیارهای مورد نظرم را ندارند. هر دو هم سن هستند،یعنی با من 3 سال اختلاف سنی دارند.هر دو بازاری،در مورد مسائل دینی هم در حد متوسط ،هر دو هم شهریم...یکی شون دیپلم .یکی شون لیسانس ...اونی دیپلم داره ،برخوردش نسبت به لیسانسه بهتر هست. 
سوال من این هست که چیکار کنم که از یکی از خواستگارها خوشم بیاد و یکی را انتخاب کنم.
تشکر
من دختری 26 ساله هستم و عاشق یه اقایی شدم که 15 سال بزرگتر از خودمه. تحصیلات خودم لیسانس و این آقا زیر دیپلم هست. آشنایی مابصورت سنتی بوده. اما  خانواده ی من بخاطر سن زیاد این آقا و شکاک بودنش مخالف ازدواج ما هستن. این نکته رو هم بگم که این آقا شرایط مالیه خوبی نداره، یعنی بخاطر پولش نیست که میخوا مش. من به این دلایل به این آقا  علاقمندم: بی نهایت نجیبه، حمایتم میکنه،  ازنظراحساسی مهربونه، عاشقمه، مواظبمه و برای ارامشم تلاش میکنه.
 حالا من چیکار کنم که خانوادم راضی به ازدواج ما بشن، چون من حسی که به این آقا دارم به کسی دیگه ندارم.
من دختری 26 ساله هستم و عاشق یه اقایی شدم که 15 سال بزرگتر از خودمه. تحصیلات خودم لیسانس و این آقا زیر دیپلم هست. آشنایی مابصورت سنتی بوده. اما  خانواده ی من بخاطر سن زیاد این آقا و شکاک بودنش مخالف ازدواج ما هستن. این نکته رو هم بگم که این آقا شرایط مالیه خوبی نداره، یعنی بخاطر پولش نیست که میخوامش. من به این دلایل به این آقا  علاقمندم: بی نهایت نجیبه، حمایتم میکنه،  ازنظراحساسی مهربونه، عاشقمه، مواظبمه و برای ارامشم تلاش میکنه. دلیل شکاک بودنش هم به گفته خودش، از دوست داشتنه زیاده.
 حالا من چیکار کنم که خانوادم راضی به ازدواج ما بشن، چون من حسی که به این آقا دارم به کسی دیگه ندارم.
سلام .پسری هستم 32ساله امروز رفتم تو 32سال 5سال با دختری دوست بودم و نیت و قصد ازدواج داشتم .پدر دختر راضی نمیشد و من همه جوره سر تر بودم و دلیلی واسه مخالفت نمیدیدم .بلاخره متوجه شدم که دختر به پدرش میگه من اینو نمیخوام .الان هم فهمیدم که خیانت میکنه و ولش کردم تو این 5سال تمام مخارج خودش و دوستاش هم دادم چندتا مورد خوب هم واسه ازدواج به خاطر این نادیده گرفتم .خیلی ناراحتم و میخوام تلافی کنم .چیکار کنم .بکشمش یا فلجش کنم ؟
دختری 28 ساله هستم. دوستم پسری 34 که قبلا ازدواج کرده و طلاق گرفته را به من معرفی کرده. (با فرض پسندیده شدن طرفین از هر لحاظ. منظورم ظاهر و کار و تحصیلات و خانواده) اما این پسر به من گفته قبل از اینکه رسما به خواستگاری بیاییم و برای ازدواج اقدام کنیم باید به مدت یک سال با هم دوست باشیم تا شناخت کافی از هم داشته باشیم. دلیلش هم برای دوستی اینه که قبلا ازدواج سنتی و ناموفق داشته و ازدواج سنتی رو قبول نداره. من پیشنهاد دادم که رسمی خواستگاری بیایند و بعد زیر نظر خانواده ها با هم آشنا بشیم. ولی باز هم ایشون قبول نکردن و گفتن که در اون صورت هم فشار خانواده ها مجبورمون میکنه که زودتر همه چی تموم بشه و عقد کنیم. میگه من نمیخوام دوباره شکست بخورم. از یه لحاظ حق داره ولی من هم نمیتونم یک سال از عمرمو بیهوده تلف کنم، حالا موندم سر دوراهی که حق با منه یا با ایشون. ممنون میشم راهنمایی کنید.
دخترها در چه شرایطی حاضرید از پسرها خواستگاری کنید؟ 
اصلا توصیه میکنید که چنین کاری انجام بشه یا اینکه دخترها باید منتظر بمونند که یکی بیاد خواستگاریشون؟
و اگه نظرتون اینه که اشکالی نداره از پسرها خواستگاری کنند، چطور باید این کار انجام بشه.
و اینکه خواستگاری از پسرها ممکنه چه عواقبی به دنبال داشته باشه؟
اگه پسری به خواستگاری شما بیاد و همه معیارهای مورد نظر شما را داشته باشه و از هر نظر خوب و مورد تایید شما و خانواده ی شما باشه ولی به دل شما ننشینه و هر کاری کنین از پسر خوشتون نیاد و نتونین دوستش داشته باشین، چه کار ی انجام میدین؟
دختری ۲۰ساله هستم. با پسری ۲۲ ساله به قصد ازدواج دوستم. به عشقم سر کل کل و لج و بچه بازی خیانت کردم و با یکی از همکلاسیهام به مدت یک هفته دوست شدم. از بدشانسی همکلاسیم با عشقم رفیق بودن و عشقم فهمید که بهش خیانت کردم. الان پشیمونم هر کاری میکنم که برگرده. مطمئنم اونم منو دوست داره. الان سه ماهه، هرچند وقتی میاد یه تیکه میندازه میره.  اما من دیگه مثل قبل نیستم، بخدا عاشقشم، چیکار کنم که مثل قبل بشه و باور کنه که دیگه من اشتباه نمیکنم و بهش خیانت نمیکنم؟
سلام من پسر 17ساله هستم عاشق دختری هستم که مامانش بهم شیر داده نمیدونم چیکار کنم ایا عقد باهاش جایز است چون یکی به من گفت با همونیکه شیر خوردی عقد جایز نیست با بقیه ابجیهاش جایز است منم عاشقق شدم الان نمیتونم فراموشش کنم خیلی دوسش دارم اگه نشود خودکشی میکنم چیکار کنم لطفا کمکم کنید شما یه چیزی بگید عقد باهاش جایز است؟؟؟؟؟
من پسر 17ساله هستم عاشق یه دختری هستم که اون عاشقم نیست میخوام اونم عاشقم باشه هرکاری میکنم نمیشه چیکارکنم بعضیا گفتن برو پیش جادوگر بهت تاوز میده که اون عاشقت بشه ایا این حرف حقیقت داره اصلا جادوگر هست کجاهست؟
سلام من دختر20 ساله ام عاشق ی پسر27 ساله شدم واقعا خیلی وقته دوستش دارم 3 سال پیش بهش گفتم ولی چون دوست پسرعمومه قبول نکردرف بایه دخترتودانشگاه دوست شد3سال بود که دوست بودن قصدازدواجم داشتن الان 1سالو8ماه دختره ولش کردبعدتوانیستااومددایرکت فهمیدکه منم رابطه ما شروع شد الان 9 ماهه باهمیم اولا اخلاقش خیلی خوب بودهمه حرفاشوب من میگف من واقعا خیلی اذیت میشدم اما تحمل کردم چون واقعا خیلی دوسش داشتم الانم یکی دوسه ماهه اخلاقشش خیلی عوض شده بامن خیلی سرده همش بادوستاشه نمیدونم چیکارکنم راهنماییم کنین؟؟
سلام یه دختر 20ساله هستم چهارساله عاشق یه پسر 22هستم یه بار هم اومده خواستگاری به دلیل کم سن بودن من و پسر خانواده ای منم قبول نکردن خانواده ای اونم مخالف بودن اما به زور پسر اومده بودن الان چهارساله بعد از اون خواستگاری ما درارتباطیم از وقتی از سربازی اومده و خانواده اش فهمیدن که با من در ارتباطه اخلاقش عوضش شده و مادرش هم رفته پیش دعانویس بخت منو بسته پسره رو هم جادو و جنبل کرده دو و سه هفته ای بود که اخلاقش خیلی عوض شده بود الان ولم کرده دوسش دارم با هیچ کس هم  نمیتونم ازدواج کنم
سلام,من یه دختر ۲۳سالم که نزدبک دوساله ازدواج کردم ,لیسانس دارم وهمسرم دیپلمه
راستش خیلی طول کشید تا به ایشون جواب مثبت بدم حدود یه سال,گفت که از بچگی بهم علاقه داشته وچون آشنا بودن خانوادم خیلی موافق بودن ,
راستش حسنای زیادی داره ,میدونم
ولی بعضی کارهاشو نمیتونم واقعا تحمل کنم ,چیزی که همیشه عذابم میده کار کردن زیادشه ,منم وضع اقتصادی رو میبینم,گرونیارو میبینم,ولی واقعا اسم اینو میشه گذاشت زندگی؟
اینکه هرروز صبح بری ده ونیم یازده شب بیای ,تازگیاهم به دوازده یا یک رسونده,جمعه هارم باکلی بحث میمونه خونه.
وقتی باهاش حرف میزنم میگه تو نمیفهمی چه فشاری به جوونا میاد!میگم من همش تو جامعه م میفهمم وای زندگی فقط کار نیس...
خلاصه مشکل ما هیچ جوره حل نمیشه ,
لطفا بگین باید چیکار کنم ,جای خالیشو با اینترنت پر میکنم و...
خیلی دارم اذیت میشم ,حتی مهمونیارم همین ساعت میاد و پیش همه شرمنده میشم
💟عکس کده💟 ۲۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۷
حتما

مرسی از نظرتون🙏

سلام لطفا یه سایت یا کانال یا هرچی برای ازدواج بین الملی ( برای اقامت، مهاجرت ،اقامت دائم)معرفی کنید ، یا چطوری میتونم با افراد مقیم که قصد ازدواج دارن در ارتباط باشم لطفا در این زمینه هر اطلاعات و راهنمایی دارید دریغ نکنید ممنونم از همگی🌼
فرقی نمیکنه ..اما بیشتر ایرانیه مقیم 

پست کنم این سوالو؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بله اما لطف کنین ادرس جیمیلم اگه میشه مشخص نشه
** ********** پست میکنید هم سایت؟
من کجا باید برم جوابای سوالمو ببینم چون تازه اومدم اینجا

بله اگه بخواین پست میشه، 

پست بشه زیر همین پست پرسش و پاسخ قرار میگیره، و جوابها هم قسمت نظرات میاد

💟عکس کده💟 ۰۷ مرداد ۹۷ , ۱۳:۲۴
اکانت اینیستاگرام خوبی داری.

ممنونم😊

سلام


با توجه به اتفاقات قبل ، دستگاه معدم ضعیف شده و مدام ترش میکنم . ترش خفه . یعنی تا اول مری میاد ( در واقع حس میکنم یک چیزی جلوی راه تنفسم رو میخواد ببنده .

دکتر رفتم دارو داد و گفتم دو هفته دیگه بیا و من نرفتم . البته از اون موقع بهترم ولی میخوام کامل خوب شم و بتونم غذاهای مختلف بخورم ( چون الان نه میتونم کیک بخورم و نه هندونه 😒)

سلام

خوبین
ان شاء الله که زوذتر خوب بشین
پست کنم اینو؟

گیتی رسایی ۲۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۰۷
سلام به تو عزیز

خوشحالم از اینکه به مادر لطف داری . اینهم ناقابل تقدیم به تو مهربانم

می شکفد بر لبم ، نام تو هر روز و شب

 

از توچه پنهان کنم؟ نیست مرا تاب و تب

 

حک شده نام تو در ذهن پریشانِ من

 

من چومریضی که هست،نام تو اورارطب

 

#گیتی_رسائی

سلام

ممنونم از حضورتون و شعر بسیار زیباتون
ان شاء الله همیشه سلامت باشین

سلام .
خوب شدم .
نه لازم نیست.
ممنون :)

خداروشکر که خوبین

ویتامین دی حتما مصرف کنین

مرسی از وبلاگ خوبتون

ممنون از اینکه سر زدین🙏🌹

سرباز معبر سایبری عماریون ۲۵ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۸
سلام استفاده کردم از مطالب جالبتون.....با تبادل لینک موافقید؟؟؟

سلام

ممنون از حضورتون
جعبه دنبال کنندگان هم مثل تبادل لینک هست، حتما فعال کنین تو وبتون

خیلی خوب و خیلی عالی

ممنون از حضورتون🙏

سلام روز همگی بخیر
من بعنوان شغل دوم میخوام یک کسب و کار انلاین راه بندازم ،  نظر خودم اینه که یک پیج رو بخرم و کار تبلیغات رو توش انجام بدم ، اما نمیدونم محتوای پیج چی باید باشه که تعداد دنبال کننده ها راکد نمونه و حتی خیلی کندهم افزایش داشته باشه کافیه ، فکر خودم اینه
لطفا شماهم پیشنهاداتونو بگید و درمورد محتوای پیج هم راهنمایی کنید ممنونم❤

سلام

سوالتون پست شد، اگه مایلین اینستاگرام هم پست بشه؟

سلام میخوام کسی رو تو اینستاگرام بلاک کنم ، ولی نمیخوام بدونه بلاکش کردم میخوام فکر کنه دیلیت اکانت کردم ، اما خب پیج دوستامم داره و با اکانت فیک اگه بخواد میتونه بفهمه ، چیکار کنم؟برام خیلی مهمه لطفا نادیده نگیرید😔

سلام

لطفا به وبلاگ http://instagramha.ir مراجعه کنید

از بزرگی پرسیدند: بزرگ ترین مصیبت ها کدام است ؟
گفت : آنکه بر کار نیک توانا باشی و چندان انجام ندهی که از دست بدهی . . .

😦😦😦

چی بگم والا ...
طراحی سایت در اصفهان

😊

سلام ، من به یه نفر علاقمندم که فامیل هم هست ، اگه نبود خودم یجوری بهش می گفتم ،نمیدونم اونم به من حسی داره یا نه ،چیکار کنم که بهم علاقه پیدا کنه و خودش پا پیش بذاره ؟ 
وچون دوره تنها راه ارتباطی ما اینستاگرام هست
توروخدا راهکار بدید 😞مرسی

سلام سوالتون پست شد.


چطور علاقمو بهش بفمونم؟

دخترک مژده دهنده ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۱
سلام
خوبید؟!
حتمن به وبلاگ سربزنید و  اگه خواستید آخرین مطلب رو اینجا بازنشر بدید

سلام

حال شما
ب سلامتی ازدواج کردی؟

دخترک مژده ۰۱ مرداد ۹۸ , ۱۲:۲۹
نه بابا!...
مجردم هنوز ولی خییلیی از دخترای مجرد هستند که به هم صحبت و واسطه ابزدواج نیاز دارند

اره، ولی بزرگترا که وب نمیان واسطه بشن، اینجا اکثرا کنکوری هستن

تلگرام نصب کردی هنوز؟

دخترک مژده ۰۱ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۵
نه و نصب نخواهم کرد به فرمان ولی!
سروش دارم

😊

|| میلاد || نمونه سوالات آیین نامه ۰۱ آذر ۹۸ , ۰۰:۴۵

چجوری میشه یه دختر مجرد توی بیان پیدا کرد و مخشو زد ؟

ترجیحا زیر 23 باشه ، ابرو کمون ، چشم عسلی ، قد بلند :D

 

مشهدی هم باشه :D

 

 

 

خودمم قدم 197 - وزن 90 - چشمم قهوه ای :D

نمونه سوالات آیین نامه وبلاگمه :)

لطفا به سوالم جواب بدین ، یکی از دغدقه هامه :DD

توی بیان دختر زیاد هست، اتفاقا همین پارسال بود که دوتاشون با هم ازدواج کردن،،

اگه میخواین پست کنم شاید یکی پیدا بشه

عجب چیزی. زیر بیست و س.ه،چشم عسلی،مشهدی. عضو بیان.چه دقیق. خوب اگه شخص خاصی مورد نظرتونه برید مخشو بزنید.

😄

امیرحسین مومنی ۰۲ بهمن ۹۸ , ۱۳:۵۲

سلام!

مرجع گیت هاب ایرانی راه اندازی شده تا با اخبار و آموزش هاش تورو خوشحال کنه!

 

به ما یه سر بزن!

دوس داشتی تبادل لینکم میزنیم با هم!

 

گیت هاب ایرانی

منتظران صبح امید ۰۸ اسفند ۹۸ , ۲۰:۰۹

عالی

ممنون🙏

از سایت ما هم دیدن بفرمایید خوشحال میشیم 

https://vantours.ir/

سلام

حتما

محب اهل بیت ۱۸ خرداد ۹۹ , ۱۹:۳۹

ســـلام 

به کمک شما و همفکری دوستانتون خیلی نیازمندم. 

خواهش میکنم اگر امکانش هست موضوع خودارضایی در پسران رو هم مطرح کنید که هم کمکی به امثال من که شاید کم نباشن بشه، و هم با روحیه دادن سبب تقویت اراده

سلام

اینستاگرام دارین؟

 

سلام وقت بخیر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
غمگین نباشید...
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درونِ تلخ‌ترین روزهای زندگی شما
زاده شود...

باورکن در تقدیر هر انسانی معجزه‌ای
از طرف خدا تعیین شده که قطعاً در زندگی در زمان مناسب نمایان خواهد شد....!

یک شخص خاص...
        یک اتفاق خاص...
             یا یک موهبت خاص...

منتظر اعجاز خدا در زندگی‌ات باش
بدون ذره ای تردید...


"هر گونه کپی برداری ممنوع"
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان
تبلیغات
تبلیغات چفت